Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @liesben nog gefeliciteerd met je verjaardag! je had een mooie dag uitgekozen;) vandaag is het helaas wat minder qua weer.
    ik volg zwangerschapsyoga vind het echt heel leuk en het is echt even alleen tijd voor mij en de kleine meid.

hier een hele drukke week gehad! tuin helemaal zomer klaar gemaakt
    het huis hoeft alleen nog wat opgeruimd en schoongemaakt te worden en dan kan ukkie komen:D maar dit schuif ik nog even voor me uit de nestel drang is nog niet aanwezig.

laatste 3 weekjes tot mijn verlof gaan morgen weer beginnen.
    ben blij als ze voorbij zijn!

:Dop naar een hele mooie zomer

xx sky

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Josjo, mij is verteld als ik de kleine 3x per dag voel zacht of hard dan is er geen reden tot paniek. Maar bij onzekerheid toch even bellen hoor ;) Misschien de afgelopen daagjes wat drukker geweest dan normaal?? Dan wil ons kleintje ook weleens wat rustiger zijn.
    Hopelijk is het morgen iig weer in volle glorie aanwezig!!

@Sloppy, heeeeeeeeeeeel veel plezier en geniet ervan met zijn tweetjes. :)

@Liesben, fijn dat je zo'n goed feest hebt gehad. :)

@Sky, ook lekker je tuin zomerklaar? Heerlijk he.
    Oooh nog 3 weekjes tot je verlof, dan kun je heerlijk gaan genieten.

@Hier:
    Vandaag een gezellig maar zwaar dagje gehad, we hadden een meeting met het bussie en is altijd gezellig. Lekker slap lullen en wat drinken en bijkletsen en natuurlijk complimentjes ontvangen over mijn buikje haha. :D
    (is beter dan afgelopen week een paar keer aan te moeten horen dat ik ineens zo dik geworden ben)
    Ennnnn...........We hadden de 3e prijs met ons busje :D :D :D :D
    Daarna zijn we lekker bij de Mac gaan eten en toen we thuiskwamen zijn we allebei op de bank geploft en zijn allebei even in slaap gevallen. Manlief is net gaan werken dus ik ga zo ook lekker naar bedje en daar tv kijken.
    Ik ben "Komt een vrouw bij de dokter" aan het kijken. Zal het hoogstwaarschijnlijk niet drooghouden, want de film is al verdrietig en doet me ook weer even terugdenken aan de periode met papa:(
    Maar ik wil hem zien dus tja....

Merk wel dat ik veel gestaan en gelopen heb vandaag want de harde buiken zijn weer flink aanwezig.... Had ook niet anders verwacht eigenlijk....;)
    Het vocht is zich ook goed aan het uitleven, mijn voetjes en enkels zijn lekker dik en mijn vingers zijn net worstjes, straks op bed een koele doek om mijn voetjes en een kussen eronder.

Hele fijne avond nog lieverds en tot morgen!!:)

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goedemorgen allemaal!

Ons laatste dagje is begonnen. Vandaag lekker na het ontbijt naar het zwembad :D We worden vanmiddag om 15.30 opgehaald en terug gebracht naar de luchthaven. Dan is het weer voorbij.
    Het was heerlijk maar ik heb mijn meisje wel onwijs gemsit hoor!
    Gister bij de WTCC race geweest, we waren uitgenodigd door de team baas van het chevrolet team, en we zijn op plekken geweest waar je normaal niet mag komen :D
    We stonden tijdens de race bij het team in de pitbox, tussen de vrouwenvan de koereurs. Echt super gaaf!

@Liesben: Nog gefeliciteerd! Wauw 40 mooie leeftijd en super tof dat je deze verjaardag hebt mogen vieren met een kleintje in je buik :) Je zal wel even een traantje hebben moeten wegpinken. En super dat je zo verwent bent.

