Diagnose colitis ulcerosa, wie ook?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Lauwra, 10 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Gisteren deze diagnose gekregen dus:(
    Het zit gelukkig alleen in de laatste 10 cm van mijn darm. Ik hoop dat het daarbij blijft. Daar kan natuurlijk niets over gezegd worden, maar de arts was op zich wel positief daarover.
    Ik ben benieuwd of er hier zijn die dit ook hebben, ook maar heel mild begonnen, later erger geworden, of juist niet?

En ook: hoe ging het met zwanger worden/zijn. Ik las in een oud topic dat je dan in ziekenhuis moet bevallen.
    Nu is zwanger worden bij ons niet bepaald vanzelfsprekend, maar we wilden wel graag voor een 2e gaan, weer in de eigen cyclus behandeling. De arts raadde aan om eerst in elk geval ontstekingsvrij te worden. En dan, stel dat het dan weg blijft, ook zonder medicatie?
    Moet ik dan nog in het ziekenhuis bevallen (eerst maar eens zwanger worden natuulijk:D) ik heb bij onze zoon zo'n fijne en snelle thuisbevalling gehad. Dat wil ik zo graag weer!
    En toen had ik het ook al, alleen wist ik het toen niet, het bloed- en slijmverlies bij de ontlasting werd op aambeien 'gegooid'.

Deel Deze Pagina