Vlinder, mooie buik hoor! Ik hoop dat alles nu goed meegroeit trouwens. Sloppy, gaaf hoor VIP kaarten. Michel is helemaal gek van formule-1. Zouden ook weleens naar een race willen. Wat is een GUO eigenlijk? Dancer, oh ik wil ook zo graag ons meisje voelen. Komt wel, dat weet ik. Maar raak nu een beetje ongeduldig, haha. Maar ja, met placenta aan de voorkant kan het nou eenmaal langer duren helaas. Wondertje, wat fijn dat het bij jullie uiteindelijk ook met iui is gelukt. Zo ook bij ons. Ik zou denk ik voor een volgende dan ook eerst iui proberen. Je weet nu dat dat dus ook kan. Veel succes. Nog een klein weekje en dan ook weer even gluren in mijn buikje - 20 weken echo!
@zeehondje, ja ik we hopen ook dat nu mooi alles gegroeit is, we zullen het over een week weten Nog eventjes meid en dan heb je de 20w echo, spannend hoor. Weer naar je kleintje spieken @Dancer, ooh leuk je kleintje gevoeld! @Hier, gisteren een rustig dagje gehad, was erg moe maar het lukte maar niet om te slapen....Pffff. Gisterenavond eventjes naar een meeting geweest hier vlakbij en weer even bijgekletst met oude bekenden die we al lang niet meer hadden gezien en natuurlijk autootjes kijken, was gezellig Toen ik eenmaal op me bedje lag kon ik weer de slaap niet pakken dus ben een spelletjes gaan spelen op mijn mobiel en uiteindelijk toch in slaap gevallen maar natuurlijk ging het een uur daarna onweren.....Weer wakker dus. weinig geslapen dus weer maar vandaag niet veel doen en duik straks lekker rustig in de tuin of op de bank. Mijn zwanger en schoonzus komen deze kant op maar gaan naar schoonouders en komen ook nog ff hierlangs, even buikies vergelijken hihi Fijne zondag lieverds!!
@Zeehondje: dat is een uitgebreide echo om te kijken of alles wel klopt. Ze dachten dat ze een 3de nier zagen met de 20wkn echo en nu krijg ik nog zo'n uitgebreide echo. Hier gister met onze beste vrienden naar het strand geweest
goedemorgen meiden, gisteren de hele dag in de efteling gelopen. Was echt super lekker weer. en het ging heel goed. alleen als ik te lang liep kreeg ik last van mijn banden, maar dat was ook het enige. Dus vandaag lekker rustig aan doen. Heb buikfoto's in mijn album gezet voor diegene die het willen zien. Woensdag de 20wk echo, ik kan niet wachten tot het zover is, ben zo benieuwd. iedereen een fijne zondag gewenst.
Goedemorgen dames! Ik heb jullie een beetje (veel) verwaarloosd, maar had weinig puf afgelopen week.. Nu ook moe, want ik had gisteren een bruiloft. was om 01:30 uur thuis, en dat voel ik Maar ik weet wel bijna zeker dat ik gisteren de kleine uk heb gevoeld! Vrijdag de 20 weken echo...zo spannend! Ik ga weer proberen alles bij te houden hier!
thanks zeehondje!! liesben: geef niets hoor meid. Ik heb ook dagen dat ik hier niet langs kom. Ik heb woensdag de 20 weken echo. vind jij het ook zo spannend?
Nou, dat komt mooi uit. Wij hebben donderdag de 20 weken echo. Alledrie mooi op een rijtje! Aan de ene kant vind ik het wel een beetje spannend, maar eigenlijk vind ik het ook gewoon leuk. Zit niet echt in over wat er allemaal mis zou kunnen zijn, ga uit van het goede en dat helpt goed tegen eventuele zenuwen.
Wat gezellig, ook ik heb de komende week mijn 20w -echo, namelijk woensdagmiddag! Ik vind het erg spannend, maar kijk er ook naar uit om te weten of er een meisje of een in mijn buik zit!!