@Vlinder: Gefeliciteerd met jullie 3e plaats! Dat is toch heel goed :D
    Het vocht vasthouden heeft jou ook gevonden.......hihihi Hier gelukkig nog steeds niet maar zal vast ook niet lang meer gaan duren.
    En die harde buiken dat blijft vervelend maar soms kan je gewoon ff geen rust houden want je wil toch niet alles aan de kant zetten. Zolang het geen gevaar voor je kleintje op leverd natuurlijk.

@Dancer: Wat een geweldig wiegje! super lief :D

Nou ik ga nu ff lekker aankleden en ontbijten :D

4. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Liesben! Klinkt als een goed feessie :D Ik hoop dat je weer een beetje bijgekomen bent?

@ Vlinder: jij ook een leuk weekend gehad, zo te lezen!!

@ Sloppy: als je dit leest ben je weer in NL. Welcome back!

Ik ben mezelf schandalig te buiten gegaan afgelopen vrijdag, samen met mijn zus. We hebben voor heel veel centjes heel veel spulletjes gekocht: lakentjes, babybadje, borstkolf (moet ik nog effe niet aan denken, zo'n melkmachine...!), aankleedkussen, luiertas, nog meer lakentjes, dekentjes, boxkleed, maxicosi en nog meer lakentjes. Wat moet zo;'n klein prulletje veel lakentjes hebben volgens alle lijstjes, zeg!

Ben wel heel blij met de tweedehands bugaboo die ik gekregen heb van mijn zusje, die krengen zijn DUUR!!!

Ook heb ik meubels besteld. Of deze binnen drie weken of pas over tien weken binnenkomen, hoor ik nog. Ze wisten namelijk niet of die meubels nog op voorraad waren. Bij de meubels een gratis box. Dus eigenlijk heb ik zo ongeveer alles al.

Als klap op de vuurpijl kreeg ik van een vriendin een heel lief pakketje met hele schattige kleertjes maatje 50. Echt zó lief!
    Ik had er al op gerekend veel te krijgen, dus zelf zo ongeveer niets gekocht.

Vandaag wordt de vloer gelegd, dus dan kan ik na vandaag gaan starten met de boel te schilderen. Ik heb er zin in! Héérlijk die nesteldrang!!! :D

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    goodmorning ladies!

@miirr: Heerlijk, dat shoppen! Je hebt ook groot gelijk dat je lekker los gaat hoor! Wij zeggen weleens: je krijgt maar eens in je leven een eerste kindje en wie weet, kan ook meteen het laatste kindje zijn dus wij kijken ook (bijna) nergens naar hoor. Lekker van genieten! :)

@vlinder: klinkt als n gezellig weekendje en proficiat met jullie 3e prijs! Wel vermoeiend weekendje zo, maar ach, het hoort er bij he... en laat ze maar lullen over je buik hoor, mensen zeggen maar wat. Toen ik terugkwam van vakantie zei er iemand: zoooo :$ jouw buik is echt enorm gegroeid! Toen was ik toch nieuwsgierig dus heb ik het ff opgemeten (had toevallig voor mijn 9 maanden dagboek 2 weken eerder gemeten) en het was precies 0,5 cm gegroeid.. toch knap dat ze dat met het blote oog kon zien ;)

@sloppy: welkom terug! Altijd lekker om weer in je eigen huisje te zijn he.. en zeker om megan weer te zien!

@sky: heerlijk he, bijna verlof! Kan wat mij betreft ook niet snel genoeg beginnen.. nesteldrang is hier ook nog niet gearriveerd, al hebben we wel al veel dingen gedaan in huis. Dat poetsen en kleertjes wassen enzo dat zal wel in mijn verlof een keer gebeuren. Heb 6 weken van tevoren, jij ook dan denk ik? Lekker, dan heb je ook nog een beetje vakantiegevoel vindt ik.. bij 4 weken van tevoren kan je toch echt steeds minder verwacht ik..

@hier: ben vandaag maar thuis gebleven, hoop dat het met een of twee daagjes weer wat beter gaat... wil ook niet te lang thuis blijven anders heb ik echt een probleem met mijn deadlines... gisterenavond liet ukkie duidelijk merken dat ie er nog wel degelijk was haha. Een enorme golfbeweging in mijn buik, grotere bulten dan ooit tevoren!! Eigenlijk had ik het kunnen weten, is vaker in het weekend. Maandag gaat de nieuwe week in en dan maakt ie altijd weer een soort sprongetje in hoe sterk hij is.. eigenlijk best grappig dat dat steeds op die maandag ongeveer is.. :)

Fijne dag meiden!

6. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Hallo Meiden,

Ik heb nu ff de tijd om wat te schrijven, Lotte slaapt heerlijk. Hier gaat alles goed, ze slaapt nog steeds bij ons op de kamer. Dat vind ik gewoon makkelijker want ze meldt zich twee keer 's nachts, nu ligt ze naast me dus ik pak haar op en voed en ga weer slapen.
    Ik voel me ook weer helemaal top, geen last meer van de keizersnee.
    We doen ook best veel, we nemen Lotte eigenlijk overal mee naar toe.

Zeehondje, wat leuk dat de meubels bijna komen, ik vind 30 weken niet te laat hoor, ik was 32 weken.

Dancer, ik vind het een heel mooi schattig wiegje zeg!!

Liesben, Nog gefeliciteerd!! Fijn dat je zo'n leuke dag heb gehad.

Josjo, wat balen van die blaasontsteking zeg. Ik heb ook de cursus samen bevallen gedaan. Wij hebben er heel veel aan gehad, zelfs manlief die wist precies van hoe of wat. Volgende week heb ik de terug kom avond, ben heel benieuwd naar alle baby's.

Sloppy, fijn dat je het leuk hebt gehad in Boedapest! Lijkt me ook een hele mooie stad.

Sky, jeetje jou verlof schiet ook al op zeg! Spannend hoor.

Vlinder, Gefeliciteerd met je 3de prijs, zo te horen wat het geweldig:D

Mmiiir, Heb heb jij heerlijk geshopt zeg!! Klinkt helemaal geweldig:)

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hee Kaat, leuk weer wat van je te horen.
    Wat fijn dat het zo goed gaat met Lotte en dat je geen last meer hebt van de keizersnee. :)
    Heerlijk genieten van je mooie meisje. :D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hoi hoi,

Nog ff een snel berichtje vanaf de luchthaven :D
    Nog 40min en dan gaan we vliegen! Lekker naar huis, naar ons meisje toe :D

Tot morgen!

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goede reis terug ;)
    Morgen weer lekker met Megan kroelen. :)

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen meiden,

hier weer een rotnacht achter de rug. Ik had het zuur, krampen wisselde elkaar af in voeten, heupen en kuiten en mijn buik begint in de weg te zitten met draaien in bed.
    Vanmorgen wakker geworden toen mijn man thuis kwam en daarna was ons kleintje gelijk weer in volle glorie aan het bewegen en schoppen dus ben er maar uitgegaan.
    Vanmiddag maar weer eventjes slaap inhalen. :D

Ik ben zoiezo erg moe de laatste tijd, val smiddags geregeld in slaap op de bank.

Waaaaaah, nog 9 weekjes!!!! Het komt dichtbij meiden!!!! :D
    Hihi, begin zelfs al een beetje de kriebels te krijgen, hoe zal het eruit zien en dan kunnen we lekker met ons kleintje gaan kroelen en vertroetelen. :)

11. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Oh Vlinder, ik kan me voorstellen dat je nu echt begint af te tellen! Vooral als je zulke rotnachten begint te krijgen.

Ik heb ook al tijden last van kramp in mijn kuiten 's nachts. Niet iedere nacht, maar wel vaak genoeg.... Echt vervelend. Tot vorige week werd ik nog heel vrolijk wakker om 6 uur om vervolgens niet meer te slapen, maar gisteren en ook vandaag kon ik echt mijn bed niet uitkomen...
    Misschien ligt het wel aan de weersomslag....

