Wij zijn ook druk met opruimen en schoonmaken, we moeten ook nog eens naar een ander lokaal met de groep verhuizen, dus alle lesmaterialen moeten ook over, best veel werk... Hier staan alle ramen wijd open, laat de koele lucht maar lekker binnen stromen! Mijn hond zat net met haar ogen dicht voor het raam te genieten van het briesje, zo schattig om te zien haha!
.. jammer dat die vochtige warmte zo blijft hangen in de gebouwen, he? @ Zeehondje: succes met je kat!! Zeg, een harde buik af en toe, is niet echt iets om je ongerust over te maken hoor! Hoort erbij. Alleen als het er veel worden of als ze pijnlijk zjin dan moet je effe dimmen.... @ Jessie: gefeliciteerd met je neefje!! Fijn dat alles goed gaat met hem ondanks dat 'ie zo veel haast had om hier te komen! @ Sloppy: hoe is het nu met je! Ik hoop dat je ondanks alles toch een mooie dag hebt nu je vandaag in ondertrouw gaat!!!!! Fijn dat Slpooyman vandaag de hele dag thuis is, is toch wel fijn als je je zo vervelend en slap voelt! Ik heb vanmorgen voor het eerst gevoeld hoe mijn meissie de hik had!! Kleine beweginkjes in mijn buik (te zachtjes voor voetjes!) en heel regelmatig. Wel sneller dan wanneer ikzelf de hik heb, maar dat is ook logisch toch? Hartje gaat immers ook twee keer zo snel... Echt hééél schattig en weer een knus momentje zo 's morgens vroeg...!!!
@zeehondje: wat balen van je auto zeg! En zielig voor de kat.. hopelijk knapt ie snel op! Harde buik is idd niet zo erg, maar kan wel in de weg zitten of even vervelend voelen.. bijna vakantie meid, heerlijk! @vlinder: daarom heb ik dus een to-do lijstje met alles wat nog moet, anders vergeet ik het ook. Of eigenlijk, wil gewoon zeker weten dat ik niks vergeet haha beetje controlefreak. In dat exceldoc staat ook een to buy lijst, de adressenlijst, het geboorteplan en de inhoud die in de tas moet voor het zkh. Best handig toch? @sloppy: heel veel plezier met jullie ondertrouw vandaag. Nu mag je jezelf de bruid noemen officieel, en jullie samen dus het bruidspaar. Leuk he? @miiir: gezellig he, die hik! Sommige mensen zeggen dat ze het zielig vinden maar dat is helemaal niet hoor. Je weet t inderdaad meteen dat het de hik is, heel grappig @warmte: hier vooral last van dikke voeten en strakke huid op mijn benen. Echt niet leuk. Ik denk toch wel dat ik dit de vervelendste kwaal vindt... rugpijn, maagzuur, slecht slapen, chronisch moe, zelfs een keer blaasontsteking, prima, vind ik te doen. Maar met dikke voeten en die benen die helemaal strak staan....., het voelt onprettig en ik voel me een lelijk varkentje noem me ijdel, maar vind dit echt heel erg vervelend . Gelukkig is het vandaag al wel wat beter met de temperatuur en wordt het wel al iets minder, maar ben zo bang dat het vanaf nu de komende 6-8 weken gewoon niet meer echt weggaat.... bleeeegh zo, nu weer positieve leuke dingen.... we gaan zo lunchen, afscheid van een collega die gaat emigreren naar curacao, afscheid van mijn stagiair en van mij. zin in! Eind vd dag nog een borrel omdat we een landelijke meeting op t werk hebben en morgen laatste daaaaagje lalalalaaaaaa! Fijne dag allemaal!!
