Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dank je, heel lief!

Jij gefeliciteerd, met t prille geluk!
    Hoop dat we binnenkort een beetje gelijk lopen, en kunnen kweppen over kwaaltjes, gevoelens, en hormonen, hihi!
    Hoe voel jij je?

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Dankjewel, ik hoop het heel hard met je mee! :) Merk je zelf al iets of is dat nog te vroeg?

Ik voel me op zich goed, heb wel al wat last van kwaaltjes: moe, hoofdpijn, rommelende buik. Vandaag ook wat diarree (sorry niet zo smakelijk :)), maar ik denk dat dat ermee te maken heeft dat het daarbinnen allemaal aan het rommelen is. Behalve de testen voel ik me ook anders dan anders en dat geeft me wel vertrouwen ;)

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Sloppy, oh wat gaaf, emigreren naar Amerika.
    Een oud-collega is op dit moment voor enkele jaren in Amerika (haar man werkt bij de luchtmacht). Ik ben daar met twee andere meiden vorig jaar mei naar toe geweest. Zo'n geweldig land, leuke mensen! In ieder geval waar wij zaten (Virginia beach - 3 uurtjes rijden van Washington vandaan).
    LA is natuurlijk wel helemaal aan de andere kant, maar vast ook heel gaaf. Spannend hoor! En jouw broer woont er dus al?

En zeker een mooi buikje!
    Ik heb gister ook weer een foto gemaakt, zal deze vanavond in m'n album zetten. Wel grappig trouwens dat je bij mij echt een groot verschil ziet qua wat ik aan heb. Voor de foto heb ik elke keer hetzelfde shirt aan, ik dacht dan kan je het goed vergelijken. Maar eigenlijk is hier mijn buik wel 'kleiner' in, haha. Ga toch ook maar eens foto's nemen met andere kleren aan. Zeker shirtjes met een touwtje onder je boezem doen het goed :)

Koolmees; welkom en vooral natuurlijk GEFELICITEERD!!!

Miiirrrr; dat was mij ook al opgevallen (die geboortegolf).

Liesben; heerlijk een paar dagen weg, geniet!

Brabbel; oh inderdaad zo spannend. Leef met je mee in deze laatste wachtweek. En je weet het hè?! Je hoeft je echt niet anders te voelen. Pas na een aantal weken merkte ik een beetje weeiig gevoel op, daarvoor ging het allemaal gewoon z'n gangetje. Zegt allemaal niks dus.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Daar zijn wij een paar jaar geleden ook geweest. Ook heel erg mooi! We zijn daar ook op de legerbasis geweest tijdens een luchtshow. Zo geweldig gaaf.
    En we hebben daar ook bij een baretje gezeten aan het strand. Daar kon je de zonsondergang heel goed zien.

Ben benieuwd naar je buikje!

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Josjo, ja best wel zenuwachtig.. ik had al 9 dagen niet meer getest en was echt een beetje bang dat er maar een heel miniscuul streepje zou komen.. je hoort altijd van die verhalen over dat MvM testen niet zo gevoelig zijn enzo.. maar viel gelukkig allemaal mee. Beide borden maken lijkt me wel heftig.. maar kan zeil dan niet over hout waar je normaal geboortebord mee zou maken, want dat bord moet toch ook op een stellage of niet?
    @Mmiiiir, ik ben ook erg benieuwd naar echo donderdag! Ziet er heftig uit trouwens.. dat boulderen!
    @Dancer, ik ben benieuwd naar je muurschildering. Maar je hebt nog alle tijd hoor.. geen stress.. maar ja, da's makkelijker gezegd dan gedaan! ;)
    @Sloppy, wauw.. emigreren.. zou ik nooit kunnen, maar vind Amerika wel heel gaaf. Waar willen jullie dan heen? Oh, ik lees het al.. California.. gaaf!! En, mooi buikje hoor!
    @Koolmees, welkom! Super om jou hier ook te zien!!
    @Brabbel, dikke knuffel terug en ik duim als een dolle dat je jezelf zondag mag toevoegen aan het lijstje met zwangeren!

