Hier gister uiteten geweest voor vaderdag en verjaardag van schoonvader. Mijn eigen vader is nu op vakantie naar Barcelona. En ja, ik heb mijn manlief een cadeautje gegeven; rompertje met I love papa (van de Prenatal). Ook een shirtje en mutsje met naam van onze kleine meid (via internet). Hij was helemaal ontroerd. Ook heeft hij vanmorgen in bed de kleine kunnen voelen. Ze was al een hele tijd bezig, maar ik dacht dat ik het alleen maar zelf voelde. Hij zijn hand op m'n buik gelegd en hij voelde het ook! Heel bijzonder! Nu lekker een dagje niks doen. Denk even de babyuitzetlijst bekijken en afstrepen wat we al hebben. Gister wipstoeltje, zitzak en een zak luiers maat 1 van schoonzusje gekregen. Weer wat dingen die we zelf niet hoeven te kopen (wel groen en blauw, boeiend, gekleurd dekentje ofzo eroverheen). Mooie test van MvM trouwens zeg Jessie. Sloppy, hopelijk gaat het na het stoppen snel beter met eten binnen houden. Sky, veel plezier! En de rest natuurlijk ook.
Ik ben heel verdrietig! wij gingen net Megan haar nieuwe bed inelkaar zetten.............hebben ze gewoon een verkeerd bed besteld! Heb de bon erbij gepakt en het bed wat er opstaat is niet was we wille hebben. Er staat gelukkig wel "omvormbaar bed" maar verder klopt er niks van! Baal zo want het merk, Bopita, waar het van is kan de levertijd soms heel erg oplopen
Wat vervelend zeg Sloppyslayer! Snap dat je je daar ff heel verdrietig van kan worden... Morgenochtend komt er iemand van mvm bij me langs....
@jessie: mooie test! Was je ook een beetje zenuwachtig toen ze de test ging doen? @sky: ik merk dat ook hoor, dat het zwaarder wordt nu. Omdraaien in bed, bukken, stukje wandelen, de normaalste dingen worden nu echt vermoeiend en je merkt t meteen als je teveel doet he? @vlinder: ben erg benieuwd naar je geboortebord! Ik wil graag op zeil onze geboortekaart laten printen, alleen de stellage die dat ding moet dragen komt niet boven onze heg en schutting uit.. mmmh dus had ik bedacht een geboortebord te maken van het plaatje van de kaart, dus zelf op hout uitzagen en verven, alleen we moeten dat dan doen van de jongens- en meisjeskaart aangezien we niet weten welke het wordt.. pff en nu weet ik het niet meer.... @ligging kindje: hier ook het gevoel dat het kindje nu dwars ligt.... ben beniewd woensdag bij de vk. Mijn schoonzusje haar beste vriendin heeft een draaipoging laten doen op alternatieve wijze, iets met drukpunten in de voet. Normaal geloof ik daar niet zo in, maar toen ik laatst die voetreflex therapie had en ze extra aandacht aan mijn darmen had besteed en dat echt dus werkte, en aangezien het bij die vriendin dus ook succesvol is denk ik dat het misschien wel de moeite waard kan zijn om dat te proberen.. vlinder, interesse in dat ik vraag wat voor therapie dat was? Was iets eenmaligs en pijnloos en volgens mij kostte het bijna niks... maar begrijp mijn 1e berichtje niet verkeerd hoor, kan me goed voorstellen dat je zou kiezen voor geen uitwendige draaipoging... @sloppy: wat een cool bed en wat ontzettend balen dat ze het verkeerde bed hebben besteld/bezorgd zeg! Sukkels...! @brabbel: trek je het nog een beetje.....? oh wat duurt deze tijd lang he? En steeds denk je aan alle mogelijke symptomen en denk je wel en niet dat je ze hebt... maar no worries als je niks voelt, ik merkte niiks! Zeker de eerste 6-8 weken niet, begon echt pas later.... sterkte nog met wachten & een digiknuffel van hier....! @nikita: datum al bekend??
