Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Jessie80: Ik heb ook nog getwijfeld over dr. C. Dat is ook een heel leuk mens en hoort samen met dr. W. tot mijn favorieten ;) Goed dat je leidinggevende positief reageerde!

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Miirrr; die tas is ook leuk zeg!

Jessie; oh, da's wel vroeg om al te vertellen op je werk inderdaad. Maar als het bepaalde dingen niet meer mag, moet het wel hè! Ik heb het ook redelijk snel verteld aan de mensen die ernaar vroegen. Maar we waren iets terughoudender, omdat het twee maanden daarvoor na 5 weken al was misgegaan.

3. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Hier weten mijn ouders het en donderdagavond gaan we het mijn schoonouders vertellen. Zij wisten ook allemaal van de MMM en hebben al die tijd meegeleefd. Verder houden we onze mond nog even, sowieso tot de eerste echo.

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier zijn mijn ouders en zussen op de hoogte, en dus 1 collega en leidinggevende. Na de echo vertellen we het zijn ouders en zussen, mijn vriendinnen en dan langzaam uitbreiden. 3 Juli zijn we 2 jaar getrouwd en ben ik (als alles goed gaat) ruim 8 weken dus dan wordt de rest van de vriendenkring en familie ingelicht.

@Tassen.. :) leuk.. ik ga donderdag shoppen voor een vriendin (vandaag uitgerekend maar bij eerste ging ze 9 dagen over tijd).. eens kijken of we voor haar ook een gave tas kunnen vinden, staat op haar verlanglijstje..

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Zeehondje: Leuke tas!!

@Mmiiiirr: Ook een leuke tas!

Ik heb deze:
    Babyhuis Casita | iCandy peach blossom Verzorgingstas | babykamers, babyboxen, kinderstoelen, autostoeltjes en meer...

en deze:
    Bekijk bijlage 161330

@vertellen: Wij hebben gewacht tot de eerste echo en dat was met 7wkn. Omdat we met Megan pas met 12wkn zekerheid hadden wilde ik het graag voor mezelf houden.

Verder gister weer een drama dag met overgeven gehad...helaas
    Vandaag komen mijn ouders weer :D Gaan we het ledikantje opzetten en de slaap kamer echt baby klaar maken.
    Morgen komt onze nieuwe TV.............sloppyman al over gezeurd sinds ik hem een PS3 gegeven had en nu hebben we eindelijk kabel tv en mooi beeld wile hij toch ook nog een nieuwe TV
    Onze "oude" TV geven we aan mijn zus. Is een 32inch LCD scherm dus niet slecht.
    Hopelijk komt volgende week het Ledikant voor Megan :D

Dit weekend gaan we schoppen voor bruidsbedankjes en een receptie boek...........lekker vroeg :D hahahahaha
    Wat een ellende je moet zoveel regelen voor zo'n trouwdag en over 4wkn is het al zo ver.

6. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Stylish, dit tas, Sloppy!!

Over vertellen: ik heb gewacht tot een week of 10-11 om het mensen te vertellen. Bij 5 weken heb ik het mijn ouders en zussen laten weten èn de enkele goede vriend(inn)en die überhaupt wisten dat ik bezig was met zwanger worden.

Ik vond het ook wel lastig te vertellen omdat men van mij, alleenstaande vrouw, niet verwachtte dat ik zwanger zou worden. Ik zag er erg tegenop om iedereen te moeten uitleggen hoe dat nou zo gekomen was. Dat vind ik nog steeds lang niet altijd leuk, maar met een grapje "van de WC-bril" of "tja hoe denk je zelf?" kom je meestal wel een end hahaha! Maak er ook geen geheim van hoe ik zwanger geworden ben, maar heb er gewoon niet altijd zin in....

@ Sloppy. tja iedere keer als ik t lees van het overgeven, hoop ik dat het morgen beter is... Dus wie weet vandaag dan???

7. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    mooie tassen zie ik hier voorbij komen zeg! Ik ben er nog niet uit maar heb dus al wel een tas die bij de wagen hoort, alleen die vind ik niet echt mooi. Zoiets als de tas van Sloppy is ook wel wat voor mij, heb al even zitten neuzen op de website, alleen ik wil de tassen liever zien. En laat je nou dit soort tassen niet echt in de winkels hebben liggen, echt irri...

