Aanstaande mama's uit de MMM

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Vlinder3, 2 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    sloppy: vind het wel raar hoor dat ze je naar huis hebben gestuurd terwijl je urine nog niet goed is. Ik mocht echt niet weg eer het goed was en ben trouwens op vrijdag opgenomen en moest gewoon het hele weekend blijven. Nou ja, is je eigen bed slapen is wel lekker, zh is ook niet alles. Toch fijn dat je iets binnen houd. En idd goed blijven drinken. Hebben ze nog verder gekeken naar waarom je ze moet overgeven?

miirr: suc6 vandaag. lekker druk zo'n verhuizing. Ene, niet meer sjouwen hoor. Probeer dat zoveel mogelijk uit handen te geven.

zeehondje: las dat je kat is overleden. Meid wat erg. Zeker zo jong nog. Heb zelf 3 honden waarvan er een als 16 is geweest dus kan me zo voorstellen dat het vreselijk is je huisdier zo jong te verliezen. Sterkte meid. dikke knuffel.

Marnat: Weet gewoon niet zo goed wat ik moet zeggen. Vind het zo on eerlijk. Hoop dat jullie er samen uitkomen en gaan genieten van elkaar.( Maar als je het niet erg vind zal ik blijven hopen op een wonder voor jullie.) een hele dikke knuffel

Ook ik besef me heel goed hoeveel geluk we hebben gehad. En soms moet ik mezelf gewoon knijpen of het wel echt is dat ik zwanger ben. Maar ik voel haar nu elke dag bewegen en schoppen dus kan er niet omheen dat het zo is. Vind het nog steeds een wonder wat ons is overkomen maar vind het ook zo oneerlijk dat andere met lege handen blijven staan. Dat vind ik soms best wel moeilijk.

hier blij dat het weekend is. De laatste 2 dagen was het gewoon te druk en te zwaar met werk. Daar moet ik rekening mee houden de laatste werkweken want anders ga ik het niet redden tot mijn verlof denk ik.
    Vandaag de 3d echo. Vanmiddag om 1 uur is het zover dan hebben we een sneakpreview van onze kleine dame. Ben zo benieuwd!!
    Verder dit weekend niets bijzonders. Morgen gaat manlief verder in de babykamer. Er moeten nog wat dingen worden afgewerkt. Hopelijk krijgt hij het zo goed als af zodat ik de kast kan gaan inruimen.

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dancer en slopy@ Dankje lieve meiden.
    Jullie hoeven ook niks te zeggen een knufel is genoeg.
    Idd mogen jullie van geluk spreken dat het gelukt is , maar niet knijpen in jullie ronde buiken of het echt zo is, want dan doen jullie de kleintjes pijn:D

Slopy@ Ik las dat het niet zo super ging met jou! Hoe gaat het nu?
    En de kleine wonder?

Dancer@ Hoop mag jij houden voor ons, maar wij zijn de hoop verloren.

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Dancer4fun: Ze hebben niks kunnen vinden, dus door de zwangerschap.......hg dus.

@Marnat: Het gaat niet zo heel goed, helaas. Met mn wondertje gaat het gelukkig heel goed! Die groeid wel door :D

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Slopy@ Grr wat k*t meis wou dat ik wat kon doen! een hele dikke knuf lieverd.

5. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ marnat.. wat vreselijk voor jullie. hele dikke knuffel van mij

@ sloppy jeetje meid.gewoon maandag weer aan de bel trekken hoor.

@ dancer wat spannend jullie 3d echo!! ben benieuwd naar jullie meisje! kom je straks even de foto showen! hoop dat ze een beetje wil meewerken

Hier een redelijke nacht gehad. heb af en toe steken bij me blaas maar geen blaasontsteking. misschien door het indalen. heb wel een sterk gevoel dan madame eerder gaat komen tis zo aan het rommelen bij me. we zullen het zien. hoop dat ze nog wel een paar weken blijft zitten ook omdat ze iets aan de kleine kant is.

dikke knuffel van sky

6. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    even snel: maar de 3de echo was geweldig. In mijn album de foto's.

