@sloppy: kan me voorstellen dat jullie goed geschrokken zijn van die woorden... Maar indalen bij 32 weken is volgens mijn vk niet vroeg en komt echt vaker voor? Toevallig woensdag nog over gehad nl... Maar hoe dan ook lijkt me jouw situatie echt heel shit. Tuurlijk wil je dat ukkie tot 37 weken blijft zitten maar het moet ook voor jou veilig zijn natuurlijk... Sterkte meis... Fijn trouwens dat dat vocht niet perse vd warmte is, dat geeft de burger moed @vlinder: gatver meis, wat ben je toch steeds vroeg wakker, niet fijn...! @zeehondje: weten ze nu dan nog niet wat het was? Ook geen fijn idee... Hij moet t wel doen als je straks naar het zkh moet hè . Heerlijk, woensdag afscheidsfeestje! Begint de zomervakantie dan al bij jullie? En hoe veel weken moet je nog na de vakantie of gaat jouw verlof dan gewoon al in? @brabbel: wij hadden toen ook zondag de punctie, woensdag tp en de zondag twee weken na de punctie getest. Niet meteen smorgens, maar iets later dan de punctie zeg maar. Ik hoop t meis, dat jouw dromen waarheid worden!! Duim duim duim! @jessie: mooi hè, zo'n vlek, dat is gewoon jouw kindje! En zo zijn die van ons allemaal begonnen hè @beekse bergen was superleuk! Eerst jeepsafari (wij hebben een jeep) en daarna nog naar de chimpansees gewandeld, er was een kleuter de ouwetjes aan het plagen, erg grappig, hoop kabaal en achtervolgingen en daarna nog naar de olifanten. Onze auto werd schoongelikt @ THE carwash: de giraffe, erg grappig haha. Tja het miezerde maar dat mocht de pret niet drukken hoor, was supergezellig! Fijne avond meiden, ik ga lekker in bad met manlief!
Jessie, geweldig hoor, jullie eerste echo van jullie kindje!!! Josjo, lekker genoten dus vandaag. Hoe was het weer daar? Ze weten inderdaad niet wat het is/was waarom hij niet startte. Als het goed is heeft m'n man tegen de tijd van de bevalling zijn lease auto (en misschien binnenkort al een leenwagen om de tussentijd te overbruggen). Hij heeft altijd een bedrijfsbus gehad, maar vanwege zijn hoge bloeddruk gaat hij nu naar binnen en krijgt dus een personenauto. Onze opel station gaat dan de deur uit en daarvoor in de plaats kopen we een kleinere. Nog een weekje werken inderdaad en dan vakantie. Daarna nog drie weekjes en dan verlof.
2 uurtjes geleden getest, OMO. IVF 1 is voorbij. Heb al flink gejankt, en mannetje al flink geknuffeld. T is zo oneerlijk, waarom is ons enigste toppertje niet blijven zitten? Kut-lichaam heb ik toch ook....... We zien wel wat ze woensdag gaan vertellen, maar de urinetest zal niet echt meer nodig zijn, alleen maar voor de vorm.... Kus voor allemaal, van een verdrietige Brabbel.
Ach meissie toch, wat verschrikkelijk en wát oneerlijk! Ik weet niet wat te zeggen, iedereen (en jij ook wel) was zo positief deze keer. Ik had het jullie zo ontzettend gegund. Dit mag eigenlijk niet gebeuren, maar helaas is dat nog steeds wel de realiteit. Opbeurende woorden genoeg, maar ik weet niet of je daar op dit moment op zit te wachten. Dus voor nu gewoon even een hele flinke, stevige knuffel!
Als echte positieveling........maar ben je niet te vroeg? En als de innestelling wat minder soepel verlopen is dat kan het heel goed dat je echt pas maandag een streepje krijgt. Ik blijf voor je duimen hoor!
