Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Komt misschien van het fietsen?? :D
    Zo ja, het wordt echt TE warm vanaf zondag, pffff.
    Zwembadje klaarzetten dus....

2. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ja heb dat ding net helemaal schoongemaakt en ligt in de tuin te drogen maar ja met die regen is dat niet echt gelukt.. zal m zondag maar weer op het gras zetten haha

en van het fietsen, kan dat? ik zit wel weer flink aan de brandnetelthee. Best smerig spul eigenlijk, zodra ik bevallen ben drink ik er geen druppel meer van :D

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Kaat, jeej van paardrijden!
    Wat een leuke foto,allemaal op n rijtje, mooi kindje hebben jullie zeg.
    En na ks 1 jaar niet zwanger worden?
    Oei, lastig voor mensen die wel kort daarna voor 2e willen proberen.
    Sloppy, pff gelukkig geen zh opname.
    Rustig aan he?
    Liesben, knuffel voor bekken-pijn!
    Vlinder, drukke bedoeling in je buik, pfff, ook niet altijd even leuk….
    Enneuh braderie?
    Hier ook, misschien wonen we bij elkaar om de hoek?
    Wil je privetje doen, of liever annoniem blijven?
    Ik ben nieuwsgierig aangelegd, sorry!
    Char1983, toch een bevestiging als je kwaaltjes heb.
    Lijkt me heerlijk (tot op zekere hoogte!) om aan je lichaam te voelen dat je ECHT zwanger ben.
    Jessie80, gefeli met mooie echo.
    Fijn dat alles er goed uit zag, toch best spannend!
    Josjo, Beekse Bergen, leuk, veel plezier alvast!
    Wordt wel warm geloof ik.......
    Zeehondje, knuffel, lief dat je nog met IVF-ICSI meeleest-leeft. :)

Hier:
    Hallo, daar ben ik weer.....:D
    Zondag testen mannetje en ik thuis, en woensdag urine inleveren in het ziekenhuis, en evaluatie-gesprek.
    Zondag is 2 weken na punctie, en 11 dagen na tp, moet wel kunnen lijkt me?!
    Nog maar een paar dagen. (Wachten duurt toch altijd veel te lang!)
    Meelees-leef-knuffel voor allemaal! :)

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Vlinder3: Sterkte met je drukke kleintje, hopelijk kun je snel wat meer rust vinden!
    @Kaat2000: Aaaah wat een schattige foto, al die kleintjes op een rij!
    @Josjo: Leuk de Beekse Bergen, alvast veel plezier!
    @Brabbel1988: Spannend, nog maar 2 nachtjes!!! Ik duim voor je op een hele mooie knaltest!!

Hier vandaag laatste werkdagje en dan 3 weken vakantie, ik heb er zin in :)

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Sorry Koolmees, ik was in mn rea jou vergeten zag ik.
    Ik zit me al te schamen in een hoekje, :)
    *Komt terug gehuppelt uit hoekje.*
    Lief dat je duimt voor me!

Lekker bijna vakantie.
    Ga je nog weg, of gewoon vrij?

6. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ach helemaal niet erg hoor! Het is hier ook zo druk, dat ik het ook niet allemaal bij kan houden, dus niets om voor te schamen :)
    We gaan inderdaad weg, vanwege privacyredenen zeg ik even niet waarheen, maar ik heb er wel zin in!

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @kaat: Wat een geweldige foto! Als ik die van mijn cursus ga plaatsen dan is het heel makkelijk.......mijn baby is de enige meid :D

@Vlinder: Balen zeg dat je zo slecht geslapen hebt! En die braderie, daar zou ik nu niet meer aan moeten denken hoor ;) Wel erg gezellig.

@Brabbel: ik had 15dgn na de pregnyl een duidelijke positeve test. Ik hoop zo dat jullie dit ook zondag zullen hebben!

@josjo: oehhhh het vocht vast houden is begonnen! Voetjes omhoog dan maar ;) Het heeft ook niks met het warme weer te mkn hoor. Bij Megan was het in begin oktober echt niet zo heel lekker en toch was ik behoorlijk opgezet.

@kattehaar: hier een burmees maar die haart voor 20katten :D
    Maar zelf als het voor 30katten zou zijn zou ik haar niet kunnen missen!

