Nou inderdaad. Lukt het jou een beetje met de laatste loodjes, kwaaltjes EN een kleine van 2,5? Ik had ook geen makkelijke zwangerschap maar toen gelukkig geen kleine rondlopen
Heb afgesproken met de vk vanochtend, dat ik donderdag om drie uur ga bevallen Het is zwaar, maar einde is in zicht gelukkig. Hoop alleen dat ik snel mn energie weer kan opbouwen. Gelukkig 10 uur extra kraamzorg, vriendlief die wat extra vrij neemt en mn schoonmoeder die een week vrij neemt om me te kunnen helpen na de bevalling. Dus de eerste weken alle tijd en ruimte om weer krachten op te bouwen. Nu eerst afwachten wanneer ukkie eruit wil. Ligt iig ingedaald en vast. Slijmprop is er ook al uit en genoeg last van voorweeen. Zelfs de vk denkt dat het vrij snel zal komen.
Wat spannend zeg. Hoe is je eerste bevalling gegaan? Ging dat snel? wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen?
Heel spannend hoor!! Wel fijn dat je na je bevalling veel hulp krijgt, ik wens je vast Heel veel succes toe
Wat fijn! Lekker in je vertrouwde omgeving. Wilde ik ook graag en dan in bad, maar liep door zwangerschapsvergiftiging allemaal anders. De volgende moet sowieso weer in het ziekenhuis en waarschijnlijk weer een keizersnee. Maar dan wil ik het allemaal anders als deze keer
Vind dat toch wel fijn als je al weet hoe dingen gaan. Ik ben nu ook veel duidelijker met mijn mening en wensen omtrent de bevalling. En dank jullie wel!
Nog even afwachten dus Lutje IsaB ik zie dat het bij jou niet goed is gegaan, wat naar zeg sterkte toegewenst..
Nee In plaats daarvan nauwelijks geslapen dankzij een knallende hoofdpijn. Buik blijft rustig nog steeds, op wat rommelende darmen na.