Hoi lieve meiden! Ik ben Linda,31 jaar en nieuw hier op het forum! Morgen ben ik precies 7 weekjes zwanger van ons eerste kindje! Een heel mooie tijd en ook wel een beetje eng. In juni heb ik namelijk een miskraam gehad na 5,5 weken zwangerschap. Dus de spanning zit er nu goed in! Maar tot nu toe gaat alles goed,ook wel kwaaltjes zo af en toe. Dus probeer er zoveel mogelijk vertrouwen in te hebben! 15 oktober hebben we de eerste echo, en hopelijk zien we een mooi,kloppend hartje! Het lijkt me leuk om via deze weg andere meiden te leren kennen die ook rond 18 mei uitgerekend zijn! Ik ben nog best wel een leek op babygebied verder, al probeer ik me overal zoveel mogelijk in te verdiepen! Lijkt me leuk om ervaringen enzo uit te wisselen! En wat leuke nieuwe contacten is altijd leuk natuurlijk! Nou als het je wat lijkt,dan kun je altijd even een mailtje sturen! Vind ik hartstikke leuk! linda_schade1980@hotmail.com Groetjes!
Hoi Hoi Ik ben cindy 28 jaar oud en ben via ivf zwanger geraakt. Ben 17 mei 2013 uitgerekend. Er hebben nog niet veel mensen gereageerd.