Gister is hier een beetje doorgedrongen.
    We zijn toch wel geschokken nu het doordringt wat ze tegen ons gezegt hebben.
    Onze kleine meid is al aan het indalen en dat is vroeg, zelfs voor een 2de zwangerschap. Dat betekend dat er op het tijdstip van de CTG geen weeën waren maar dat ze er wel zijn geweest.
    Uit mijn bloed en urine blijkt dat ik veel van mijn voorraden aan het aanspreken ben. Dit verklaart ook dat ik heel erg prikkelbaar ben en snel boos word of heel verdrietig. Het heeft niks te maken meer met de hormonen.
    Volgende week gaan we dieper in op de vraag hoe lang ze me laten door lopen, omdat er nu dus al heel duidelijk aan mijn bloed en urine dat het niet goed met Mama gaat.
    Ze heeft zelfs gezegt: Als we d'r nu zouden halen zou dit ook geen probleem zijn hoor...........
    Waarop ik zeg: Nee ze moet minimaal 37wkn zijn hoor!
    Maar ze wilde alleen aan geven hoe ernsitg het was en dat we ons dit bewust werden.
    Nou luid en duidelijk!
    Ik had alleen nooit verwacht dat het zoveel inpackt zou hebben. En toen vertelde sloppyman mij dat ze met bij Megan ook al wilde opnemen omdat ik niet wilde stoppen met overgeven dus dat het niet zo gek was dat het nu echt heel serieus was........

Megan kan gelukkig vanaf 1juli op maandag,woensdag en vrijdag naar het KDV en sloppyman neemt tot de kleine er is 1 papa dag op van zijn vakantie dgn. Alles om maar te zorgen dat ons meisje nog even lekker mag blijven zitten!

Om mezelf te troosten heb ik net 2 nieuwe voedingshirtjes gekocht en omdat al mn onderbroeken te groot werden 4nieuwe onderbroeken van Noppies :D Ik denk doe mij maar mooie :)

Vandaag heb ik met mijn kapper gekeken hoe ik mijn haar ga dragen en mijn make-up voor de trouwdag geprobeerd.........ik word echt wel heel mooi hoor! Ze vonden mijn jurk echt prachtig en ook de dingen voor mijn haar heel leuk. Ik krijg linten in mijn haar en strass stenen.
    Ik wilde het eigenlijk los dragen maar omdat het, hopelijk, wel eens warm kan zijn steken we het nonchalant op.

Zo nu heb ik genoeg geschreven over mezelf :D

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Lekker hoor! Vakantie!

9. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Sloppyslayer: Jeetje heftig meid, ik hoop voor je dat jullie meisje nog even blijft zitten en dat het niet ten koste gaat van jou, sterkte!!

10. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @brabbel, je hebt pb ;)
    Ik duim voor jullie, dat het een dikke posi mag zijn!!!!

@Sloppy, het is nog een beetje te vroeg om uitgebreid te reageren hoor:):) maar wil je een dikke knuffel geven.:)

Ik ben weer uit bed geschopt;) soms doet het echt pijn....
    Ook dat onrustige gevoel in mijn bovenrug en armen is er weer, dat is zo'n vervelend gevoel....Zometeen en anders vanmiddag maar weer even wat bijslapen....

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Vlinder: Ben al heel blij met je knuffel hoor! Pffff wat ben je al weer vroeg op zeg.
    Ik was gelukkig pas om 6uur wakker ;)

@Brabbel: nog 1 nachtje slapen!! Ohhhh ik hoop zo dat hij positief is :D

12. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Vlinder pb terug! ;)

Lief dat jullie allemaal meeduimen met ons.

Het grappige is dat ik vanacht voor de 2e keer deze IVF-cyclus heb gedroomd dat ik een posi-knal test in handen had. :$
    Ik heb nog nooit gedroomd over zwangerschapstesten, en nu tot 2 keer, en nog KNAL positief ook. ;)

Nog ff geduld, tik tak tik tak tik tak..........;)

13. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Vlinder3: Sterkte met het geschop van je kleintje, je bent er vandaag vroeg uit!
    @Brabbel1988: Nog maar 1 nachtje slapen, spannend!!! Voel je zelf ook al iets?

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hier vanmorgen (half negen) vroeg boodschappen doen, want er komt straks iemand om te meten voor de gordijnen. Start de auto niet, ggggggrrrrrr..... Dus ANWB gebeld en die komen binnen toen en een uur. Maar Russen 10 en 12 konen ze meten. Dat wordt dus geen boodschappen meer doen voor die tijd. Ik had dus lekker kunnen uitslapen achteraf, haha. Begin nu wel trek te krijgen, maar hebben niks (worden crackertjes denk ik).
    Sorry, moest even m'n frustraties kwijt.