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb gekeken! Gaaf hoor :D

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Lieve marnat, ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik je berichtje las, wat erg meis! Ik hoop dat je dit verdriet kan verwerken samen en alles een plekje kan geven... Heel veel sterkte.... X

@miiir: ik kan me jouw gevoel goed voorstellen, zeker na het lezen vh verhaal van marnat denk ik soms dat we er te weinig bij stil staan.. Maar dat het bijzonder is en dat wij ons gelukkig mogen prijzen is zeker zo ja... Enne, idd oppassen met sjouwen hoor, je moet echt je rechte buikspieren niet teveel gebruiken want dan gaan ze naar buiten staan, dat is echt belangrijk dat je daar op let hoor meis.. ;)

@vlinder: oh wat fijn zeg dat die kleine uk toch nog lekker gedraaid is! Die oefenweeen ken ik nog niet, wel wat steken onderin, dat is denk ik wel het indalen, al ligt onze uk nog wel hoog vind ik hoor... Ik moet nog 1,5 week geduld hebben, dan krijgen wij de liggingsecho..

@sloppy: heb je er wel vertrouwen in dat je naar huis bent gestuurd? Want op zich zullen ze dat toch ook niet doen als het niet kan? Hopelijk blijft het lukken om beetjes te eten en te drinken....?

@dancer: mooie foto's! Fantastisch hè om die kleine te zien...! Wij kijken nog regelmatig naar de dvd :)

@doortje: balen dat je voorlopig dan niet kan werken... Maar aan de andere kant, als je thuis zit maar je wel fit voelt, ach, zou ik er maar van proberen te genieten...? Wel fijn hoor, een baas die zo voorzichtig met je is...

@hier: gisteren die bruiloft gehad, was goed te doen, lag om twee uur in bed, en wel helaas om de gebruikelijke 7 uur wakker (en er 4 keer uit geweest haha), maar m'n voeten!!! Dik! Niet leuk meer, het doet gewoon zo veel pijn... :( nu al een paar uur met de benen omhoog en het wordt echt al wat minder gelukkig. Oh ik hoop zo dat t nog wegtrekt......

Kaartjes zijn eindelijk definitief gekozen, vandaag de proefjes binnen en ze zijn zoooooo leuk! Ik zie ze ook nooit dus ben echt blij met deze kaartjes :) nog zes weekjes gewoonm wauw! Of acht... Tja kan ook hihi

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    @marnat, ooooh lieverd toch :(
    Ik had zo gehoopt voor jullie dat hiet ooit een ander bericht kon staan....
    Een hele dikke knuffel en sterkte lieverd.

@Sloppy, ik vind het echt heel raar dat ze je nu gewoon weer verder laten 'sukkelen'.... Hopelijk kun je ondnkas alles toch genieten meis.

@Hier, nog steeds blij dat uk gedraait is en ik voel ook ineens veel beweging bovenin, schopjes enzo :D
    Ze gaan bij 38 weken nog een keer kijken hoe uk erbij ligt.

Mijn mannetje is naar de bios met een vriend dus ik ga zo lekker op bed een filmpje kijken:)

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje wel lieve meiden voor de lieve woorden .
    Als ik meer weet vrijdag dan zet ik een verslagje in mijn topic Icsi marnat.
    Als jullie dan willen[ hoeft niet] kunnen jullie dat daar lezen.

Liefs van mij.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Even snel een buikfoto spammen hoor :)

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Lieve Marnat, na zo'n lange strijd toch moeten opgeven. Heel oneerlijk! Ik wens jullie een heel fijn, gelukkig en liefdevol leven toe samen. Het zal een moeilijk proces worden om jullie grootste wens te moeten laten varen. Hier wens ik jullie heel veel sterkte bij!

13. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Sloppy, wat raar dat ze je naar huis hebben gestuurd terwijl je urine nog niet goed was. Ik snap dat het thuis het fijnst is, maar je zo beroerd voelen is ook niet goed. Je hebt wel een hele mooie buik, zo te zien komt het kindje niets te kort hihi!

Miir, voorzichtig met tillen he! Bijzonder dat je ineens zo’n moment had waarop je het je echt besefte… Het is zeker iets bijzonders om bij stil te staan, zeker na zo lang wachten, hopen en denken dat het misschien nooit voor je weggelegd zal zijn. Vind het ook heel verdrietig om te lezen dat dit wonder niet iedereen gegund is!

Marnat lieverd, ik vind het zo oneerlijk… Had zo gehoopt dat jullie geduld eindelijk beloond zou worden, want wat een weg hebben jullie al afgelegd zeg! Dikke knuffel meis!

Dancer, wat een gave foto’s!!!
    Wat is het gezichtje al goed zichtbaar he, zo bijzonder dat dat kan!

Sky, bij sommige mensen rommelt het al vroeg maar lopen ze toch overtijd, al hoop ik dat dit bij jou natuurlijk niet zo is hihi! Meestal heeft je gevoel het wel bij het juiste eind, mijn vriendin dacht ook dat haar 1e eerder zou komen, die werd met 36 weken en 4 dagen geboren!

Josjo, wat vervelend dat je zo’n last van je voeten hebt!
    Wat dat betreft ben ik blij dat ik in de winter ben uitgerekend, als het goed is houd je dan ook minder vocht vast… Of is dat een fabeltje?

Vlinder, wat gaaf dat je nu getrappel bovenin voelt!
    Bij mijn zus was het zo gaaf, op een gegeven moment konden we het echt voetje vastpakken en strelen, dan bleef de kleine komen met haar voetje hihi! Ze vindt het nu nog steeds heerlijk als je onder haar voet aait, zo grappig!

14. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    sloppy: mooie buik hoor. Ondanks dat jij je niet zo goed voelt groeit de kleine zo te zien prima. Hoop dat je het nog een beetje vol kan houden. Hoe ist nu?

Marnat: Hou zeker je topic in de gaten. Want wil zeker weten hoe het gesprek is gegaan as vrijdag. Hoop toch dat er nog iets positiefs uitkomt.

vlinder: fijn dat je kleintje is gedraaid. Zal vast weer anders aanvoelen het trappelen van de kleine.

josjo: nou, zo te horen ben je er al helemaal klaar voor. Zelfs de kaartjes uit gekozen. Leuk hoor, ben benieuwd.

Gisteren dus de 3d echo gehad. Wat was dat bijzonder zeg. Ze lag erg goed en rustig in het begin. Pas aan het einde ging het niet meer en ging ze over naar 2d want ze bewoog te veel naar de placenta toe, om een goed beeld te krijgen.
    hier vandaag rustig dagje. Zo naar een verjaardag en manlief is de laatste klusjes aan het doen in de babykamer. Dan kan ik eindelijk de kast gaan schoonmaken en inrichten. En dan kan ik zien wat ik allemaal nog nodig hebt. Over 2 weken komt dan ook de wieg. Ow ben zo benieuwd, kan niet wachten tot ze er in ligt.
    fijne zondag nog allemaal

15. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Hoi Meiden, Ik ben even niet meer online geweest, wij hebben bliksem inslag gehad en onze computer is daardoor gesneuveld. Nu heb ik een nieuwe labtop, echt geweldig gewoon om m'n schoot internetten:D Hier gaat het heel goed, Lotte begint nu echt de nacht door te slapen. Het is zo'n lieve meid.

Ik ben bang dat ik heel wat vergeten ben.

Sloppy, Wat heftig zeg! Ik hoop dat het snel beter gaat.

Zeehondje, Sterkte meid!! Echt heel verdrietig, ik heb zelf 2 katten en ik moet er echt niet aan denken die te verliezen.

Brabbel, Wat naar dat je zo lang weer moet wachten, sterkte meid.