@zeehondje: Wat een elende met die auto zeg! fijn om te lezen dat jullie tegen de tijd van de bevalling een andere auto hebben hoor. Fijn dat alles goed was bij de gyn, en een leuk vooruitzicht dat jullie nog een echo gaan krijgen Ik hoop dat de luxaflex dicht genoeg zijn en dat jullie gaan gordijnen meer hoeven. Wij hebben in de kinderkamer vouwgrodijnen, overgordijnen lichtdicht en ook nog aan de buitenkant een screen omdat het daar zo vrezelijk warm kan worden.... @josjo: Ik weet het ook niet goed waarom ze het wat vroeg vonden....misschien omdat Megan pas heel laat ingedaald is hadden ze het bij mijn niet verwacht of zo..... Maakt niet uit ik begrijp nu van meerdere mensen dat het helemaal niet heel vroeg is. zo zie je maar dat het forum toch nog wel goed is voor dingen @jessie: Wat een mooi plaatje van jullie kleine uk! @vlinder: heb je een beetje kunnen slapen? Gister een goede dag gehad, maar 2keer overgeven en gelukkig niet zo veel Vandaag gaan we lekker naar het strand!
@Brabbel1988: Oh nee meid wat balen :x Ik had het zo gehoopt voor je. Dikke knuffel!!! @Zeehondje: Leuke lamp! En fijn dat je nog een extra echo krijgt, wat goed van je gyn. @Jessie80: Duidelijk een beebje in wording te zien, leuke foto! Was het bijzonder om jullie kleintje zo voor het eerst te zien? @Josjo: Klinkt als een geslaagde dag, Beekse Bergen is ook leuk! @Sloppyslayer: Veel plezier vandaag! Hopen dat ook vandaag het overgeven minder is! Hier vandaag voor het laatst getest: teststreep donkerder dan de controlestreep en clearblue van 3+ Heerlijk zo'n duidelijke bevestiging! Ik heb er nu nog eentje liggen, maar die bewaar ik als reserve, voor als ik echt nog een keer moet testen Morgen gaan we op vakantie, daarom zal ik hier de komende 2 weken niet mee kunnen schrijven. Niet teveel kletsen dus, dan kan ik het nog bijhouden
koolmees: fijn hoor zo'n knallende test. jessie: het is zo vroeg altijd moeilijk te zien. Het zit er toch echt Brabbel: een hele dikke knuffel voor je. Vind het zo oneerlijk het is je zo gegund. Ik heb lekker geshopt gisteren. Overal uitverkoop dus lekker ingeslagen bij miss etam. (4 shirts en een spijkerrokje) voor een leuk prijsje. Toch ook nog een heel schattig vestje voor onze kleine dame gekocht bij de H&M. Vorige week helemaal blij, want had 2 lampen gescoort op marktplaats. De schildering in de babykamer is ook af (zie onder). Vandaag gaat mijn vriend weer verder met het afwerken van de babykamer. Ik doe het rustig aan vandaag. Hopelijk gaat het zonnetje nog schijnen vandaag dan kunnen we nog een stukje gaan fietsen. iedereen een fijn zondag gewenst oja, buikfoto van 24 weken staat ook weer in mijn album
Iedereen bedankt voor de reacties, lief van jullie! Sloppy, ik had de test van Doortje gezien en op dit moment van testen zou er echt al wel een streepje moeten staan, al was t maar een lichte, maar er stond echt NIKS, echt omo. Zou wel te mooi voor woorden zijn, dat ik aankomende week posi zou testen...... Ik wacht wel ff af tot woensdag, en kijk wel wat de urine test van het ziekenhuis voor uitslag geeft, als ik dan toch zwanger zou zijn, dan is t alleen nog maar een verrassing, ipv een domper. Knuffel terug voor allemaal!
@Sloppy, goed om te lezen dat gisteren een minder slechte dag was! Ik hoop voor je dat vandaag nog een stukje beter gaat en jullie echt kunnen genieten op het strand! @Koolmees, was zeker bijzonder. Ik was echt superblij toen ik iets zag knipperen nog voordat Dr C zei "en dit is het kloppend hartje". Echt wel een beetje een onwerkelijk gevoel toen we daarna weer buiten stonden. Voor jou nog een paar spannende weken maar eerst lekker genieten van de vakantie!! @Dancer, gave schildering hoor! We hebben al wel ideeën voor de babykamer, maar nu nog hoe we het gaan uitvoeren..
Dancer, gave schildering zeg! Heel mooi geworden, knap hoor. Sloppy, veel plezier vandaag! De rest natuurlijk ook.
