Ja hoor voel me super, alleen de 1e paar weken misselijk . Nu lekker genieten van de zwangerschap en alle bewegingen in mijn buik En hoe voei jij je dan? Veel last van misselijkheid?
Oh kijk aan. Mooi zo Nu dus heerlijk aan het genieten. Ik heb tot nu toe helemaal nergens last van. Geen misselijkheid of andere ongemakken. Nu maar hopen dat dat ook zo blijf
Hoi meiden!! Ik woon sinds juli in Pesse, ook vlakbij Hoogeveen Ben 32 jaar, heb een dochter van 2,5 uit een vorige relatie en ben eind februari uitgerekend. Ikzelf kom oorspronkelijk uit de provincie Groningen en ben via een omweg (Zuid-Holland) nu in Pesse beland. Mijn vriend is hier geboren en getogen.
Voorspoedig is niet het woord wat ik zou gebruiken Ik heb helaas Hyperemesis Gravidarum (extreme zwangerschapsmisselijkheid). Lag met 7 weken en 9 weken een kleine week in het ziekenhuis wegens uitdroging. Pas rond 26 weken zat ik weer op het gewicht van voor de zwangerschap. Alle maanden beroerd (nu nog) en daardoor geen energie. Helaas ook ischias en bekkeninstabiliteit erbij gekregen. Nu op het eind ook nog eens lage bloeddruk. Laat ik het zo zeggen... ik zal blij zijn als uk er uit is
Och jee. Dat klinkt lang niet fijn. Gelukkig duurt het niet lang meer. Straks dubbel gaan genieten als uk er is
Oh ja, en inderdaad, Pesse is een leuk en mooi dorp! Grappig dat je hier uiteindelijk terecht bent gekomen, bevalt goed dus?
Pesse bevalt super! Leuke mensen, leuke feesten en echt een heerlijk ouderwets dorps gevoel. Voor mij voelt het als een ideale plek om kinderen groot te brengen.
Fijn isaB dat je geen last hebt van zwangerschaps kwaaltjes! heftig allemaal Lutje, inderdaad straks lekker genieten van de kleine.
Ohh wat leuk!! Allemaal zwangeren Stiekem een beetje jaloers, het begint alweer te kriebelen, maar we wachten nog even. Helemaal omdat mijn man straks voor lange tijd weg moet. En onze vent is nog maar 10 (lees al!!) Ik ben geboren in Hoogezand (groningen) Bij mijn man ingetrokken in Lelystad, beviel ons daar niet. Tijdelijk een huis is zwolle gehuurd maar nu één gekocht in Hollandscheveld. Bevalt een stuk beter en weer wat noordelijker! Hele andere mentaliteit
Haha, ja die mentaliteit heeft mij ook terug gekregen naar het Noorden Merk echt dat hier mensen bereid zijn je te helpen. In het westen bijna alleen als ze er zelf iets aan over houden.