Marnat, Ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, ik vind het zo *** voor jullie! Heel heel veel sterkte meid!

Dancer, ik zal zo even naar je foto's kijken.

Josjo, wat balen van je voeten, ik had het ook heel erg. En wat leuk dat de kaartjes zo geslaagd zijn!

Vlinder, Bij jou is het ook al spannend aan het worden, ik ben echt benieuwd wie van jullie als eerste is.

16. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hoi (ex)mmm-meisjes,

Ik ben ook weer terug van weggeweest. Even twee weekjes er heerlijk tussenuit geweest. Wat een feest om ein- de -lijk na al die jaren toch met ene dikke buik op het strand te mogen liggen :D, ik heb er intens van genoten!
    Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar ga vanaf nu poging doen om alles hier weer een beetje in de gaten te houden.

@Dancer: Wat een super foto's van je 3d echo - zo leuk dat je echt al een beetje kan zien hoe je beebje er uitziet :)

@Sloppy: Mooie beschaafd buikje met zo te zien niet eens striae :).

@Zeehondje: Heel veel sterkte meis :(. Ik krijg al tranen in mn ogen bij het idee dat ik mijn lieve knuffelkatertje ooit moet laten gaan. Het blijft jammer dat onze huisdiertjes niet gewoon heeeel veel ouder kunnen worden.

@Vlinder & Sky & Josjo: Bij jullie begint het langzaam aan steeds spannender te worden - nog maar een paar weekjes!! Leuk dat er er bij deze club zoveel verschil zit in hoever we zijn, dan kun je bij alle stadia van de zwangerschap meegenieten. Fijn dat je ukkie zichzelf heeft gedraaid Vlinder. Lijkt me best wel even raar om dan eens die schopjes op een andere plek te voelen. Ik begin ze nu ook steeds beter te voelen, maar altijd heel laag. Kan me niet voorstellen hoe het hoger zou voelen, hihi.

@Josjo: Ik hoop dat je voeten inmiddels weer wat meer de normale proporties hebben! Fijn dat je zo'n leuke bruiloft hebt gehad, maar dit is dan toch even wat minder. Ik heb ook steeds meer last van gezwollen enkels en voeten. Na een nacht in het vliegtuig zagen mn enkels er niet meer uit, haha. Heb van mezelf hele dunne enkels en nu waren ze totaal verdwenen :(. Maar het zal allemaal nog wel veel erger worden, naarmate ik verder kom.

@Marnat: Het voelt een beetje misplaats om na al die positieve berichtjes hier iets tegen je te zeggen, maar ik wil je in ieder geval heeeeeeeel erg veel sterkte wensen. Ik denk dat alles mmm meisjes zich wel eens hebben voorgesteld hoe het is om bij dat "einde" aan te komen, maar in werkelijkheid moet het nog zoveel erger zijn. Er zijn gewoon geen woorden voor om te omschrijven hoe oneerlijk het is dat een lief en toegewijd stel met zo'n intense kinderwens geen kindje mag ontvangen, terwijl er zoveel ongewenste kinderen gedachteloos gemaakt worden :(. Ik hoop dat je veel sterkte en steun om je heen vindt na deze vreselijk klap.

17. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ sloppy hele mooie buik hoor! hoe voel je je vandaag?
    @kaat heerlijk dat je meisje alweer doorslaapt! gaat echt snel!

@nana wat hebben jullie een lekkere vakantie gehad
    . zo bijzonder nu eindelijk me dikke buik op het strand.
    zei nog tegen me man. iedereen gaat lekker op vakantie en wij gaan wachten tot ons kleine meisje zich aandiend. ben zo benieuwd welke dag ze gaat uitkiezen om geboren te worden.