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Vandaag naar de Gardo geweest voor het bed van Megan.
    Ze deden helemaal niet moeilijk en ik mocht zelf een ander bed uitzoeken als ik dat wilde.
    Ik heb nu toch voor een witte gekozen die past bij de baby kamer die we al hadden.
    De verkoopsters vonden dat ook mooier omdat ze die we nu hadden meer een jongens kamer vonden.
    Als alles goed verloopt komt die volgende week donderdag :D

7. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #1787 zeehondje, 20 jun 2011
    Laatst bewerkt: 20 jun 2011
    Fijn Sloppy dat ze niet moeilijk deden over het bed :D

Buikfoto's staan in m'n album!

Wat vinden jullie van deze luier/verzorgingstas?

8. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    koolmees: gefeliciteerd! en welkom hier.

brabbel: spannend hoor meid. Duim overuren voor je!

zeehondje: mooie tas, lekker kleurig.

sloppy: Ja, als de situatie goed is en je wil het heel graag. Gewoon doen! maar zo te horen is het nog niet op kort termijn dat jullie dat willen doen. Dus heb je er nog even om over na te denken.

vanmorgen afspraak voor een 3d echo gemaakt. Volgende week zaterdag is het zover. Ben echt heel benieuwd! Met de muurschildering ben ik nu op de helft. Hoop het van de week af te maken.
    zodra het klaar is plaats ik een foto.

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Dancer, leuk een 3d echo. Wij willen die ook nog laten maken maar we twijfelen nog heel erg wanneer. Voor of na onze vakantie naar Italië. Dat zou dan rond de 26 of 29/30 weken. Ik weet niet of 30 weken te laat is. Gaat de kleine dan al op een bepaalde vaste manier in je buik liggen?

En ik ben heel benieuwd naar je muurschildering. Wij krijgen ook een schildering op de muur, maar die komt iemand anders voor ons verven.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Gave tas!!

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    #1791 josjo, 21 jun 2011
    Laatst bewerkt: 21 jun 2011
    @koolmees: welkom hier en proficiat!! gezellig dat je mee komt kletsen! ben je uiteindelijk met ivf zwanger geworden?

@dancer: leuk! 3d echo! heb gisteren de dvd nog bekeken, zooo leuk! Wij waren wel wat later waardoor er al wat babyvetjes op de kleine uk zitten, vond dat persoonlijk wel mooi, maar ben erg benieuwd naar jullie foto's!

@zeehondje: 30 weken kan nog prima hoor. Volgens mij tot 31 of 32 weken kan het, maar dan zou ik wel voor 30 kiezen.

@sloppy: gaaf, emigreren! Ik heb ook lang ideeen gehad over emigreren maar manlief is er echt niet voor te porren, helaas.... mooie foto's trouwens hoor, echt gaaf!

@lijstje: wat grappig ja dat alle nieuwe meiden allemaal van februari zijn, wel leuk hoor, dat er een paar mensen tussen zitten die net zo ver zijn... en makkelijk als je eens wat hebt wat die ander dan ook herkend :). Ik moet het lijstje ook weer aanpassen en had het een poosje geleden al voorgesteld, maar ik haal happymom er uit hoor, die is hier al zo lang niet meer geweest ;)

@liesben: heerlijk he, vakantie nog ff met zijn tweeen (alhoewel, dit is al jullie 2e vakantie he) haha geniet er van!! enne, pim? projectnaam? haha

@brabbel: oh zondag al testen, dat schiet al op hoor. Nou ja, voor jouw gevoel nog voor geen meter natuurlijk haha ... wij hadden destijds op 5 dec getest (was precies 2 weken na de punctie dus ik dacht 2 weken na eisprong, ik heb altijd een cyclus van 28 dagen dus kan. Supertest alleen van het zkh moest ik nog een paar dagen wachten (tot donderdag) en dan nog eens testen en dan terugbellen. AAARGH! Maar was natuurlijk nog steeds positef he en ik voelde echt niks. Ja, maakte mezelf wel wijs dat ik wat voelde denk ik maar niks heel duidelijk.. dus maak je geen zorgen als je je nog net zo voelt als normaal...

