(aanstaande) mama's zuid holland-bollenstreek

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door missy1982, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    nee ik geef geen bv.
    Maar....ze heeft gisteravond een beetje gepoept. Probleem opgelost.
    Ik zit er alleen bovenop, omdat ik zelf maag en darm patient ben en vroeger erg veel last heb gehad. Wil dat mijn meisje niet aandoen.

WEndy: Welkom! Hoop dat het allemaal snel mag lukken!!!!! We duimen voor je mee.

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie warme welkom en ik hoop uiteraard dat het snel zal lukken. :D Maar ja, dit is nou een van de dingen die je niet zelf in de hand hebt. ;)

Groetjes
    Wendy

3. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Hallo allemaal!

Wendy: Welkom! Ik duim voor leuke eitjes en gezellige zaadjes voor je, dat er maar een lief kindje mag komen!

Siets: Die huilerige dagen van Rutger kwamen vast door de 5 weken sprong! Heerlijk dat ie doorslaapt! Bofkont! Kun je een beetje bijkomen!

Mummie: Ik zou nog wel rustig aan doen met dat sporten... Veel vrouwen die snel weer aan de gang gaan krijgen na drie maanden een soort van terugslag. Maar fijn dat je je er goed genoeg voor voelt!

Missmamsie: Die om-en-om nachten zijn typisch voor de borstvoeding. Omdat Milan een nacht goed slaapt krijgt hij die nacht minder voeding binnen, dat haalt hij dan de volgende nacht in. Het wil wel eens helpen om overdag wat vaker aan te leggen en bij de laatste voeding borstcompressie toe te passen. Inmiddels ben ik aardig bekend met het borstvoeding geven en alles wat erbij komt kijken. Het is geweldig, heerlijk, maar o zo zwaar! Maar na drie maanden wordt alles beter!

Hier gaat het allemaal goed! Vandaag een wat mindere dag maar die horen erbij he.
    Ik baal ook enorm van het weer! Wil lekker naar buiten!
    Vieren jullie nog sinterklaas? Wij 2 keer, bij beide opa's en oma's op zaterdag en zondag. Gelukkig met mijn ouders bij ons thuis, dan kan Jens in zijn eigen huis blijven. Morgen ook nog een verjaardag. Jens is snel overprikkeld dus ben heel benieuwd hoe het gaat met zo'n druk weekend!
    Hebben jullie ook het idee dat dat huishouden nooit af komt?
    Goed ik ga nog een rondje strijken, kleintje op bed leggen, douchen en afwassen (mijn vriend werkt op woensdag en donderdag tot 's avonds laat en sta er dan dus alleen voor, maar dat gaat intussen goed!).

4. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    oja en mummie: Wij vrijen wel maar gaan nog niet all the way. Mijn knip is daarvoor echt te pijnlijk (hebben me echt aan gort geknipt omdat Jens klem zat).

5. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Ha meiden,

't Is wel stil hier zeg!
    Mijn man heeft sinds vandaag vakantie en ook al zit ik nog steeds in mijn verlof, het voelt toch alsof ik ook vakantie heb... Je doet toch andere dingen als je allebei thuis bent. Zo hebben we vanmorgen lekker impulsief besloten om naar de Ikea te gaan... Dat dachten meer mensen. Het was lekker druk, maar we zijn goed geslaagd. Ik moet me nu echt inhouden, want manlief is weg vanmiddag en de dozen staan nog in de gang, maar ik heb echt ruzie als ik de kastjes in elkaar zet, haha. Dat vindt hij het leukste van naar Ikea gaan.
    Ik denk dat ik de kleine maar lekker in de draagdoek meeneem naar de Luifelbaan, nog wat kadootjes kopen.

Allemaal hele fijne dagen en een kerstgroet van ons mannetje :)

6. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Hallo allemaal!

Hier ook een aanstaande moeder uit de buurt.
    Ik woon in Den Haag maar ben meestal bij mijn ouders in Leiden.
    Ben nu 10 weken zwanger van onze eerste en ben 21 jaar.

Groetjes!

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wen en disapointed, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik ben ondertussen eventjes bevallen van een zoon; Jonathan. :D
    (om 15.15 gestript en hij is geboren om 19.07)
    Hadden eventjes opstart problemen maar nu loopt alles lekker.

Allemaal alvast een fijne jaarwisseling!

Siets, wat een lekker dingetje jullie Rutger!

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Runner Van hart gefeliciteerd met jullie zoon!

@Dissapointed Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben idd zwanger, voor het eerst positief getest op 1e kerstdag. Ben er uiteraard erg blij ermee! :D

Allemaal alvast een goede jaarwisseling!

9. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Runner, gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam, zo heet zoontje van mijn zus ook.

Wen, wat een geweldig kerstkado! Kon je je mond wel houden tegenover familie of weet iedereen het al? Hopelijk ben je niet al te misselijk, met al het lekkere eten en oliebollen ;)

Dissapointed, ook gefeliciteerd en welkom! Hopelijk hebben jullie beiden een superzwangerschap!

Fijne jaarwisseling alvast. Hopelijk ben ik dan wat opgeknapt... ik heb weer een griepje te pakken geloof ik :(

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik ben op zich niet misselijk, wel heel erg last van zuur af en toe. En mijn buik is al iets gegroeid, hoop niet dat dat snel verder gaat want dan kan ik het tegen anderen niet meer ontkennen. :D
    Mijn moeder en broer kwamen 1e kerstdag en tja kon het niet voor me houden, dus heb het ze idd verteld. ;) Ze waren superblij, vooral mijn moeder want die wordt voor het eerst oma. Mijn schoonvader hebben we het ook verteld, die was heel blij verrast.
    Woensdag vertellen we het mijn vader, daar ben ik het meest benieuwd van hoe hij gaat reageren. Want die verwacht helemaal niet dat hij ooit opa zou gaan worden. :p

11. Koeky

Koeky Fanatiek lid

zwaai allemaal.

Ik kom ook uit zuid holland specifieker uit Delft. Ben 28 en mama van een dochter van 2,5 jaar. Inmiddels zijn we al weer 1,5 jaar bezig voor een 2e wondertje.

:( wen1975 sterkte.

12. siets

siets Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.235
    1.687
    113
    Leiden
    Hoi Wen,

Paar dagen niet op het forum geweest, maar ik zie nu in je banner dat t mis is gegaan. Ik schrok echt even, weet niet wat te zeggen, maar veel sterkte!

siets

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Bedankt allebei, het is niet anders. Vandaag een echo gehad en alles was schoon. Groen licht gekregen om verder te mogen gaan, dus hopen dat het snel weer raak is en dat deze wel mag blijven.

@Koeky Welkom! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie 2e wondertje.

14. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hai ik kom ook uit de bollenstreek! Bezig vanaf aug. voor de eerste.
    xje

15. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Welkom Pina, ik hoop dat je snel zwanger word van de 1e. Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. Ik zie trouwens dat je 2x geen eisprong hebt gehad?

16. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Welkom Pina :)

17. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Ja klopt. En waarschijnlijk deze maand ook niet. Dus statistisch gezien heb ik 50procent minder kans om zwanger te raken. Balen he.
    xje Pina

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Dat is idd balen zeg, loop je al bij de gyn hiervoor of kijken jullie het even aan? Ik heb er geen verstand van hoor, maar klopt toch niet dat je geen eisprong krijgt?

Groetjes
    Wendy

19. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Jawel hoor, het komt wel eens vaker voor dat een vrouw een keer geen eisprong heeft. Anovulatory heet dat.
    Huisarts vertelde me dat.

20. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Niemand meer iets te melden??

Deel Deze Pagina