Hi meiden! Ben een paar dagen niet online geweest, wat is er lekker veel gekletst hier! @ Sloppy: je bent een KANJER! Zo'n zware zwangerschap, zorgen om je kindje, jezelf, je naderende geboorte. En dan ga je vervolgens een maaltijd klaarmaken voor Sloppyman, terwijl je zelf geen voedsel kunt binnenhouden... Ik hoop dat het inderdaad de AB-kuur is die de klachten verergerd heeft en dat het deze week weer beter gaat. @ Zeehondje en Liesben: super dat jullie het getrappel in je buik hebben kunnen delen met de aanstaande pappa`s! Lijkt me héél speciaal. Mijn meissie heeft vannacht weer een breakdance-sessie gehouden. Ik heb vrolijk met haar mee-gewoeld @ Sky: volgens mij mag je best je hele verlof blijven fietsen toch? Alleen tijdens de bevalling en de eerste dagen erna is 't misschien niet zo handig @ Jessie: wat een SUPER-test.... Ben benieuwd naar je echo! Ik ben van donderdagmiddag tot zaterdagavond vrijwilliger geweest tijdens de worldcup boulderen in Eindhoven ( World Cup - nl ) . Natuurlijk heb ik weer véél meer gedaan dan dat ik van plan was: met dranghekken, stoelen, turnmatjes, kisten etc sjouwen. Ik heb een wandelingetje van ongeveer 300 meter wel een keer of 40 - 50 per dag gemaakt. De hele dag op mijn voeten gestaan en zaterdagavond was er ook nog een feestje, waar ik tot half 1 gebleven ben. Wat heb ik toch een stralende voorspoedige zwangerschap! Echt superfijn.... Overigens heb ik gisteren wel de hele dag op de bank gelegen om bij te komen: veel geslapen. Had ook wel erg veel last van mijn voeten en spierpijn in mijn kuiten. Maar... het was weer een fantastisch evenement en ik had het niet willen missen!!!
goedemorgen meiden, schaam me dat ik zo weinig te vinden ben op zp. de laatste week zat ik niet zo lekker in mijn vel. Dus had er niet zo"n behoefte aan. Nu gaat het wel weer. Denk last van de hormonen. NOu ja, nu gaat het wel weer. Het hoort er bij zeggen ze.... zag een paar nieuwe zwangere in ons midden: Gefeliciteerd Jessie, char en doortje!!! welkom hier en geniet van jullie zwangerschap brabbel: hoe ist nu meid? miirr: klinkt lekker druk. knap dat je dat allemaal nog kan. Ik had zaterdag een schmink opdracht waar ik zeker 4 uur achter elkaar moest staan. Nou dat heb ik geweten ook. Dus dat gaan we dus niet meer doen. Ondanks dat ik helemaal nog niet zo'n dikke buik heb voel ik wel dat ik bepaalde dingen gewoon niet meer kan. zeehondje: geweldig he dat je man het nu ook kan voelen. Hier is dat nu ook zo. Echt super leuk en we genieten er met volle teugen van. sloppy: hoe ist nu met de misselijkheid? Vind het echt zo knap hoe je het allemaal doorstaan. Heb er echt respect voor. ego: vandaag ga ik eindelijk beginnen aan de muurschildering in de babykamer. Ik hoop zo dat het gaat lukken zoals ik het in mijn hoofd heb. Ben nogal een perfectionist dus niet snel tevreden. Heb er de hele dag voor uit getrokken. Ik zal een foto plaatsen als het klaar is. Gisteren via marktplaats 2 hele leuke lampen gescoord. Gewoon per toeval tegen gekomen, wat een geluk. Ben zo blij als het kamertje klaar is. Krijg er gewoon de kriebels van dat het nog niet af is.... hebben jullie daar ook last van. De troep, het gereedschap alles is een zooitje boven , kan ik niet zo goed tegen nu. dus nu eerst even douchen en aankleden. boodschappen doen hondjes uitlaten en dan gaan we schilderen.