Ik ga ook uit van het goede hoor. Maar ik ben gewoon zo benieuwd. Hoe groot is het nu? Kunnen ze zien wat het wordt? Dus spannend als in leuk spannend! Veel 20-weken echo's deze week!
hey mirr, ik ook woensdag middag!! ik maak me ook geen zorgen en ga ook uit van het goede. Maar vind het gewoon weer spannend de beeb te zien én natuurlijk wat het gaat worden, want dat wil ik zo graag weten!!!
Zo meiden wat een 20 weken echo's van de week zeg, leuk!! Allemaal nieutjes dus van de week over de echo's Ik moet nog een weekje wachten op de 30w echo. Vanmiddag even mijn schoonzusje gezien maar we lopen ongeveer gelijk qua buikie, alleen zij draagt echt in een puntje zeg maar terwijl ik echt een bol heb.... Snappen jullie hem. Verder niet veel te melden ja dat ik doodmoe ben en chago maar dat komt omdat ik al een paar nachten slecht slaap denk ik dus hopelijk vanacht een goede nacht. Fijne zondag nog lieverds, ik kruip zo lekker tegen mijn liefie aan op de bank en laat lekker voor me zorgen
Oh gelukkig meiden, dat jullie het ook "leuk spannend" vinden. Anders is het denk ik niet fijn. Hier is alles trouwens geverfd in de babykamer. Volgende week rotzooi weggooien, stofzuigen en even soppen. Misschien laten we het kamertje wel eerder komen dan augustus?! Gisteravond bij zus en kies gebbq en vanmiddag naar verjaardag van neefje (2 jaar) geweest. Lekker druk dus, wel gezellig.
@Zeehondje ooh goed zo kamertje zo goed als klaar. Als ze het kamertje eerder kunnen leveren zou ik het wel weten hoor @Mijn avond.... Ik heb werkelijk niks gedaan gisteren, alleen gestofzuigd gisterenochtend....Gisteren avond was echt geen fijne avond. Om half 8 begonnen de harde buiken weer en ze waren echt vervelend, na een kwartier trok hij weg maar kwam dan een half uur later weer opzetten. Om half 10 kwam er een die voelde echt zo vervelend dat de tranen over mijn wangen liepen en ik ben op bed gaan liggen ipv de bank op de hoop dat hij af zou zakken maar helaas, deze heeft tot 11 uur angehouden daarna ben ik eventjes in slaap gevallen. Om 12 uur werd ik wakker van weer een harde buik maar ben redelijk snel weer in slaap gesukkeld dus weet niet hoelang deze aangehouden heeft. Ik heb de tijden bijgehouden en ik voel nu dat mijn buik nog niet helemaal rustig is....Als ik vanmorgen weer harde buiken krijg ga ik de vk eventjes bellen want ik voel me er echt niet happy bij.... Verder beweging genoeg want ik werd vanmorgen wakker van ons kleintje
Hè bah Vlinder, wat vervelend dat die harde buiken maar blijven komen!! En dat terwijl je gister overdag zo ongeveer niets gedaan hebt... @ babykamer: nog steeds niet echt begonnen. Ik heb gisteravond het telefoonnummer gekregen van iemand die de muur in mijn huis zou kunnen uitbreken en ook heb ik inmiddels een paar reacties op mijn advertentie. Dus vandaag ga ik maar eens een rondje bellen. Wel een beetje vervelend dat ik juist deze week moeilijk weg kan van kantoor vanwege vakantiedagen van een paar medewerkers, en die klussers moeten natuurlijk wèl even de muur kunnen zien zodat ze kunnen inschatten hoeveel het gaat kosten en hoe lang ze ermee bezig zijn... Tja dat is het nadeel van geen man hebben en ook nog eens een eigen bedrijf.... Ik moet maar een middagje thuis gaan zitten werken of zo... ...nog twee nachtjes slapen tot de 20weken-echo...!