@jessie: fijn dat het een mooie test was, toch altijd een beetje spannend he! Dat zeil kan niet op hout, is rondom met elastieken en 2 houten palen zou niet echt stabiel zijn... we gaan vanavond naar de gamma en eens kijken wat het zou kosten als we materiaal zouden kopen voor 2 borden. Ik denk dat het nog meevalt qua werk en ach, ik heb 6 weken van tevoren verlof dus heb wel de tijd haha

Vlinder, jij al je bord klaar? foto foto? :)

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wie en wanneer:
    Kaat2000: 30-04-2011 - MEISJE!

norwegian-sky: 08-08-2011 MEISJE!
    Vlinder: 09-08-2011- verrassing!
    Josjo: 14-08-2011 - verrassing!
    Sloppyslayer:18-08-2011 - MEISJE!
    Dancer4fun: 08-10-2011 - MEISJE
    mmiiiiir:10-10-2011 - MEISJE
    Liesben:15-10-2011 - JONGETJE
    Zeehondje: 15-10-2011 - MEISJE!
    Nana33: 28 -10-2011 - Meisje
    Doortje25: 06-02-2012
    Jessie80: 10-02-2012
    Char1983: 17-02-2012
    Koolmees: 28-02-2012

Welke behandeling?
    Kaat2000:2xIUI, 1e zwangerschap
    norwegian-sky: 2xicsi na 3,5 jaar en 1,5 jaar mmm
    Vlinder3:
    IVF, na 5 jaar en 2 jaar MMM
    Josjo: 6x iui, 1x IVF
    Sloppyslayer:1ste IVF 2de zwangerschap
    mmiiiiir:IVF met 2 TP (vanwege eiceldonatie), 11x IUI, 1x IVF
    Liesben: 3e zwangerschap (2x MA), 1e IUI
    Zeehondje: 4x o.i. / 6x i.u.i. / 1x IVF / zwanger van escape-iui
    dancer4fun: 6x iui/ 1x ivf/ in rustronde spontaan zwanger
    Nana33: 3 x iui na 2,5 jaar en 1,5 jr mmm
    Doortje25: 1x ICSI, 1e zwangerschap
    Jessie80: 3x clomid, 2x o.i.
    Char1983:1x ICSI,1 x cryo tp,1e kindje
    Koolmees: 4x clomid, 3 x o.i.

Afspraken echo's:
    Kaat2000:30 april uitgerekend!
    Norwegian-sky: 28-5 pret3d echo & 9 juni 30weken-echo
    Vlinder3:
    17-06 controlle VK, 23-06 info-avond bevalling

Josjo: 22 juni controle VK
    Sloppyslayer: 30-6 controle GYN
    mmiiiiir: over een paar weekjes weer naar de VK
    Liesben: 27-05 20 weken echo
    Zeehondje: 24 juni controle gyn
    Dancer4fun: 25 mei 20 wk echo en geslachtsbepaling
    Doortje25: 24 juni 1e echo
    Jessie80: 23 juni 1e echo
    Char1983: 7 juli afspraak gyn + 1e echo
    Koolmees: 12 juli 1e echo

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Uh, ja, we hebben Pim als working title :)

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Dankjewel dames voor het warme welkom :)

@Zeehondje: Ook al zulke mooie buikfotos! En ik vind het een leuke tas :)
    @Jessie80: Ja leuk he? Eerst tegelijk aan de Gonal f en dan allebei zwanger :D Hoe voel je je?
    @Sloppyslayer: Fijn dat jullie een nieuw bed uit mochten zoeken!
    @Dancer4fun: Spannend een 3d echo, lijkt me geweldig om zo al een voorproefje van je beeb te kunnen zien!
    @Josjo: Nee geen ivf, i.v.m. PCO wilden bij mij de follikels niet groeien, daarom heb ik stimulatie met Gonal f gehad, maar de rest is op de natuurlijke manier gegaan. Leuk om de geboorteborden te maken, ik ben benieuwd hoe je het uiteindelijk in elkaar gaat zetten.

15. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Hoi Meiden,

Jeetje ik hou het nu echt niet meer bij zeg haha.

Koolmees welkom en gefeliciteerd!!

Brabbel, spannend zeg kan me voorstellen dat je helemaal zenuwachtig bent.