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    goedemorgen!

ja die kwaaltjes... ach, het hoort er een beetje bij he? Niet meer normaal kunnen liggen in bed, of draaien, moe zijn etc. Maar volgens mij is het gewoon een trucje van moeder natuur om ons alvast te laten wennen aan gebroken nachten en chronisch slaapgebrek. Ik vind dat ergens ook wel prettig. Vroeger kon ik er echt niet uit, al had ik 10 uur slaap gehad, ik was zo'n slaapkop haha. En nu zonder moeite hoor :) al doe ik ook wel vaker een mini dutje overdag nu ;)

@vlinder: het gaat hard nu he... al kan het ook nog 11 weken duren he meis, niet teveel vastpinnen op de uitgerekende datum, anders wordt het straks zo'n teleurstelling....?

@kaat: wat heerlijk lijkt me dat om lekker met en van je kleintje te genieten! Wij hebben ook een wiegje op de kamer hoor en als dat goed gaat mag ukkie daar lekker de eerste weken of misschien wel langer slapen. Wil wel overdagdag ukkie op de eigen kamer laten slapen zodat ie daar ook meteen went om te slapen. Hoe doe jij dat? Gaar hard nu met je verlof he, tot wanneer ben je thuis?

@kramp: heb ik gelukkig nog niet gehad maar las wel laatst dat het kan komen doordat ukkie's botten veel kalk van de moeder gebruiken. Wat kan helpen is voor het slapen gaan een groot glas melk o.i.d. moeten jullie maar eens op google-en :)

@hier: vk had vorige week gevraagd of ik al nagedacht had over de geboorte en of ik misschien ook had nagedacht over een geboorteplan. Was het niet echt van plan maar ben eens gaan google-en wat er dan allemaal in staat en vind het toch wel erg prettig om op papier te zetten hoe ik wil dat ze met mij en ons kindje om gaan... dus toch maar mee begonnen. Gaan jullie dat ook doen, een geboorteplan?

Vandaag nog thuis maar denk morgen wel weer naar mijn werk te kunnen gelukkig. maar eerst maar even in bad ofzo, beetje last vd rug dus dat zal wel helpen...

13. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1613 Vlinder3, 7 jun 2011
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
    Nee ik pin me niet vast op de uitgerekende datum hoor, alleen 9 weken klinkt nog ze ver weg eigenlijk dus ga er geen 11 van maken haha ;)

Ik weet niet of ik een geboorteplan ga maken, je leest toch best vaak dat het vaak niet gebruikt wordt of het toch heel anders loopt.

@kram, melk zal bij mij niet helpen, ik drink altijd een glas melk voor ik ga slapen want dat verlicht het zuur een beetje en meestal hoef ik dan geen rennie's oid in te nemen.

Ik had denk ik slaap nodig meiden, ik ben om 12 uur lekker naast mijn man in bed gekropen (hij heeft nachtdienst) en we werden allebei om half 5 wakker:):)
    Normaal maak ik hem tussen 2 en 3 uur wakker maar haha deze keer dus niet;)
    Wel heerlijk geslapen iig.

Volgende week zaterdag ga ik trouwens een paar uurtjes werken, van 12 tot 4 ofzo. Ik ga dan even de keuken draaien tijdens de lunch en hoef niet al te veel te lopen want mijn collega draait dan de bar en de tafels. Weer even lekker bezig zijn en kokkerelen heerlijk. Doe het natuurlijk wel rustig aan en ga dan natuurlijk ook even bijkletsen met de vast klanten:D Als ik geen keukenbestellingen heb natuurlijk.;)
    Ben nu alweer redelijk moe dus ga zo lekker op bed tv kijken:D

14. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Vlinder, wat balen van die krampen zeg! Ik zou er gewoon aan toe geven, nu kan het nog:D

Josjo, Ik heb een extra ledikantje naast me bed staan dus we gebruiken het matras ook. Ik hoop dat ze straks gewoon gewend is aan het matras en dat ze lekker in haar kamer kan slapen. Maar voorlopig is het nog niet zo ver.
    Ik heb extra vakantie genomen dus ik hoef pas 1 september weer aan het werk.
    Ik heb geen geboorteplan gemaakt.
    Succes met je rug!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede middag :D

@vlinder: Balen dat je zo last van Zuur en kramp hebt! En ik ben ook al een beetje aan het af tellen hoor ;) Hier nog 10wkn......hihi
    Wat lekker om een paar uurtjes te gaan werken!