Wij hebben het al direct bij 6 weken verteld, dat was na onze eerste echo. Iedereen wist dat wij in de mmm zaten en dan moest ik of liegen, dus dat de IVF poging niet was gelukt (en daar ben ik te bijgelovig voor dus dat zou ik nooit zeggen) of gewoon niks zeggen maar dan wist iedereen het ook wel doordat ik niks zei... heb er geen spijt van dat we het vroeg verteld hebben.

@het bij kunnen houden: ja nu hebben we gezellig wat meer mensen, dan moeten we niet zeuren dat we het niet kunnen bijhouden he :D;) ach en het is ook niet erg als je niet op alle berichtjes van iedereen reageert toch?

@vk: vandaag weer afspraak en ben benieuwd of zij iets kan zeggen over de krampen en pijnklachten. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat de bo er nog zit maar dat is dus niet zo. Vrijdag kan ik pas naar de ha, wel laat maar ja... ik rommel maar wat aan tot die tijd.. heb ook best last weer van verstoppingen en ik denk dat een beetje meer bewegen wel kan helpen maar steeds als ik op de fiets wil naar mijn werk zit het weer tegen, ben ik te moe, moet ik ergens heen na mijn werk waar ik de auto voor nodig heb... lopen gaat niet echt dus tja.. normaal ben ik heel sportief dus het is een beetje gek ook voor mijn lichaam om niet veel te bewegen nu... hoe doen jullie dat? Vooral de meiden die ook al over de 30 weken zijn?

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @mmiiiirr: Ja wie weet is vandaag de dag :D

@Josjo: hier heb ik de tas gekocht Timi and Leslie CHARLIE BLACK Convertible Baby Bag, Luxe luiertas,verzorgingstas, handtas incl.accessoires. Black faux Leather tote met Antiek Finish hardware. The JESSICA ALBA BAG!
    Hij is wel duur hoor.........maar je kan hem ook heel goed gewoon gebruiken, ook als je uit te luiers bent :)

@Bewegen: Hier achter een kleintje aan rennen is mijn sport ;) Nee ik loop of fiets veel.
    Ik heb wel altijd heel veel aan sport gedaan maar toen kreeg ik een ongeluk en B12 tekort dus is het allemaal wat verminderd.
    Ik merk nu nog niet dat mn buik me in de weg zit mbt bewegen

9. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Mmiirr, Ook een mooie tas ik hou wel van die hele vrolijke!
    Mijn ervaringen jeetje ik voel een hele hoop eigenlijk je hele leven staat positief op z'n kop.
    De nachten lopen nog niet zo goed, ze wordt vaak 2 a 3 keer per nacht wakker maar gek genoeg wen je aan het enorme slaap tekort. Soms heeft ze een nacht dat ze maar 1 keer komt maar dat gebeurd niet vaak.
    Ik vind ook dat ik nu echt moeder ben geworden, toen ik nog zwanger was kon ik me daar nog niet zoveel bij voorstellen. Nu heb ik echt een bepaalde beschermingsdrang. En elke keer als ik haar zie dan ben ik zo blij.
    De visite is nu echt aan het minderen het is tot vorige week wel heel erg druk geweest. Dus soms moesten we gewoon een dagje vrij plannen.
    Ik ben nu wel helemaal de oude denk ik, alles gaat weer goed er moet alleen nog 5 kilo van af maar ik was in totaal 20 kilo aangekomen dus dat gaat ook goed.

Jessie, jeetje dat is ind wel vroeg om dat te vertellen.

Sloppy, Luxe tas!! Persoonlijk hou ik meer van die vrolijke tassen zoals mmiirr.
    Balen dat je weer aan het overgeven bent, je kunt zo echt niet genieten van het zwanger zijn.

Josjo, veel succes vandaag bij de vk. Ik fietste tot 36 weken nog bijna elke dag maar het werd wel moeilijker na 36 weken heb ik eigenlijk niet meer zoveel gedaan.