Nikita ik vind het leuk om te horen hoe het met je is, ik blijf nieuwsgierig hoor.

Dancer, leuk die 3d echo!

sloppy, fijn dat ze niet moeilijk deden

zeehondje, hele mooie tas hoor!!!

Ik kan nu niet alles bij lezen dus ik vergeet een hoop denk ik. Hier gaat alles super, het is echt een heerlijke meid!!

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Jee wat een geklets, kan niet alles onthouden hoor :)

@kaat, lieverd, wat fijn dat alles goed gaat.

@Josjo, haha nee mijn bord is nog niet klaar, hij staat net aan 1 kant in de 1e kleurlaag en er moeten 2a3 lagen op wil het het resultaat zijn wat ik wil;) Dus voorlopig is hij nog niet af hoor haha :D

@Sloppy, mooie buikfoto's meid.

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @zeehondje: helemaal vergeten op jou te reageren, maar wat prachtige buik zeg! Scheelt inderdaad vaak veel welke kleding je draagt. En die tas is ook mooi, fleurig! Ik ben ook nog op zoek naar een mooie tas, wordt bij mij ws geen gewone luiertas, die vind ik vaak niet zo. Ach, een gewone wat grotere moet ook lukken toch :)

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    .. Vind het een hele mooie luiertas!!

Ik heb deze

Lekker knal...!

@ Vlinder: ben benieuwd naar je geboortebord. We gaan hem vast wel een keertje tegenkomen hierzo... ;)

@ Kaat: goed om te lezen dat het goed gaat met jullie! Ben benieuwd naar je ervaringen als jonge moeder... Zelf weer een beetje bijgekomen na de bevalling? Kun je alweer fietsen :D;) ? Hoe zijn je nachten? Veel visite?

@ muurschildering: ik heb fotobehang besteld! Nu nog iemand vinden die keigoed is in behangen.... :)

@ Sloppy: Fijn dat het snel opgelost kan worden met dat bed...!! Emigreren, gaaf hoor!! Spannend ook wel... Ik had al bedacht dat als ik dit jaar niet zwanger zou worden, ik misschien wel alle schepen achter me zou verbranden om in Zuid Frankrijk te gaan wonen. Heb zelfs een cursus pottenbakken gedaan hihi... Maar nu met mijn meissie tóch op komst, blijf ik voorlopig toch maar even hier....

@ Brabbel: komend weekend wordt dus spannend!! Ik duim nog effe gezellig door voor je...

@ Jessie: nog twee dagen tot de echo. Welke dokter heb je?

@ Koolmees: en jij? Welke dokter.

Ik had gevraagd om dokter W, omdat ik hem de laatste paar pogingen steeds toevallig trof en hij en ik uiteindelijk samen hadden besloten om over te stappen van IUI naar IVF.
    Ik dacht: dan gun ik hem dit succesmomentje ook!! ;)

19. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Kaat2000: Dankjewel voor het welkom, fijn dat het met jullie meisje goed gaat!
    @Vlinder3: Succes met het afmaken van het geboortebord!
    @Mmiiiiir: Hier ook de echo bij dr. W. Ik heb voor hem gekozen omdat hij de laatste keer (toen ik de moed begon te verliezen) zei dat dit eitje 'm ging worden! (heeft hij wel eens vaker gezegd, maar toch). En ik vind hem gewoon heel aardig, ik denk dat hij wel uitgebreid de tijd ervoor neemt. Nog bijna 3 weekjes wachten, spannend! Maar goed dat we eerst op vakantie gaan dat geeft hopelijk wel wat afleiding. Leuke vrolijke luiertas trouwens!

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier echo bij Dr C, we hadden haar vaak als we konden kiezen en ze zat ook bij onze allereerste afspraak! We gunden haar het succesmomentje :)

Vandaag leidinggevende het nieuws verteld, hij wist van MMM en bij ons zijn er sowieso een aantal dingen die je niet meer mag als je zwanger bent dus er was ook al 1 collega op de hoogte. Gelukkig was hij in eerste instantie vooral heel erg blij voor me (en daarna kwamen de vragen als aan wie gaan we dit project overdragen enzovoorts.. maar goed daar is hij afdelingshoofd voor)!

Deel Deze Pagina