Moekes uut Grunn'! Vanaf vandaag worden alle topics met meer dan 1000 berichten gesloten, met het verzoek of we dan zelf een deel 2 wilden opstarten. Dus heb ik maar een deel 2 geopend! De oude berichten blijven nog wel staan, je kan er alleen niet meer reageren. Dus.. kunnen we hier weer verder! --- Hoe gaat het met iedereen? Hier alles ok, vanmiddag Jamie weer naar de PSZ, ik naar een vriendin en nu een beetje in huis aan het aanmodderen met de kids. Xx
hier wel ok, huisje net weer gedaan nu weer ff liggen dit weekend mn ei maar voel me vanaf eergister echt niet lekker dus vriend nogal gepikeerd omdat klussen dr niet van komt, maargoed wat kunnen we dr aan doen he. En hoeist hier verder ??
@Rnate, balen dat je je niet lekker voelt. Jammer dan voor je vriend! Moet-ie maar ff geduld hebben he.. @Saskia, ook weer geland! Xx
Ja eiglijk wel maar omdat mn ei dit weekend is had ik dagen "geplant" zeg maar, beetje onspontaan maargoed
@Rnate, nou nee idd, dan kan je jezelf niet meer beroerd noemen nee, haha! Heerlijk! Eetze voor straks! --- Uhm, ik duik zo mijn nestje in.. nog 1 nachtje alleen en morgen is hubje er gelukkig weer! Hij was gistermorgen tegen 5u vertrokken.. vind dat maar niks he, gelukkig ligt hij morgenavond weer heerlijk naast me! Trusten allemaal en tot morgen! Xx
Hey hoi Kom ff snel lang waaien woensdag zijn we met me mannetje naar het zh geweest volgende week vrijdag word hij al geholpen aan zijn hernia helemaal super. Nu hopen dat ik niet twee week eerder ga bevallen.. Gister wou ik naar me werk gaan belde me mams met het plotstelinge nieuws dat me oma is overleden gister de hele dag bij de fam geweest en vanacht amper geslapen. Ik kom snel weer op iedereen reargeren.. Liefs
Ik heb het ook weer gevonden... Channes..geconcoleerd meid...sterkte!! Rnate..tja een ei kun je niet echt makkelijk plannen hé Elmo..alles goed met Stijn en de bv? Hier alles oké...Evan is nu bijna 21 maand oud en heeft besloten dat middagslaapjes voor mietjes is...weer wennen hoor!! Ik heb al sinds woensdag vage testen...pfff...word er gek van..ga zo een cb halen..
@channes: gecondoleerd meid. @mariska: gefeliciteerd!!! Hier ook weer terug gevonden. Schrijf niet zo heel vaak mee, beetje druk laatste tijd, maar toch af en toe wel heel leuk om met buurtgenootjes te schrijven!
Channes: Gecondeleerd! Naar nieuws zeg. Was oma ziek? Mariska: GEFELICITEERD!!! Na ronde 10 zie ik....wat ontzettend fijn zeg, eindelijk raak (eindelijk in de zin van...kan me voorstellen dat je er de balen van kreeg). Suus, Leuk je weer te zien! Nettie: waar zit je? Ik zie je vaker in het dorp ondertussen dan hier whahahah Hier gaat het heel goed! BV loopt goed (links blijft wat minder lopen maar loopt genoeg. Rechts pakt het ook goed over!). Ik klaag zeker niet dus, het gaat super en Stijn groeit goed. De krampjes plagen hem wel maarja...eerlijk ... hoort er een beetje bij. Even iets anders. Ons geboortebord (zelfgemaakt) staat op Marktplaats. Mochten hier iemand belangstelling hebben..!? PB maar even. Ik kan hier trouwens ook wel een foto'tje opzetten. Ook gaat al mijn positiekleding weg. Ik heb ongeveer maat 38 / M. Als er iemand is die daar belangstelling voor heeft...roept u maar ZItten echt super leuke dingen bij! Elmo