Hier, Morgen heb ik de nacontrole van de gyn, dat zal wel niet zoveel voorstellen want ik voel me helemaal weer goed.

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1810 Vlinder3, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
    Heey meiden, sorry dat ik niet zoveel kom....Ben de laatste 3 dagen echt niks waard. Moe, heb het iedere keer zo warm, slaap weer slecht en kan niet opbrengen iets te doen. Heb dus ook verder nog niks aan het geboortebord gedaan....

@Mirr, ooh gaaf fotobehang!! Wat voor fotobehang heb je besteld, of houd je dat liever nog even voor jezelf??

@Koolmees, welkom meis. gefeliciteerd!!

@Jessie, fijn dat je leidinggevende zo posi reageerde. Tja dat ze later na gaan denken over hoe en wat....Dat is niet jou probleem!!
    Dat is hun taak om dit op te lossen ;)

@Sloppy, oooh het ledikantje en dan klaar! :D
    Bah, toch weer zo beroerd de hele tijd :( Ik wou echt dat ik iets voor je kon doen lieverd.

@Kaat, wat fijn dat het zo goed gaat! Zo alweer 15 kilo kwijt van de 20, goed bezig! :)
    Ik ben tot nu toe 20 kilo aangekomen en ben benieuwd hoe dat bij mij straks gaat na de bevalling.

@Tassen, ik zie weer mooi en leuke tassen voorbij komen :D

@Vertellen, een aantal wisten het eigenlijk gelijk na de posi test maar verder hebben we gewacht tot we 2 goede echo's hadden.

@Bewegen, pfoeh praat me er niet van. Zoals ik al zei ben ik de laatste 3 dagen niks waard en zit mijn buik met alles in de weg....
    Ik ben net even op en neer naar het dorp gelopen (ong 5 minuutjes lopen) maar toen ik bij de winkel kwam was ik bekaf en toen moest ik ook nog terug....Ik stapte nog net niet hijgend mijn huisje weer binnen :D
    Ik heb het ook iedere keer zoo warm, dan breekt het zweet me uit. Opvliegers zijn het niet, dat weet ik zeker want die heb ik meer dan genoeg gehad toen ik in de overgang werd gehouden....
    Het is zeg maar het gevoel als je griep hebt ofzo, zodra je beweegt krijg je het erg warm. Koorts heb ik niet dat heb ik al iedere dag nagekeken. Ach het zal er wel bijhoren??
    Met afdrogen en aankleding merk ik dat mijn buik in de weg gaat zitten:) Kan bijna zelf mijn voeten niet meer afdrogen en sokken en broek aandoen kost me wel wat moeite hoor:)

@Ons eigenwijsje, ja het ligt nog in een stuit. Ik voel zelf tegelmatig het hoofdje :) Dan drukt het hoofdje echt tegen mijn buikwand aan zeg maar en als ik dan voel, voel ik echt een hoofdje....Ik zeg ook iedere keer dat het weer nee aan het schudden is want dan gaat het heel de tijd van links naar rechts hihi :D
    Mijn buik heeft ook vaak ineens een andere vorm, dan ligt het weer links dan weer rechts en dan weer in het midden, dus van links naar rechts beweegt het genoeg, helaas maakt het geen duikel....
    Soms kan ik gewoon de ribbetjes tellen, dan ligt hij/zij zo hard tegen mijn zij aangedrukt.

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @vlinder: balen he, dat je steeds minder kan... herken je verhaal ook wel. Als ik een trap op loop hijg ik ook als een hond haha. En warm, vooral in bed last van. Ik hou er van om met een dekbed over me heen te liggen, een laken vind ik vaak te licht, moet wat zwaarders zijn, ook midden in de zomer maar dat is echt te heet nu :(

@sloppy: wat een gave site zeg! Staat al in mijn favorieten...! De tas die ik het allermooiste vond was 300 nog wat hahaha erg! Ik ga maar eens bij manfield ofzo kijken of ik daar een mooie leren tas kan vinden.. heb ook al een website gevonden met van die leuke luier etuis met stippen enzo, erg leuk vind ik die...

