60 Day Challenge! Wie doet mee?!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Kikkertje88, 5 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    Ik zoek mensen die, net als ik, moeilijk en blijvend af kunnen vallen. Of mensen die om welke reden dan ook wat kilo's kwijt willen, wellicht een zwangerschap? En die nu op een verantwoorde en simpele manier de strijd aan willen gaan.

Geen shakes dieet, niet crashen. We gaan ons NIET uithongeren en ook niet suf sporten. Wel kunnen we homeopathische supplementen gebruiken als ondersteuning.

Ik zoek nu dus mensen die samen met mij willen beginnen en ook elke week met elkaar een weegmoment hebben. Dus IRL. En ook een beetje support natuurlijk. Meestal zit er een reden achter waarom iemand veel te zwaar is. Bij mij is dat voornamelijk een depressie geweest. Het is belangrijk om hier over te kunnen praten met elkaar om zo niet terug te vallen in slechte gewoontes.

Als er genoeg reacties binnen komen, of uit eigen kring, dan wil ik een informatie avond houden om alle producten en het programma uit te leggen. Ze hebben een persoonlijke uitleg nodig en zijn echt de oplossing om voor de zomer op een verantwoorde en gezonde manier kilo's kwijt te raken.
    Wie wil? Wie durft?
    Woon zelf in de buurt van Utrecht.

Bijgevoegde bestanden:

2. Kikkertje88

9 jan 2014
    94
    0
    0
    Dinsdag 20 mei is er een info avond in Leusden!

Deel Deze Pagina