Weet ook wel dat af en toe een harde buik krijgen niet erg is, maar voor mij was het wel een teken dat ik teveel had gedaan. Dus maar gelijk gestopt met bukken en tillen (kast uitmesten op school). Nou, met de kat gaat het echt niet goed. Weer verstopte plasbuis en bloedwaardes zijn niet goed en hij kan dus niet geopereerd worden. Hopelijk zijn z'n waardes vrijdag beter en kan hij alsnog geopereerd worden. Ookal kost dit wel zo'n 500 euro. We gaan wel vragen hoe groot de kans is dat het terugkomt na die operatie. Anders laten we 'm misschien inslapen. Moet er niet aan denken hoor, maar als hij constant ziek wordt is ook niet goed voor 'm. Wel vanmiddag bedankcadeau van m'n klas en ouders gehad. Een badje met standaard, luieremmer (simpele) en een prenatal bon van 25 euro. Ben verwend dus. Dit maakte m'n dag weer een beetje goed. Sloppy, hoe is het met jou??? (en met de rest natuurlijk)
@ zeehondje heel veel sterkte meid!!! dit is echt zo naar! heb een half jaar geleden onze poes (mijn meissie) omdat ze zo ziek was. der nieren werkte niet meer. ze was nog maar 3 jaar. mis der nog elke dag. heb 24 uur alleen maar lopen overgeven van de stres. hoop dat je het een beetje een plekje kan geven al zal het nog even duren. ik vind eigenlijk dat een huisdier evenlang moet blijven als het baasje. want afscheid nemen is het ergste wat er is!
@zeehondje: ohh wat verdrietig dikke digi knuffff voor jou! @josjo: bij megan hield ik ook zo vocht vast, en dat is echt heel erg ongemakkelijk. @ mmiiiiir: grappig he die hik! Bij mij kan je het nu ook aan de buiten kant zien en dan zegt sloppyman: is ze weer gulzig geweest Hier een leuk dag gehad, zlefs een klein ijsje gegeten Wel misselijk maar niet overgegeven! Joepie. Door het nood weer van gister ons internet/tv/telefoon stuk.....wat een ramp! Nu lees ik mee via mn iphone..... Ik hoop dat het snep weer gemaakt is.
@zeehondje: wat zielig!! Heel veel sterkte meis! @ sloppy: fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en je een ijsje hebt kunnen eten om t te vieren
Lieve Zeehondje, ach meis wat erg Sterkte.... Het is toch een soort van "kindje" wat je verliest. @Sloppy, heeee wat goed niet overgegeven vandaag Ik zal aan je denken morgen meid. @hier, ondanks dat ik dacht dat we niet veel zouden doen vandaag (manlief heeft nachtdienst)hebben we toch wel het eea gedaan. Ik heb vanmorgen de gordijnen besteld, Manlief had gisteren een nieuwe kraan gekocht voor in de douche en vanmiddag geplaatst. We hebben nu een thermostaatkraan dus hoeven niet meer met de knoppen te spelen tot we de juiste temp hebben, ook handig voor het babybadje straks We hebben samen de trapleuningen opgehangen. Die hadden we nog niet en die moeten er wel zijn voor de kraamzorg ivm de arbo, anderd mag ze de trap niet op en af.... Van het weekend de laatste dingen schuren en schilderen boven in de gang en dan zijn we voorlopig klaaaaaaaarrrrrrrrrr!!!!!!!!!! Onze slaapkamer moet maar even wachten hoor, we willen echt nog even een tijd samen zonder altijd maar te moeten klussen. Ooh ja en mijn geboortebord is ook klaar en hij is echt zo gaaf geworden, zelfs mijn man vind hem geweldig! Ben best trots op mezelf hihi. Ik plaats hem niet in mijn prive album hoor. De naam staat er nl ook op Zondag heb ik de babyshower van mijn s-zusje. Ben benieuwd. We moeten dan ook met een touwtje proberen te raden wat de omtrek is van haar buik, aangezien we vrijwel gelijk lopen qua groei kan ik dus vals spelen Ik heb dus gezegt dat ik niet meedoe, wel zo eerlijk. Verder moeten we allemaal een babyfoto meenemen van onszelf en moet zij raden wie de baby op de foto is. Nou haha, bij die van mij gaat het moeite kosten denk ik....Ik had zoiezo al een hele ander neus (Ik had echt een wipneusje maar door een breuk is dat 'wip' eraf zeg maar.) en ik kijk niet echt leuk op de foto. Fijne koelere avond meiden.