@kaat: ik krijg er echt zin in dat ukkie er is als ik jou zo hoor praten! tuurlijk is het vermoeiend en zeker de eerste maanden als alles ook nieuw is enzo maar dat wordt vast gauw beter toch? En dat wennen aan vermoeidheid heb ik nu al een beetje. Volgens mij is dat ook moeder natuur in de bocht haha. Die visite zo veel en zo lang lijkt me nog wel heftig maar goed, ik denk dat het belangrijk is gewoon te kijken hoe het gaat en wat goed voelt en dat ook gewoon aan te geven? Ik hoop alleen niet dat mijn schoonmoeder te pas en te onpas op de stoep staat..... ben er een beetje bang voor nl...

@vlinder: lekker, zo'n eigenwijs ding ;) ik ben benieuwd of de vk vanmiddag denkt dat onze uk nog steeds goed ligt, soms denk ik een hoofdje te voelen bovenin maar te voelen aan de bewegingen kan het haast niet anders dan dat het toch een voetje is ...

Ik ga lunchen, heb echt veel gegeten vanmorgen en toch weer vanaf 11 uur honger.....! haha

12. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Jessie80: Jullie trouwdag is inderdaad wel een mooie gelegenheid om het te vertellen :)
    @Iedereen met verzorgingstas: Ik zie veel mooie tassen voorbij komen, leuk!
    @Sloppyslayer: Leuk de babykamer inrichten, ik heb er ook al helemaal zin in om dat over een tijdje ook te mogen doen!
    @Mmiiiiir: Kan me voorstellen dat je niet altijd helemaal uit de doeken wil doen aan iedereen hoe je zwanger bent geworden, is toch ook wel heel persoonlijk. Grapjes zijn wel een goede oplossing!
    @Josjo: Succes met de afspraak bij de VK vandaag!
    @Kaat2000: Fijn dat het wat rustiger wordt met visite, ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar hoor ook vaker terug dat je leven even helemaal op z'n kop wordt gezet. Succes bij de gyn morgen!
    @Vlinder3: Balen dat je je niet fit voelt, hopelijk wordt dat snel beter. Leuk om te lezen hoe goed je je kleintje voelt!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bewegen; ik ben nooit zo'n sporter geweest en nu is het helemaal erg. Ik doe er helemaal niks aan. Ook fietsen naar m'n werk is te ver. Maar gelukkig loop/sta ik veel bij het werken (voor de klas). Dus een beetje beweging krijg ik toch wel.

Vertellen; oh ja, de tweede keer (na de vmk) belde mijn man al heel snel (voor de eerste echo) naar zijn ouders. Zij hadden de eerste keer gelijk al kleertjes gegeven en vonden dit achteraf zoooooo vervelend. Nu zei mijn man dus tegen z'n vader over de telefoon "de kleertjes komen toch nog goed van pas!" Ha ha, dat was zo leuk.

Kaat; wat super dat je jezelf weer helemaal goed vind. Ook wel lekker dat de visite nu wat minder wordt, kan je toch net iets meer rust pakken denk ik.

vlinder; dat is dan wel weer de leuke kant van de stuitligging, het zo duidelijk voelen allemaal (ach, je moet dan toch maar de positieve kant gaan bekijken hè?!)

Me; elke keer als ik heb geluncht krijg ik het zuur en dat elke dag. Ik weet echt niet door welk soort eten het komt. Dan kan ik dat laten staan namelijk.
    Op school morgen ons zomerfeest (slotfeest). Het is elk jaar super mooi weer geweest, alleen gaan we dat dit jaar hoogstwaarschijnlijk helaas niet krijgen, balen.

14. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    #1814 mmiiiiir, 22 jun 2011
    Laatst bewerkt: 22 jun 2011
    Bewegen: tja ik sport op het moment niet, maar heb afgelopen weekend dus wel met vanalles lopen sjouwen en dat ging prima hahaha!
    Moet echt gaan zwemmen ofzo. Heb eigenlijk een hekel aan zwemmen dus denk dat dat er niet van gaat komen.
    Buik zit me wel al een beetje in de weg, maar ik kan "eromheen bewegen". Dus bukken met de benen een beetje wijd (charmant!) en schoenen aantrekken terwijl ik zit ipv staande...