@mmiiiirr: thanks. Gister gelukkig niet hoeven koken en sloppyman heeft nu voor een paar dgn wat klaar gemaakt..... Ik vind het heel fijn voor je dat je zo'n heerlijke zwangerschap hebt hoor! Bij Megan ook gehad @Josjo: Ik ga vanmiddag terug naar de Gardo......kijken wat ze zeggen. @Char: spannend MvM, je hebt vast een pracht test @Dancer4fun: Geeft helemaal niet dat je hier niet zo vaak bent hoor. Hier ook de kriebels dat het nog niet af is.....hoort er denk ik wel een beetje bij. Hier een redelijk weekend gehad, alleen als sloppyman er bij is eet ik veel minder waardoor ik ook minder overgeef maar ook direct weer afval. Vorige week maandag op 74.5 kilo en nu weer op 73.2 kilo. Ik hou wel wat binnen hoor maar het is nu echt heel weinig. Ik heb ook heel weinig energie. Ben op het moment ook echt ff niet zo sterk meer hoor, ik hang nu echt huilend boven het toilet..........ben het zo zat. En dan bedenk ik me dat ik pas 31wkn ben en dan voel ik me zo schuldig dat ik de zwangerschap soms niet meer zo goed terk. Ik zou zo graag willen genieten maar het gaat echt niet zo. En dan te bedenken dat we net een nieuwe badkamer hebben en een heeeeeeel mooi toilet, zou toch een feestje moeten zijn dat ik er zo vaak mag zijn hihihihi grapje Vanmiddag even langs de Gardo voor het bed. Sloppyman is met de scooter naar z'n werk zodat ik ff langs kan gaan met de auto. We hebben het dit weekend heel sereus gehad over emigreren. We willen hele graag naar Amerika en die kans is er nu omdat ik heel makkelijk aan een verblijfsvergunning kan komen........ Zou toch wat zijn als we met een paar jaar die kant op zouden kunnen....pfff spannend maar ook mega leuk...
jeetje sloppy, kan me zo goed voorstellen dat je het overgeven zat ben. Hoop zo dat het snel beter wordt voor je en dat je weer kan genieten van je zwangerschap. Zo, naar Amerika emigreren dat is een grote stap! Ik heb er in het verleden een half jaar gewoond (aupair). Ik vind het een geweldig land, voor vakantie, zou er echt niet willen wonen. Meer vanwege de sociale voorzieningen, verzekeringen e.d. Die zijn daar zo anders dan hier. Ondanks dat het hier langzaam wordt afgebouwd is het hier nog steeds een stuk beter geregeld dan daar. Maar meid, als het jullie grote wens is moet je het gewoon doen hoor. Je heb daar wel enorm mooie huizen en omgeving. Waar in Amerika zouden jullie dan naar toe willen?
Wij zouden dan naar Huntinton Beach Californië gaan (net onder LA) De sociale voorzieningen is het enige wat me een beetje zorgen baart.... Maar goed ik heb een WAO uitkering en deze blijft bestaan en dat is al een zorg minder. Verder heeft mijn (bijna)man een eigenbedrijf en zou daar nog eens voor het bedrijf waar hij nu voorwerkt blijven werken. Dus dan zijn die inkomsten ook veilig en dat maakt de keuze wel een heel stuk makkelijker. En het fijt dat ik een greencard kan krijgen omdat mijn broer daar al zijn greencard heeft..........maakt het dat we er toch nu serieus over na kunnen denken.
Hallo allemaal Ik kreeg van Mmiiiiir de tip in het Geertgen topic om hier mee te komen kletsen. Lijkt me gezellig! Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben, morgen is mijn NOD. Het is dus nog allemaal heel pril. Wel knallen mijn testen en voel ik me ook wel anders dan anders. Meer moe, er rommelt van alles in mijn buik en veel hoofdpijn. Normaal was mijn LF rond de 9 a 10 dagen, dus het maar niet ongesteld worden was hier een eerste signaal Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en op de een of andere manier ben ik nu ook nog vol vertrouwen! Jullie hebben behoorlijk wat pagina's vol geschreven die ik niet heb meegekregen, maar ik ga dit topic volgen en hopelijk leer ik jullie dan ook een beetje beter kennen.