Heerlijk om weer bij mn meisje te zijn :D Ze heeft zich prima gedragen en ze mag van Opa & Oma wel vaker komen :)

Hier vandaag naar de gyn geweest voor controle. Bloedruk 110/65 dus prachtig.
    Verder vond ze mijn buik heel gespannen en vroeg of ik dit vaak had, dus ik weer Ja elke keer als ik wat ga doen.......dus weer proberen rustig aan te doen. Maar ik krijg last van nesteldrang dus zal wel heel moeilijk worden.
    Verder vond ze mijn buik wel aan de kleine kant voor de termijn en als er vorige week geen echo was gemaakt had ze er nu een aangevraagt om te kijken hoe de groei van mij kleintje gaat. Wel dubbel hoor want ik hebt dus een joekel baby met een mini buik;) Denk dat de meeting van vorige week niet helemaal correct is geweest, maar te klein is ze zeker niet.

@geboorte plan: Hier net met de gyn het een en ander door gesproken. Toen bij Megan eindelijk na 3dgn de bevalling daadwerkelijk ging beginnen zat ik binnen een uur van weeën om de 6min in een weeënstorm en op 7cm ontsluiting. Als dit zo was door gegaan had ik binnen 2uur Megan gekregen.
    Hier ben ik dus heel bang voor en helemaal omdat ik nooit optijd in het ziekenhuis kan zijn als dat gebeurt.
    Omdat ik schildklier partient ben, en deze tijdens de zwangerschap moeilijk doet, kan het zijn dat je kindje met ernsitge hartritmestoringen en hart valen geboren word. Daarom moet ik in het ziekenhuis bevallen....
    Het plan is nu zo: Zodra ik op 1,5 á 2cm ontsluiting zit word ik opgenomen. Kan dit niet omdat het zo snel gaat moet ik de verloskundige bellen en naar het ziekenhuis in Haarlem rijden. Daar krijg ik dan mn kleintje en word ik vandaar uit overgeplaats naar het VU in amsterdam.
    Pfffff krijgt het een beetje benauwd nu maar goed, we gaan ervan uit dat ik op het moment van bevallen in het juiste ziekenhuis ben en dan komt het vast wel goed :D

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sorry meiden,
    Even druk geweest dus niet veel hier meegelezen.

Kaat, wat fijn dat alles goed gaat met jullie!!!

Sloppy, heerlijke reis achter de rug lees ik. Goed kunnen uitrusten en genieten?!
    En het komt vast wel goed met de bevalling. Maar ik kan me ook wel een klein beetje indenken dat je er nu al mee bezig bent. Zeker omdat je niet makkelijk en snel in een ziekenhuis kan zijn. Zelfs ik maak me al een beetje druk hoe dat allemaal gaat straks. Ik heb geen verloskundige die de ontsluiting kan meten e.d. Maar daar hoor ik binnenkort meer over, hoe dat bij ons zal gaan.

Vlinder, niet fijn dat je zulke rotnachten soms hebt. Maar gelukkig heb je vaak de tijd om 's middags die slaap dan even in te halen. En inderdaad nog zo'n twee maandjes, wauw!
    Leuk dat je zaterdag even gaat werken. Ik denk dat je werken ook wel gaat missen, je collega's, de praatjes, enz. Ik denk dat ik het lesgeven/met de kinderen bezig zijn ook wel ga missen als ik met verlof ga.

Josjo, ik ben ook zo'n slaapkop, haha. En als ik dan nu een keertje vroeg wakker ben en niet meer kan slapen zegt m'n man ook dat onze kleine meid mij daar alvast aan laat wennen. Maar dat wil ik nog helemaal niet. Zolang mogelijk lekker lang kunnen slapen. Als ze er eenmaal is kan dat helemaal niet meer.
    Weleens iets gelezen over een geboorteplan, maar verder nog niet in verdiept. Moet/kan je zo'n plan ook maken als je zeker weten in het ziekenhuis bij de gyn gaat bevallen?
    En, heb je gewerkt vandaag en hoe is dat bevallen (uh tja, woorden hebben nou eenmaal meerdere betekenissen;)?