He gatsie, wat lees ik een verdrietige verhalen... Sloppy, ik hoop dat de gyn morgen wel de tijd neemt om naar je te luisteren, en serieus actie gaat ondernemen. Zo kan je niet door. Succes! Zeehondje, achossie, arme Zorro.....zo verdrietig als een huisdier overlijdt. Knuffel. Hier vanmorgen bij de bekkenfysio geweest en ze denkt me zeker wel te kunnen gaan helpen. Klachten lijken een beetje een combi tussen een spierprobleem, bandenpijn en bekkenpijn. Maar we gaan aan de slag! Verder morgenochtend weer naar de vk. Gek, ondanks dat ik ukkie voel vind ik het toch weer spannend Ook hoop ik morgen toch eens een start te kunnen maken met de babykamer. Het wordt nu wel tijd
Goedemorgen! Vandaag de spannende dag in het ziekenhuis. Wat ze ook gaan doen wij hebben samen afgesproken dat de kleine nog niet gehaapd word! Ik wil eerst alles geprobeerd hebben om haar zo lang mogelijk veilig bij mij te houden. Vanmorgen op de weegschaal gestaan en niet verder afgevallen. Ik zit nu op +2 kilo dus het houd niet over meer. Sloppyman kan gelukkig toch mee, hij kreeg gister avond nog een mailtje dat hij bij mij moest blijven echt een geweldige baas! Als het gaat hou ik jullie op de hoogte via m'n telefoon.
@sloppy: succes vandaag, ik ben benieuwd!! @brabbel: hoe is het met de bloedtest afgelopen in het zkh? @liesben: fijn dat ze je kan helpen! Bij mij is het echt over gegaan na een paar behandelingen en de juiste oefeningen mee. En ik heb thuis ook zo'n skippybal (nou ja, niet dat je er mee kan skippyballen want er zitten geen handvaten aan haha), maar dat helpt ook enorm. Ik denk dat ik daar ook veel lol van ga hebben tijdens de bevalling.. mocht je daar oefeningen op krijgen, zou je eens kunnen vragen of je er 1 kan kopen in de juiste maat voor jou. Ik heb m gekregen van een vriendje die een fysiopraktijk heeft maar volgens mij is zo'n ding iets van 30 euro, best te doen.. @hier: laatste dagje!!!!!!!! Oh wat zit ik te genieten zeg! heb om 9 uur afspraak voor de overdracht en vanmiddag het beoordelingsgesprek van onze stagiair en verder nog 1 stuk afmaken maar als ik me een uurtje of twee kwaad maak dan is het wel af . Vocht had gisterenmiddag echt een hoogtepunt bereikt, ik kon mijn voet niet meer bewegen zonder dat t zeer deed, heel irritant.. maar het is wel minder geworden toen ik een avondje met de beentjes omhoog heb gezeten.. maar die hakken kan ik morgen wel vergeten op de bruiloft grrr... ach ja, als dat t ergste is he fijne dag meiden!
Lieve Sloppy, heel veel succes vandaag!!!! @Liesben, ik mag morgenochten ook weer naar de vk Ik vind het iedere keer ook weer spannend, vooral voor morgen. Dan heb ik de 34w echo en kunnen we weer gaan gluren naar ons kleintje en vooral heel benieuwd of het nog in stuit ligt. Fijn dat je met de fysio aan de slag gaat, hopelijk helpt het een beetje. @Josjo, ooh lekker laatste dagje en dan je verlof in, heerlijk! Zoveel last van vocht?? Ik heb er ook last van hoor. Ik leg s'avonds dan vaak mijn voeten omhoog met een koude doek erom gewikkeld en dat werkt gelukkig wel iets. Meer kunnen we er niet aan doen denk ik.