Wat een mooie buik, Sloppy! Vooral het uitzicht van bovenaf is spectaculair!!!! Oh, ennuh Koolmees: welkom hier!! Heb je ons lijstje al gezien op de vorige pagina? Mag aangevuld worden... Ik zie trouwens Wen er ook nog niet tussen staan.... Wel grappig dat we een geboortegolf hebben in augustus, vervolgens in oktober en dan weer in februari ..
Wie en wanneer: Kaat2000: 30-04-2011 - MEISJE! norwegian-sky: 08-08-2011 MEISJE! happymom: 09-08-2011 Vlinder: 09-08-2011- verrassing! Josjo: 14-08-2011 - verrassing! Sloppyslayer:18-08-2011 - MEISJE! Dancer4fun: 08-10-2011 - MEISJE mmiiiiir:10-10-2011 - MEISJE Liesben:15-10-2011 - JONGETJE Zeehondje: 15-10-2011 - MEISJE! Nana33: 28 -10-2011 - Meisje Doortje25: 06-02-2012 Jessie80: 10-02-2012 Char1983: 17-02-2012 Koolmees: 28-02-2012 Welke behandeling? Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm happymom: 2x IUI, 2x IVF Vlinder3: IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM Josjo: 6x iui, 1x IVF Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap mmiiiiir:IVF met 2 TP (vanwege eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui dancer4fun: 6x iui/ 1x ivf/ in rustronde spontaan zwanger Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap Jessie80: 3x clomid, 2x o.i. Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i. Afspraken echo's: Kaat2000:30 april uitgerekend! Norwegian-sky: 28-5 pret3d echo & 9 juni 30weken-echo Vlinder3: 17-06 controlle VK, 23-06 info-avond bevalling Josjo:1 juni controle VK Sloppyslayer: 30-6 controle GYN mmiiiiir: over een paar weekjes weer naar de VK Liesben: 27-05 20 weken echo Zeehondje: 24 juni controle gyn Dancer4fun: 25 mei 20 wk echo en geslachtsbepaling Doortje25: 24 juni 1e echo Jessie80: 23 juni 1e echo Char1983: 7 juli afspraak gyn + 1e echo Koolmees: 12 juli 1e echo
He meiden, Even een snelle update vanuit Zeeland, waar ik een paar dagen ben. Heerlijk! Alles goed, "Pim" trappelt er lustig op los soms. Ik zie veel "nieuwe" meiden, leuk! Gefeliciteerd jullie, en ik ben snel weer terug, dan ga ik weer eens uitgebreid bijlezen!
Thanks En ik was ook net aan het kijken naar dat lijstje en het is zeker leuk dat we een paar periodes met een aantal zwangeren die gelijk in dezelfde maand uitgerekend zijn
Hallo allemaal!! Iedereen heel erg bedankt voor t meeleven, dat vind ik echt superlief! Ik vind dit een liefdevol, en gezellig topic. Met mij? TJA, wat zullen we zeggen? Is t al de 29ste,nee he? Ik voel van alles, en tegelijk ook helemaal niks. Ik wil me niet te gek maken, maar aan de andere kant moet ik ook posi blijven. Maar deze wachtweken zijn slopend zeg! Pfffff, t is lang geleden dat ik me zo zenuwachtig heb gevoeld. Met de IUI kriebelde het 2 dagen voor testdatum pas, maar nu al vanaf zaterdag. Moet 29ste in het ziekenhuis zijn voor evaluatie, maar ik denk zelf dat we aankomende zondag gaan testen. Ben ZOOOOOOOOOOOOO nieuwsgierig. Er zou maar ineens een tweede streep staan! En dan? Dikke knuffel allemaal, en tot de volgende post. Nu schiet ik ff terug in de meelees-leef-stand. Kus voor allemaal!
@Brabbel1988: Spannend! De wachtweken zijn echt slopend Ik hoop voor je dat je een mooie test vast mag houden zondag!