Hier vandaag visite over de vloer gehad erg gezellig! maar heb ook een paar keer erge kramp in me baarmoeder gehad. gelukkig nu weer rustig. zit niet echt een ritme in. maar kwam wel als een golf. zullen wel indalingsweeen zijn.

nu lekker uitzakken op de bank!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bedankt meiden voor de lieve woorden slik.

norwegian-sky@ Idd zijn er meiden die bang en er wel eens aan gedacht hebben het einde te voelen en te zien.
    En als je het bereikt hebt dan zijn er idd geen woorden voor .
    We hopen nog iets bij gyn te bereiken , maar vrees het ergste.
    De wereld is oneerlijk en keihard.

Hier gaat het verder wel goed leuk weekend gehad niet aan wondertjes gedacht.
    Het zal moeten slijten en we zullen een weg moeten vinden er mee om te gaan.

Als we het niet reden gaan we naar de maatschappelijk werkster.

Zeehondje @ Slik wat lief gezegt meis manlief moest er ook van slikken.

Ik laat jullie weer alleen . mijn verdriet hoort hier niet tussen.

19. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    @sloppy: mooi buikje! :) hoe gaat het nu met je?

@doortje: ik denk (en hoop) wel dat de winter minder erg is voor je, al had Sjoerd zijn nichtje dat geluk niet, zij was in december uitgerekend en vreselijk opgezwollen... zielig was dat. Maar, nu met de beentjes veel omhoog zitten wordt t ook hier al beter dus er is nog wel wat aan te doen gelukkig :D

@nana: oh ja heerlijk he, met je dikke buik op t strand, eindelijk is dat geluk ook voor ons weggelegd....! Wat zal jij genoten hebben!

@sky: hier nog geen pijnlijke kramp ontdekt tijdens de enorme golfbewegingen, wel steken, helemaal onderin, heb jij dat ook? Ik hoop dat dat indalingssteekjes zijn...? en ze duren nooit lang en zijn prima te doen eigenlijk dus misschien is het ook wel wat anders...? uk die met zijn/haar vingertjes zit te prikken en te porren, kan dat? haha

@kaat: goh, jouw meisje is alweer de maand voorbij, wauw, de tijd vliegt! Maar heerlijk zeg, dat ze al bijna doorslaapt! Hoop dat het bij ons allemaal ook zo gaat ;):D. wordt vaak gezegd dat die roze wolk helemaal niet bestaat de eerste weken, hoe is dat voor jou?

@dancer: ben benieuwd naar hoe het kamertje wordt, wel fotootjes spammen dan he? :) echt superleuk, dat inrichten!

@hier: hebben dit weekend (eindelijk) een maxi-cosi gekocht haha. Mocht tijd worden he? Die we eigenlijk wilden had een te lange levertijd en we hadden wel ergens anders kunnen kijken maar een andere die we ook mooi vonden mochten we meenemen met 20% korting dus helemaal prima! En een vriendinnetje had het over een website waar je allerlei soorten hoezen kan kopen om m op te pimpen, alleen ze kan de website niet meer vinden haha... iemand nog tips? Daarover gesproken, op een ander forum had een meisje een website gevonden voor een luiertasinhoud in een gewone tas dus ik ben er eindelijk uit aangezien ik steeds niet kon slagen :):). de website heet www.tasjeintas.nl

Heerlijk, zo mijn eerste echt verlofdagje, zo voelt t tenmiste.. heb uitgeslapen tot 8 uur (haha vroeger kon ik veel langer maar nu lukt dat gewoon niet meer... :(), daarna een spannend boek uitgelezen en nu ff chatten hier.. zit nog in mijn badjas en vind t heeeeeerlijk! :D:D

fijne dag nog meiden!

20. norwegian-sky

7 jun 2009
    1.701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    @ josjo! heerlijk he dat verlof! ben er nu echt aan gewend. en probeer elke dag iets te doen. lekker de achterdeur open en genieten haha:D

neej het is geen gefriemel van me meissie want dat voel ik ook vaak maar dat doet geen pijn. het is echt een soort kramp en komt nu opzetten als ik teveel doe. vandaar dat ik me nu maar koest hou.

Deel Deze Pagina