Heel veel sterkte in elk geval de komende dagen, ik hoop dat het toch goed gaat... Maarre, acht cryo's, veel zeg! Wel een fijne gedachte dat je dan evt snel weer ver in het traject zit dan.... Sterkte deze dagen!
He wat naar dat je testen lichter uit vallen......maar het zegt nog niet direct dat het mis gaat hoor! Een vriendin van mij had dit ook en die was uit eindelijk toch echt zwanger hoor. Heel veel sterkte en ik hoop dat de onzekerheid snel over is!
mv1977 wat naar meid! hoop toch dat het goed zit voor je! de intake was leuk haha wel erg onwerkelijk. heb geen echo gehad maar die krijg ik over 2 weken nog in het ziekenhuis en over 5 weken bij de verloskundige. dus een hoop om naar uit te kijken. xxx sky
FIJNE KERSTDAGEN LIEVERDS. @MV, liefie ik ga vanaf vandaag de kerstengeltjes heel lief vragen of ze goed voor jou en je kleintje willen zorgen op de hoop dat het goed gaat. @NS, ooh je intake gehad zie ik Ik ben al 2x bij de vk geweest en hebben 24 januari ons intake gesprek 4 januari moet ik nog een keer naar Tilbrug. @Hier is het de laatste paar daagjes drama om naar de wc te gaan. Ik moet wel maar kan niet....Best vervelend. Wie weet straks met al dat lekkere kerst eten dat het dan ineens heel goed gaat. Normaal hadden we alleen plannen voor 2e kerstdag maar mijn man heeft een grote gourmetschotel gehad en die gaan we vanavond lekker bij mijn schoonouders opmaken. Morgen gaan we voor een kerstbrunche naar mijn moeder en haar vriend. 2e kerstdag gaan we naar mijn zwagertje+vriendin en daar komen ook mijn schoonouders naartoe en daar gaan we lekker cadeautjes uitpakken. Dat vind ik altijd zo gezellig, er liggen altijd onwijs veel cadeau's. Vorig jaar zijn we 4 uur bezig geweest met uitpakken. Leuk! Ik zit dan ook echt op mijn kont bij de kerstboom.
Dankjewel meiden... ik word hier zo onzeker als de p van!!! Manlief zei al dat ik naar de ferti poli moest bellen, maar die zijn dicht... kan alleen mailen... HCG prikken doen ze in ons ziekenhuis niet. Expres nog gevraagd toen ik door moest bellen of ik zwanger was of niet. Maar nee hoor, alleen een echo met 7 weken. Dus ik moet het echt nog even uitzingen vrees ik... PS. Sorry voor het ego hoor...
Goedemorgen meiden, Mv1977, geeft helemaal niks hoor voor je ego.. Kan het me helemaal voorstellen. Nu nog 1,5 tot je echo he, hoop echt zo dat het kwam door lichte urine of weet ik het wat en dat je dan een super mooi hartje ziet kloppen. Sky super dat je een leuk gesprek had met je verloskundige. Het is toch fijn om er ook een goed gevoel aan over te houden he! Vlinder jullie zijn goed druk dus met de feestdagen, wel gezellig natuurlijk. Gisteravond al lekker gegeten? Gisteren weer een super beroerd dagje gehad, hele dag misselijk, duizelig en hoofdpijn. Toen ik thuis kwam gingen we pizza eten maar die kwam er al uit toen ik hem alleen al zag haha.. Nu gaat het weer beter gelukkig. Wij hebben een rustige kerst gelukkig. Vanmiddag eerst even lekker slapen en dan komt mijn schoonmoeder en die blijft eten. Dan morgen lekker thuis met zijn drietjes.. Heerlijk, normaal is het altijd overal heen vliegen maar dit jaar dus niet! Fijne dagen allemaal!! Groetjes, Jolanda