Oooh nog 2 nachtjes, spannend Mir!! Nou hier weer een extra VK bezoekje voor mij: Omdat ik me toch niet happy voelde heb ik gebeld en ik moest gelijk komen, mede omdat ik ook minder beweging voelde. Gelijk mijn vriendin gebeld en die is met me heen en weer gereden, lief!! (Mijn man heeft de auto mee naar zijn werk. ) Ze vond mijn buik wat aan de gespannen kant tijdens het onderzoek en wat denken juliie tijdens het onderzoek begon ons kleintje ineens druk te schoppen. Opluchting voor mijn en de vk. Ik moet nu in een schrift de tijden van de harde buiken bij gaan houden en hoelang ze aanblijven en zo ook de beweging daarin bijhouden. Ons kleintje ligt wel in een stuit....Dit voelde ze vrij snel. Maar ik was nog niet aan het bevallen zei ze Daar schrok ik wel even van toen ze dat zei. Advies: tja RUST!!!! Als er een vast ritme in de harde buiken komen of ik krijg een menstruatie-achtige pijn bij de harde buiken moet ik gelijk bellen. Als we nog een keer twijfel hebben over de beweging/harde buiken dan wordt ik doorverwezen voor een CTG. Morgen moet ik voor de zekerheid ook mijn urine weer even laten testen op een blaasontsteking, waar ze neit vanuit gaat maar beter het zekere voor het onzekere. Jullie begrijpen het al, ik ga plat op de bank en een tijdje me eigen echt heeeeeeeeeeeeeel rustig houden en vanavond laat ik eten bezorgen. Ik wil niks risceren, dit wondertje hebben we zolang op moeten wachten en moet echt nog even lekker blijven zitten hoor.
jeetje vlinder das best heftig allemaal. Maar gelukkig nog geen reden voor paniek. kan me zo voorstellen dat het eng is en dat je je zorgen maakt. Hou je rustig en laat het koken ed. aan je mannetje over. Want dat kleine wondertje van jouw moet nog even warm bij mamma blijven hoor!! mmiirr: tja, een eigen zaak heeft zo zijn voor en nadelen. Hopelijk lukt het deze week allemaal met plannen zodat je iemand kan kiezen voor de klus in de babykamer. Ene... nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Wil jij trouwens weten wat het gaat worden? zo ja, ga je dat met ons delen? zeehondje: schiet al lekker op zo te horen dat kamertje voor de beeb. Hier wordt, zodra we weten wat het is, het wiegje besteld en ga ik kijken voor een ledikantje. Dan kunnen we ook de kleuren en het thema gaan kiezen. Voor een jongen waarschijnlijk iets met de lion king en voor een meisje misschien disney babies. Ik wil het heel graag weten en ga het zeker met jullie delen. Ik ben zo benieuwd!!!
Ooh voor jou ook nog 2 nachtjes tot de 20w echo, echt zo spannend voor jullie allemaal. Dan weet je wat het wordt en kun je lekker gericht gaan shoppen!! Ja ik houd me rustig, mijn mannetje zorgt daar wel voor. Alleen deze week kan mijn mannetje niet voor me zorgen met eten enzo want hij heeft late dienst maar komt allemaal goed. Ik maak me indd wel zorgen hoor, ik hoop zo dat hieruit geen vroeggeboorte gaat komen. Dat is waat ik bang voor ben.... Maar zolang de VK geen paniek maakt doe ik dat ook niet.
Miirrr, hopelijk gaat het allemaal lukken deze week. Maar dat komt vast wel goed! Vlinder, wat een narigheid allemaal zeg. Nóg rustiger aandoen is bijna niet mogelijk als ik zo jou verhalen hoor. Maar gelukkig nog geen volledige bedrust nodig. Dat lijkt me helemaal erg. Laat je maar weer goed verwennen. Dancer, leuk die thema's. Heb je een voorgevoel over wat het is? Wij hebben eigenlijk al heel snel voor het thema Woezel en Pip gekozen. Gister dacht ik even dat ik de kleine voelde. Maar het was wel na het eten. Het zat een beetje rechts van m'n navel, maar volgens mij een beetje hoger. Dus dat zouden dan misschien toch m'n darmen zijn geweest. Het leek net of ze zich omdraaide ofoz, met d'r billen in m'n buik drukte. Ben benieuwd of ik nu meer ga voelen of dat het idd m'n darmen waren.
Volgens mij was dat je kleintje hoor Zeehondje Zoals jij het omschrijft voelde en voel ik het ook. Hopelijk wordt het snel meer en duidelijker!! Nee gelukkig nog een volledige bedrust maar ik ga nu even een paar daagjes echt niks doen. Dus de DVD'tjes komen weer uit de kast