Brabbel, goeie dromen! Daar gaan we voor.

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Weet t niet echt.
    Het ene moment wel, dan weer niet.
    Zelfbescherming denk ik..... ;)

Mannetje is ook beetje bang dat t niet is gelukt zei hij gisteren.
    Hij kan zo positief blijven, terwijl ik nu echt twijfel.
    Hij hoopt er ZO op, maar is bang voor de tegenvaller,en ik ben vrij neutraal vind ik zelf (zelfbescherming), en dat vind mannetje niet positief genoeg...

Zeehondje, Gatverdamme, tegenvaller zeg!
    En vooral nu met dat vieze druilerige weer, hmm, word je niet vrolijker op zo.
    Knuffel!

16. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Zeehondje: :( Daar zit je nou niet echt op te wachten om de dag mee te beginnen.
    @Brabbel1988: Dat zelfbescherming herken ik ook wel als je al vaker teleurstellingen hebt gehad. Nu heb ik ook nog steeds zoiets dat ik niet echt vooruit durf te denken, eerst maar eens de echo afwachten... Maar de duimen draaien hier volop dat je dromen een mooi voorteken zijn geweest!!

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @zeeehondje: hé verdorie wat een tegen valler zeg!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    #1858 zeehondje, 25 jun 2011
    Laatst bewerkt: 25 jun 2011
    De ANWB man heeft bijna een uur met m'n man samen van alles geprobeerd en gecontroleerd. Maar hij wilde naar niet starten, bleef steeds hangen op gggrrrr gggrrrr gggrrrr. Toen belde hij een collega, of die misschien nog iets kon bedenken waar het aan lag. Hij wilde het geluid even horen, dus starten en ja hoor, motor sloeg aan!!!! Hoop niet dat dit vaker gaat gebeuren.

Controle gyn gister was trouwens helemaal goed. We krijgen rond de 30-32 weken nog een echo. Gewoon 'zomaar'. Zij vertelde dat ze dit altijd al gedaan heeft en gewoon is blijven doen (denk dat ze bedoelde dat ze het nu nog steeds doet, ookal zijn de verzekeringen veranderd). Wij vinden dat helemaal niet erg natuurlijk!
    Ook op 30 augustus een voorlichtingsavond. Met info over het bevallen bij hun in het ziekenhuis en als het kan een rondleiding op de verlosafdeling. Het komt langzaam dichterbij.

We hebben luxaflex voor de babykamer besteld op maat en als die hangen gaan we beslissen of we wel of geen gordijnen ook gaan nemen.
    Verder hebben we een leuke lamp op internet gezien. Zal plaatje vanavond even plaatsen hier.
    Woensdag heb ik afscheidsfeestje van m'n klas en ouders. Moest eigenlijk geheim blijven wat ik zou krijgen, maar ik ben heel nieuwsgierig van aard en manlief kon het niet voor zich houden. Ik krijg in ieder geval een badje met standaard en een luieremmer. Ben benieuwd, wel leuk!
    Fijne dag vandaag nog, hier is het volgens mij nog niet droog geweest. Hoop dat het weerbericht voor morgen ook klopt (voor vandaag klopte het voor onze regio iig ook).

19. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Deze lamp gaan we waarschijnlijk bestellen;

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Echofoto.. verwacht er niet te veel van.. maar komt ie:
    Bekijk bijlage 162143
    @Vlinder, ik hoop dat je kleintje idd een poging doet om te draaien! Hoe gaat het nu?
    @Kaat, wat lief al die kleintjes op een rijtje.. en wat een schatje is die Lotte van jullie!
    @Josjo, bravo voor op de fiets gaan ;) Hoe was Beekse Bergen, heeft het daar ook de hele dag gemiezerd?
    @Brabbel, morgen testen las ik.. ik hoop en duim voor 2 mooie streepjes!! En dat je dromen waar worden!
    @Sloppy, jeetje dat is ook niet niks.. natuurlijk wil je het liefst voorbij de 37 weken, maar als het gevaarlijk wordt voor jou.. brr.. dikke knuffel en sterkte meid!
    @Zeehondje, hoe waren de crackers? Wel een beetje eng idee als de auto maar de halve tijd start..

Deel Deze Pagina