All, hier gaat het redelijk goed. Alleen hele drukke week, erg moe, slecht slapen e.d.
    Maandagochtend een beetje tussen neus en lippen door te horen gekregen dat ze mij niet in het formatieplan inplannen. De formatie is het schema van alle leerkrachten, wie met wie gaat werken en voor welke groep. Ik zou dus nergens staan. In januari zou ik dan geen zekerheid hebben op een eigen groep. De kans zit erin dat er een collega bijvoorbeeld is verhuisd of langdurig ziek is geworden. dan krijg ik die groep. Maar als iedereen gewoon blijft werken, dan moet ik gaan invallen en ondersteunen e.d. En dat zag en zie ik dus écht niet zitten. Dat is niet iets waarop ik heb gesolliciteerd en daardoor zouden mijn taken en mijn functie veranderen. Ik vroeg mij af of ze dit zomaar konden maken. Had ook al een mail naar de bond gestuurd.
    Vandaag heb ik een gesprek aangevraagd met de directrice en mijn dingen op tafel gegooid. Normaal ben ik niet zo moeilijk. Geef mij maar een groep en dat komt wel goed. Maar deze onzekerheid van wat ik zou gaan doen na mijn verlof was heel onprettig. Ze begreep het gelukkig en ik denk dat ze het ook wel met me eens was. Ik zei bijvoorbeeld ook dat het leek of ik nu gestrafd werd omdat ik zwanger ben. Iedereen mag kiezen en ik krijg gewoon wat op m'n bord gegooid en veel plezier ermee.
    Tijdens dit gesprek zag ik haar wel nadenken en uiteindelijk zei ze dat ze mij waarschijnlijk wel ergens in kon plannen. Volgende week woensdag horen we wat het definitieve plaatje gaat worden. Ben dus erg benieuwd. Maar ben heel blij dat ik naar haar toe ben gegaan, gelijk een hele opluchting!

Door dit alles zat m'n hoofd erg vol maandag. En toen ook nog eens om 4 uur wakker geworden met erge last van m'n darmen. Zeker drie keer op de wc gezeten en eigenlijk niet meer geslapen.
    En toen dinsdag nog op schoolreisje naar Duinrell ook. Heel leuk hoor, maar super vermoeiend. was pas om 18.45 uur thuis en om 19.30 uur stonden m'n ouders op de stoep. Dat hadden we al afgesproken en omdat ze bijna op vakantie gaan wilde ik dat ook niet afzeggen. heel gezellig gehad, maar pas rond 22.45 uur gaan slapen.
    Gelukkig vandaag maar een half dagje de kinderen (woensdag korte dag tot 12.15 uur), maar daarna wel nog dat gesprek gehad met de directrice, nakijken en aan m'n rapporten gewerkt.
    Al bij al, veel te veel gedaan dus en dat merk en voel ik. Gister echt pijn in m'n bovenbuik (darmen, heel veel lucht) en kreeg zelfs een harde buik. Nou, dat had ik nog nooit zo overdag gehad. Gelukkig morgen rustig dagje, maar vrijdag weer druk. De jaarvergadering en het teamuitje (boerengolf en uit eten). Ik denk dat ik het weekend alleen maar ga slapen!!!

Sorry voor het lange verhaal, vind het wel fijn om het even op te schrijven en het van me af te schrijven.
    Fijne avond! Ik ga zo met de katten naar de dierenarts voor de inentingen. Ook nog ja ;)

17. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @Sloppy, welkom thuis :D

@Zeehondje, ooh leuk Duinrel maar begrijp heel goed dat dat nu best vermoeiend voor je is zeker met veel kindjes die je in de gaten moet houden.
    Geen excuus voor een lang verhaal joh, het is toch heerlijk om hier lekker van je af te schrijven. ;)

Ja ik vind het wel lekker om even een paar uurtjes te gaan werken volgende week, even uit die sleur thuis en ik mis het wel hoor.