Ik overweeg om na mijn vakantie (over een maandje ga ik een week weg) zwangerschapsyoga te gaan doen. Ook leuk om aanstaande moeders te leren kennen!

@ maagzuur: vervelend Zeehondje! Ik heb er zelf geen last van, dus behalve de geijkte tips die je zelf ook kunt googlen, kan ik je geen advies geven. Ik hoop voor je dat dit tijdelijk is!

@ Vlinder: volgende week wordt het buiten weer warmer, dat belooft wat als je het nu al snel warm hebt!! Ik hoop dat je een lekker voetenbadje hebt?
    Grappig dat jij je kindje zo goed voelt zitten! Ik voel vooralsnog alleen vanalles bewegen (nu is de beweging weer bij mijn blaas, fijn is dat ;):D ) maar ik kan nog niet van buitenaf voelen wat waar ligt.... Lijkt me wel leuk, voor over een paar weekies!!!

@ Kaat: was jij niet degene die overwoog om met zo'n boekje te gaan werken een tijdje terug, om je kindje in een ritme te krijgen...? Ben even de naam van zowel de schrijfster (t was een vrouw, goh wat een verrassing!) en het boekje kwijt maar er stonden schema's in vanaf 4 weken.
    Ach je meissie is natuurlijk ook nog zó klein dat ik me bijna niet kan voorstellen dat ze bijv. maar eens per nacht zou komen. Maar wie weet helpt dat boekje...
    Weet niet zeker of jij het was, maar ik dacht wel dat het in dit draadje was....?

(en nu maar hopen dat iemand van jullie me aanvult met de juiste informatie!!)

@ Sloppy: en, was vandaag de dag dat je je eten kon binnenhouden? Ik hoop het!!

15. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Zeehondje: Balen van het maagzuur, hopelijk wordt dat toch minder, succes!
    @Mmiiiiir: Leuk zwangerschapsyoga! :)

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #1816 Vlinder3, 23 jun 2011
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
    Goedemorgen, mijn persoonlijke wekker heeft me vandaag een beetje te vroeg wakker gemaakt met een inwendige buikmassage haha :)

@Mir, ja ik ben ook benieuwd hoe ik dat ga doen volgende week met die warmte....Ik heb een inieminie zwembadje en die ga ik dan lekker in de tuin zetten dan kan ik daar lekker met de voetjes in of gewoon even in gaan zitten :D
    Haha, je hij/zij duwt het hoofdje dan echt tegen de voorkant aan zeg maar dus tja als ik dan voel voel ik duidelijk het hoofdje ;)

@Josjo, hoe was het bij de vk??
    Ik slaap indd ook het liefst met mijn heerlijke dekbed over me heen anders doe ik geen oog dicht mar drijf s'nachts mijn bed uit :) Dan maar drijven in mijn bed want ik moet en zal mijn dekbed hebben.

@Zeehondje, bha het zuur :( (Hier gaat het redelijk de laatste tijd.) Misschien minder grote portie's eten??
    Hopelijk houden jullie het toch een beetje droog vandaag.

@Hier, papa-in-spe gaat vandaag vanuit zijn werk langs de babydump om de easyfix te halen voor in de auto, dat was het enige wat we nog moeten hebben.
    Normaal hebben we vanavond een info-avond over de bevalling maar we hebben er allebei eigenlijk geen behoefte aan dus hebben we besloten niet te gaan.:)
    Misschien maar goed want ik ben vanmorgen misselijk opgestaan en het wil maar niet zakken. Ik ga weer even op mijn bedje liggen. :)

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @koolmees: hoe voel jij je nu dan? Is allemaal nog heel pril dus misschien voel je lichamelijk nog helemaal niks... maar verder? Ben benieuwd hoe je dit allemaal beleeft nu....