Goede Morgen allemaal, FIJNE KERST!! @Jem: he vervelend dat je de hele dag zo broerd bent! Ik hoop dat het vandaag mee gaat vallen en dat je kan genieten van deze dag! @MV: Ja mag ego zijn hoor! Het is een hele onzekere tijd voor jullie! Het is al bijna 3 januari en dan heb je eindelijk zekerheid! @Vlinder: vervelend dat het naar het toilet gaan zo moeilijk gaat Veel dingen met olijf olie eten @N-S: Ik weet nog niet wanneer ik naar de VK zal gaan, dat word hier pas verteld na de eerste echo. Bij Megan heb ik tot 12wkn in het ziekenhuis gelopen en daarna ben ik daar overgegaan naar de gyn afdeling. Nu hoop ik dat ik naar de VK mag omdat ik dat van huis af kan lopen Veel makkelijker. Lijkt me ook een heel onwerkelijk idee hoor. Hier begint de misselijkheid ook, heel erg. Ik heb het de hele dag door en ook eten gaat bijna niet. Ik eet af en toe een creacker, maar niks smaakt me. Dat is niet handig als je een kerst dinner moet eten..... Maar het is voor een heel goed doel en ik heb het er heel graag voor over Nu gaan we Megan cadeautjes laten uit pakken........van de kerstman!
hej meiden!! ik heb gister leuk cadeautjes uitgepakt! we hadden belachelijk veel haha maar wel super leuk! vandaag moet ik werken en eet ik gewoon met me man thuis. morgen gaan we naar de schoonfam lekker eten. zal wel gourmetten worden. zin in! wens jullie nog fijne dagen!!! xxx sky
Zo even tussen de feestvreugde door. Vanavond zijn we even lekker thuis en morgen heel de dag naar schoonfam, dat wordt lekker leuk. Altijd veeeeeeeeeel cadeau's en ben benieuwd of er iets voor Spruit onder ligt en voor frummel van mijn schoonzussie. Vanmiddag bij mijn moeder en vriend een kerstlunch gehad en we hebben spaarcentjes gehad voor het kamertje voor Spruit, ook vertelde mama dat we de kinderwagen krijgen van hun en het mooiste cadeau is voor mij, de trouwringen van papa en mama. Mama heeft ze samen laten smelten vlak na papa overleden is en ik heb hem altijd graag willen hebben en vandaag vertelde ze dat ik hem krijg zodra de 12 weken voorbij zijn.... Dat vind ik echt een mooi speciaal cadeau, dat heeft heel veel waarde voor mij. Ze wilde hem niet eerder geven omdat ze hem pas wilde geven als ze oma zou worden.... Zo lieverds ik ga weer afsluiten en ik kom maandag/dinsdag wel even mijn lijst neerzetten wat we morgen allemaal gekregen hebben. Fijna daagjes nog lieverds.
@Vlinder, zie in je onderschrift dat je naar het zh in Tilburg gaat. Ook naar het Elisabeth toevallig?
Ja het EZ in Tilburg. Dat is de laatste keer hopen we, voor ons is het iets meer dan 1 uur rijden maar omdat daar de IVF is geweest moet ik daar ook een echo laten maken. verder ga ik gewoon bij ons naar de VK. Zo ben er weer vroeg bij....Was om half 5 al klaar wakker....
Goedemorgen meiden! Iedereen weer op tijd wakker al staat Vlinder wel aan kop haha... Ben blij dat ik toen nog lekker lag te slapen! Vandaag lekker een dagje thuis met zijn drietjes, moet morgen ook weer gewoon werken dus lekker rommelen in huis. Iedereen een fijne dag!
Hee Dames, Ik kom mij hier ook voorzichtig aanmelden.. Heb 10 december mijn punctie gehad en 1 december de terugplaatsing.. Vanaf afgelopen donderdag test ik positief en die worden steeds donkerer.. en gister ook een digitale 1-2 weken.. Alleen verlies ik dus wat bloed ook al sinds donderdag het is echt heel weinig.. Steeds een klein streepje, dus durf nog niet heeeel hard te juichen, maar ben positief.. Ik heb maandag mijn bloedtest..