Had alleen een urinetest gedaan, aangezien ik ook al 3 dagen flink ongi ben nu. Zoals verwacht negatief. Evaluatie was ook niks meer geworden, t ziekenhuis waar we zijn geweest voor de tp, had nog niet eens de informatie van de bevruchtingen/emmy's doorgestuurd. :x Konden gisteren dus niks bespreken, daarvoor heb ik nu weer een afspraak met een andere arts volgende week. Ik weet alleen dat ik nu een natuurlijke cyclus moet hebben, dan een maand de pil, en dan kunnen we weer verder. Aangezien mijn cyclus dan ongeveer 5 weken is, en daarnade pil moet (ook ongeveer 3 weken) ben ik nu 2 maanden onder de pannen. Gelukkig valt de zomerstop van het ziekenhuis daar wel in, pffff, gelukkig!!! Was ff een tegenvaller, en daar had ik me totaal niet op ingesteld. Moet eigenlijk meer bijkomen van het feit dat we weer 2 maanden geen kans hebben, dan van het feit dat IVF 1 mislukt is. Gek he? Dikke knuffel voor jullie allemaal, en enorm bedankt voor alle steun die jullie me hebben gegeven, ECHT LIEF! Ik lees de aankomende tijd weer lekker mee, maar reageren word iets minder. DOEI, DOEI!
@ meiden veel succes met alle afspraken bij de vk/gyn ik mag volgende week weer @ brabbel vreselijk balen dat de 1ste ivf mislukt is. ik zat vorig jaar precies in hetzelfde schuitje. onze volgende behandeling was toen ook pas in aug/sept. vond het ook het moeilijkst toen de eerste mis ging je steld je er een beetje opin dat het lukt. gelukkig loop ik nu een jaar later met een hele dikke buik! hoop dat dat voor jou ook snel het geval is! @sloppy sterkte meid! hoop dat ze met een betere oplossing komen. maar dit is voor jou ook niet meer te doen liefs sky
@ Zeehondje: rot zeg dat jullie kat overleden is... Ik heb zelf een kater-op-leeftijd met af en toe gezondheidsklachten. Dit is de tweede. Toen de eerste overleed vond ik het echt VERSCHRIKKELIJK dus ik voel met je mee. Moet er niet aan denken om die ander nu kwijt te raken.... @ Sloppy: fijn dat je gister een leuke dag gehad hebt, succes vandaag! @ Liesben: ik hoop dat je snel van je klachten af bent! @ Josjo: vervelend, zoveel vocht... Kan de VK geen tips geven?? Wel fijn dat je je laatste dag hebt vandaag! Ik ben jaloers, ben vandaag alleen maar rotklussen aan het oplossen van dingen die misgaan en waarover ik eigenlijk geen verstand heb... @ Brabbel: vervelend he, wachten??!! Tja ik kan alleen maar voor je hopen dat t de moeite waard zal zijn.....
Zo, ik is weer goedgekeurd door de vk. Mams was mee en vond het super om hartje te horen! Alhoewel het wederom even duurde, want "pim" is nogal beweeglijk en laat zich niet zomaar pakken Zelfs de vk vond het vermakelijk, want ze voelde hem draaien zodra ze de doppler op mijn buik zetten. Vlgs de weegschaal van de vk ben ik in 4 weken tijd ongeveer 1,5 kilo aangekomen. Helemaal goed dus. Zo maar eens beginnen met wat schuren, schoonmaken en afplakken van het houtwerk in de babykamer..
Hier net de uitslag van mijn urine en ik ben toch al aan het uitdrogen dus de kans is helaas groot dat ik moet blijven