he pina, misschien toch een keer naar de gyn of je misschien niet zoiets als pcos hebt..... ik heb dat namelijk ook.......tekenen zijn hetzelfde.
Ik kom bij de Gyn ja klopt. Na half jaar werd ik doorverwezen door huisarts. Maar vorige maand en zoals je ziet ook deze maand is cyclus weer netjes. Wel van de week zaad ingeleverd en morgen op gesprek voor alle (bloed/inwend-)uitslagen. We hebben met gyn afgesproken dat we tot de zomer proberen,dan zijn we een jaar bezig. Maar hopelijk ben ik gewoon DEZE maand zwanger (uhh maar dan moeten we nog ff gauw een huis kopen, want hebben bijna zo goed als ons app. verkocht ! WHaah!) xx
Mensen alle uitslagen waren goed. zaad, bloed, progesteron (68 op DPO 10!) en geen chlamidia (doen ze standaard). nog een paar nachtjes slapen en dan weten we meer. Ik ben stront verkouden. Vanacht weer klaar wakker, en vanmorgen nog weer voor de wekker. Erg allert, dat viel me op. Meestal ben ik er niet uit te slaan. Hopelijk een goed teken. Hoe is het met jullie? Ja ik hoop snel een huis te vinden! ik wil inrichten zodra ik weet dat ik zwanger ben ! hahaha
Even heel dom waarschijnlijk maar ik ben pas 1 keer bij de gyn geweest wat houdt, progesteron (68 op DPO 10!) in? Dat je op dag 10 van je cyclus je ei hebt gehad?