@Kaat, fijn te lezen dat het bij jullie zo goed gaat. Lijkt me heerlijk. :)

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen allemaal!

Het is hier rustig op het moment zeg.

Vandaag 30wkn :D Ohhhhh nu komt het heerlijk dichter bij :D

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @vlinder: wat leuk, een paar uurtjes werken! Stel je er niet teveel van voor dat je heel veel kan doen he? En ook veel zittend proberen te werken he, of afwisselen, anders wordt het zo'n domper als het heel slecht voelt tijdens het werk of erna... ze moeten jou gewoon zien als extra handjes die mooi meegenomen zijn he :D

@zeehondje: wat een druk weekje voor jou! En wat goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Anders zou het toch maar in je hoofd blijven zitten en nu kon je er mooi nog invloed op uitoefenen. Goed gedaan toch :). Bijna weekend meis, nog ff volhouden... mijn vk zei dat harde buiken niet erg zijn zo lang ze niet pijnlijk zijn en daarbij ook een ritme hebben van bijv om de vijf minuten, je geen bloed of vocht verliest. Het is natuurlijk wel een duidelijk teken dat je rustig aan moet doen....;)

@sloppy: jippie, de 30 weken bereikt, leuk he? Ik zit zondag op 7 maanden, toch weer een mijlpaaltje, terwijl die eigenlijk op 32 weken ligt geloof ik?

@geboorteplan: je leest dat er in sommige zkh's negatief wordt gereageerd of dat ze niet worden gelezen, maar dat vind ik echt stom en het is ook niet nodig. Mijn vk is er bij en zij waakt erover dat mijn plan wordt gehanteerd. Ik wil bijvoorbeeld niet wat een collega mij vanmorgen nog vertelde, dat er zomaar een knip in haar is gezet, tot 1 cm van haar anus (sorry voor mijn taal haha), terwijl het haar niet eens is verteld. Kan toch niet zo zijn dat ze zomaar in je gaan knippen zonder het te melden? Niet dat je het kan voorkomen want het moet, maar je bent toch verdorie niet buiten kennis en je bent toch een mens waarmee je kan communiceren? Vind dat echt raar. En van iemand anders hoorde ik dat ze na een keizersnee naar de IC is gebracht, daar twee uur heeft gelegen en dat wist haar man niet eens! Wat ik bijvoorbeeld ook wil, is als ik onder narcose ben door keizersnee (ik hoop natuurlijk op een natuurlijke bevalling maar stel), dat dan ukkie meteen bij paps komt te liggen. Nou ja, dat soort dingen. Ik kan m wel een keertje hier spammen als jullie willen zien hoe dat plan er uit kan zien? Dan laat maar weten!

@werken: gisteren niet, had bijna niet geslapen van de krampen omdat ik op geeneen manier kon liggen, maar vannacht ging echt super en ik ben nu op mijn werk. Nog niet een hele dag, maar ben blij dat ik weer met wat zaken aan de slag kon en mijn collegaatjes weer kon pesten haha. Nog maar 3 weken na morgen, whaaaa :$

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @josjo: Het is inderdaad heel vervelend dat je collega het idee heeft dat ze niet wist dat ze gingen knippen.......het kan wel zo zijn dat het helemaal langs je heen gaat omdat als ze moeten knippen je vaak al een tijdje bezig bent met persen en er niet voldoende gebeurt.
    Dus het is echt ook mogelijk dat ze het haar wel verteld hebben maar ze het niet meer weet.
    Ik ben ook heel heftig ver ingeknipt omdat ik op dat punt maar 7cm ontsluiting had en ze na ruim 2uur persen toch echt moesten ingrijpen..........bij mij hebben ze alle stappen rustig uit gelegt.
    Als ik jou was zou ik aandringen op een geboorte pan hoor, en naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis van jou keuze gaan. Daar krijg je heel veel stappen al uitgelegd en dat is toch fijn.........vond ik wel.

Deel Deze Pagina