@miiir: heerlijk he, dat alles wat oncharmanter wordt? hihi. En bij de blaas; mijn ukkie ligt denk ik nog steeds met zijn hoofdje naar beneden en voel dan daar weleens porretjes en prikjes van zijn handjes, ook heeel fijn ahum. Dat boek, dat was ik. Het heet de tevreden baby van Gina Ford. Iemand had hem van bol.com tweedehands voor 10 euro. Nieuw kost ie rond de 20 geloof ik. Er staat alleen wel in dat het perse nodig is om de slaapkamer van uk volledig te kunnen verduisteren. Dat hebben wij niet maar mocht de rest vd methode dan niet helpen dan kunnen we altijd nog andere rolgordijnen oid aanschaffen. Verder spreekt het meeste uit het boek mij erg aan. Je gaat dan al vrij snel starten met kolfen en ook vrij snel met de late voeding geven met een flesje. Dat kan je partner dan evt doen. Nou heb ik niet de ilusie dat ik meteen zo veel borstvoeding heb dat ik dat al meteen na een week kan doen, maar hoop wel dat de methode gaat lukken. Maar, ook als je alleen fv geeft kan je dit boek gebruiken, beide methodes staan er in.

@zeehondje; balen, dat maagzuur! Helemaal voorkomen lukt niet altijd, maar bij mij scheelt het of ik voorover buk, al de kleinste beweging kan zuur veroorzaken, dus alles wat je oppakt ofzo, al is het niet eens helemaal vanaf de grond, door de knieen zakken. En nu valt me dus echt pas op hoe vaak ik iets laat vallen op de grond, wordt er soms gestoord van! En verder zeggen ze volgens mij geen prik drinken, koffie, zwarte thee en vruchtensap kan zuur veroorzaken (dan kan je dus al bijna niks meerdrinken haha). vanillevla kan helpen of anders een glas melk. En kruidig / pittig en vet eten kan het veroorzaken. Best veel dus. Oh en droog brood schijnt ook te helpen. Ik heb zelf altijd rennies bij me en thuis antagel. Tja, dat werkt wel redelijk...

@vlinder: dat had ik van de week ook, die misselijkheid, gatver! Hoort dat bij deze fase?

18. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @verloskundige: oh en bij de vk was allemaal wel goed. Mijn klachten zijn niet verontrustend voor ukkie. Hoef wat haar betreft niet eens meer naar de ha. Toen zei een vriendin van mij, ja leuk, dat alles goed gaat met de baby maar jij bent er ook nog, het is toch niet normaal dat je krom loopt van de pijn...? haha fijn, zo'n nuchtere vriendin en ze heeft gelijk dus morgen nog naar de huisarts. Voornaamste klachten zijn mijn darmen en de buikpjin die dat veroorzaken en de klachten die lijken op blaasontsteking terwijl ik die dus niet heb... en nog even overleg of ik toch die streptokok test nog laat doen of niet.

Verder was ik AAAARGH 4! kilo aangekomen in 3 weken???? Is dat niet een beetje overdreven??? Ik zie niet eens waar het er bij is behalve mijn buik en een klein beetje vocht vasthouden... ja en het was eind vd dag ipv smorgens maar dan nog?? zit nu op 14 kilo in totaal...

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen dames!

Sorry ben hier weer eventjes niet geweest...
    Dus zal een beetje gaan bijlezen...Ben ook zoooo moe!
    De kwaaltjes beginnen echt te komen hoor en er komen er steeds meer bij....

20. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Vlinder, wat balen dat je zo ontzettend moe bent, hopelijk gaat je misselijkheid snel over.

Zeehondje, veel plezier vandaag met het slotfeest.

Mmiirr, nee ik was het niet haha. Het is ook niet erg hoor dat ze nog zo vaak komt in de nacht, als ik klaar ben met voeden slaapt ze zo weer verder en ik ook:D

Josjo, Bij mij gaat het voeden juist heel goed alleen dat kolfen wil niet echt lukken, dat is echt balen. Na 2 uur heb ik amper 100ml en zijn me tepels gigantisch geworden.
    Balen van die pijnen zeg! Op het laatst had ik dat ook hoor hoeveel kilo in 1 week, ik was in totaal 20 kilo aangekomen.

Char, wat balen dat je zo moe bent, lekker aan toe geven!

Hier, vanochtend naar de gyn geweest, alles ziet er goed uit ik mag ook weer beginnen met paardrijden:D
    Bij een eventuele volgende zwangerschap moet ik zoiezo via de gyn en gaan ze kijken of ik normaal kan bevallen.

Deel Deze Pagina