Kaat welkom hier en gefeliciteerd!! Ik heb de eerste week 3 dagen bruine afscheiding gehad waardoor ik dacht dat het vast niet goed zou gaan.. Dinsdag alweer 12 weekjes zwanger dus het hoeft echt nietst betekenen.
Ooww dat geeft hoop.. Al is het bij ook wel wat lichteroze.. Maar ken wel verhalen waar het goed gaat, dus blijf ook positief.. Jij al 12 weken wow, wat fijn!
Hallo allemaal, @vlinder, wat een mooi cadeau zeg! Kreeg tranen in mijn ogen. Mijn vader leeft ook niet meer en met dit soort momenten is dat altijd een tranentrekker (en ik huil sowieso makkelijk, hebben jullie daar ook last van? Haha) @ kaaat wauw, proficiat meis, bloedverlies komt echt veel voor en je testen zien er goed uit dus heb goede hoop voor je...welkom hier in elk geval! God wat een verwennerij deze kerst zeg, we hebben een tas vol knuffeltjes, rompertjes, bijtringen, slabbertjes weet ik veel wat gekregen, echt te gek... Wel gezellig hoor die kerst met cadeautjes...! Moeilijk naar de wc... hier ook een beetje last van maar probeer veel magere yoghurt met veelgranen muesli en veel fruit te eten en nu gaat het wel moet ik zeggen... Heb ook last van dat ik veel niet lust maar ach dat gaat vast over... Vandaag high tea bij mijn zus in Rosmalen. Wij hebben worteltaart en brownies gemaakt, vind ik normaal heeeeerlijk maar zoet of vette dingen moet er niet aan deeeenken!
Zie net bij het testenforum dat MV1977 een miskraam heeft gehad... Meid heel erg veel sterkte met het verlies van jullie kindje...
@MV, lieverd, heel veel stertke.... @Kaaat, welkom meis en klets gezellig mee. @Hier, zo gisteren veel cadeau's gehad. Komt het lijstje van wat we samen hebben gehad -nieuw vierkant servies compleet voor 4 personen -elec. warmte kussentje -2 slaapzakken -glazen theepot met theelichtje eronder -theeglazen -sloffen -popcornmaker -bakpan -legging -disney dvd van Tinkelbel -nieuwe deurbel -2 kussenhoezen voor op de bank, een felroze en een grijze -grijze placemats -slijptol -dvd film van New Kids (bon zit erbij en als hij in april uit komt kunnen we hem ophalen maar de trailor en making of zit al wel in het hoesje -sokken en nog wat kleine dingetjes maar die ben ik vergeten.... Voor Spruit: -een super tshirtje met de tekst 'Ik heb de allertofste oom en tante van de wereld.' -een mijn 1e jaar boek -my first christmas setje met kerstmutsje, slabbetje en rompertje -foto album van nijntje Van mijn man had ik mijn cadeau al gehad want er worden volgend jaar februari nieuwe eetkamer stoelen op wieltjes gebracht, van die fautteltjes (schrijf het vast verkeerd) met armleuningen enzo. Ik ga zo aan de slag in de keuken, want het oude servies gaat eruit en dan sop ik gelijk de binnenkant van de kastjes even mee. Lieverds fijna dag en misschien tot vanmiddag.
Goede morgen allemaal! @Vlinder: zo jullie zijn lekker verwent zeg Hie ris voornamelijk Megan heel erg verwent zoals het hoort.....hihi ff een vraagje: zijn jullie ook zo misselijk? Ik kan echt bijna niks binnen houden En ik wil niet klagen hoor want het hoort er bij maar het is echt heel erg..... Ik moet ook medicijnen slikken en die blijven er ook niet in, wat zouden jullie doen? De HA bellen? Het is pas sinds vrijdag of zo....