Lieve brabbel, lieverd knuffel voor jou!!!! @Dancer, oooh wat een leuke muurschildering @nachtrust, tja wat zal ik eens zeggen....Om 23.00 uur naar bed gegaan en om 01.00 weer wakker van het zuur en vollop beweging....Zo tot 05.00 uur en toen nog even in slaap gevallen tot 09.30 uur. Vanavond ga ik vroeg mijn bedje in. Om 11 uur waren mijn zwager en s-zus hier en zijn we over de braderie gelopen (1,5-2 uur geslenterd) en mijn s-zus en ik waren blij dat we thuis waren.... we hadden wel veel bekijks hoor, 2 hoogzwangere buikies naast elkaar hihi. Net lekker frietjes gehaald en nu even lekker relaxen op de bank
Hoi allemaal, Even een ego-updeetje, ik heb wel alles gelezen, maar niet de tijd om nu uitgebreid te reageren, moet zo eten... Maar hier gaat alles goed, we hebben vrijdag ons kleintje mogen bewonderen, zo bijzonder! Ik zag niet meteen het hartje, maar de arts gelukkig wel en toen zag ik het ook; een klein speldenknopje in de vorm van een knipperlichtje! Het loopt al een dagje voor in groei volgens de meting, maar omdat we weten wanneer de bevruchting was houd ik gewoon dezelfde uitgerekende datum aan. Het enige zorgwekkende was mijn rechtereierstok, die was nog heel groot. Als ik acuut hevige pijn krijg moet ik meteen bellen omdat er een kans is dat hij door de grootte om zijn as zal draaien. Hier mijn echo: Bekijk bijlage 162342 Over 4 weken hebben we de 12-weken echo, maar ben nu wel al een stuk geruster over of het allemaal goed zal blijven gaan. Alleen gisteren stond de hond weer hard in mijn buik, echt recht erop dit keer... Ben heel oplettend juist sinds ik zwanger ben dat dit niet gebeurt, maar ze schrok ergens van en sprong van de leuning af, zo in mijn buik met haar poot. Maar als het goed is zit ons kleintje nog achter mijn schaambot en is het dus heel goed beschermd. Maakte me meer zorgen om mijn eierstok, maar na een korte tijd trok de pijn gelukkig weer weg en nu heb ik nergens meer last van gelukkig. Wel vervelend, ben je net gerust gesteld, gebeurt er zoiets! Maar het zal nog wel vaker gebeuren ben ik bang en als je kleine kinderen hebt zijn ze ook niet voorzichtig met je, dus ik denk dat je lichaam er ook wel een beetje op gemaakt is om het kindje te beschermen. Zo, ik ga even eten! Fijne avond allemaal!
@dancer: mooi hoor! @vlinder: die nachten van jou zijn drama! Verder klinkt het als een leuke dag. Wij zijn heerlijk naar het strand geweest
@Dancer4fun: Prachtige muurschildering, lekker vrolijk! @Brabbel1988: Een wonder woensdag zou toch wel echt geweldig zijn, ik blijf toch nog even voor je door duimen en ik stuur wat dikke knuffels je kant op!! @Jessie80: Klinkt geweldig! En dr. C. is ook een lief mens, zal er ook wel echt de tijd voor hebben genomen of niet? Geniet ervan en ik hoop dat wij als we terug zijn net zo'n mooie echo gaan hebben. @Vlinder3: Kan me voorstellen dat jullie veel bekijks hadden en nu lekker rustig aan doen om er weer van bij te komen. Hopelijk krijg je vannacht wat meer nachtrust! @Doortje25: Mooie echofoto! En hopen dat je eierstok weer wat bij gaat trekken en nu lekker rustig aan doen.
@doortje: wat fijn dat jullie kleintje het zo goed doet! Ik heb bij megan overstimulatie gehad, dit komt vaker voor als je na de punctie zwanger bent. Heel vervelend en tegen mij zeiden ze dat ik heel veel rust moest houden en veel moest drinken. Sterkte ik hoop dat hij snel weer wat normaler word. Ik snap heel goed dat je voorzichtig bent hoor en als de hond dan psis in je buik land is dat zeker niet fijn. En echt als je hevige pijn krijgt bellen hoor!