Wel fijn dat ze dus extra controle en betere controle doen bij de 20 weken echo in jouw geval. Ik zit bij de vk in het bethesda. Die doen gelukkig de 20 weken echo tegenwoordig zelf. Vind het wel fijn om het te hebben bij iemand die je al kent.
Lutje, zo zat ik de laatste weken ook. Had ook nog eens last van m'n holtes, en de laatste weken verschrikkelijke hoofdpijn, waar niks aan gedaan kon worden. Ik vond het zwanger zijn echt heerlijk, maar wat heb ik vaak gehoopt dat het zou beginnen. Uiteindelijk werd ik opgenomen omdat ik zwangerschapsvergiftiging had.. maar ja, ik snap je frustraties! Moa, het lukte mij ook niet via de link. Even naar haar profiel gaan en dan haar laatst geopende onderwerp.
Breekt even in* Moest heel hard lachen . ben in 2000 naar zuid holland verhuis en kom dus uit pesse. Maar toen was het geen leuke dorp hoor
Zoetermeer We werden gepeste en er zijn daar ook echt nare en traumatische dingen gebeurt. Maar toen was toen en nu is nu. Maar zou er echt niet weer heen willen. Want dan wil ik wel een bezoek brengen aan 1 persoon. Er zal vast nog wel een paar wonen die ik ken Maar was toch vaak in hgv daar woont me hele familie zowat.
Hmm... dan hoop ik niet dat m'n vriend 1 van de mensen was die je heeft gepest Heb al wel wat verhalen van vroeger gehoord van hem en hij was niet altijd een lieverdje. Dan had ie dat zelf niet altijd door en bedoelde het ook echt niet zo. Hij staat nu juist voor iedereen klaar en komt op voor diegene die het nodig heeft. Geloof dat er vroeger iig 1 meisje was waarvan hij nu weet dat ze bang voor hem en z'n vrienden was en daar heeft ie het ontzettend moeilijk mee. Mocht je wraak willen nemen dan roep je maar op wie
Goede keus dino ! Ik heb daar familie wonen en zou er als het aan mij ligt ook direct heen verhuizen ☺️
Autsj Komt hier iemand ruimte te kort. Iedere draai doet pijn. Dan lijkt ze zich ook altijd zo breed mogelijk te bewegen. Dan weer een knietje daar of een elleboogje hier... M'n ribben vallen wel mee, maar m'n blaas en m'n nieren hebben het zo nu en dan heel zwaar te verduren. Ga maar een uitzettingsbevel regelen. Binnen 12 uur moet ze er uit zijn
Wat grappig dat er toch nog wel veel uit de buurt van Hoogeveen komen. Ik ook (Ja, er staat Groningen) maar probeer een beetje anoniem te blijven
Ik heb geen idee haha. Ik werd wel gepest maar extreem niet ben ook niet bang voor die ene persoon alleen wat hij geflikt heeft...dat vergeef ik hem me hele leven niet. Wel toevallig zo vaak kom ik geen pessenaren tegen Vond de kermissen altijd wel leuk word dat nog steeds op het veld gedaan bij de warreveen??
Er is nog steeds ieder jaar Pesser feest met een kermis bij de Wenning Schijnt wel leuk te zijn. Afgelopen jaar zou m'n eerste keer zijn en was toen doodziek helaas
Gisteravond braken mn vliezen. Uiteindelijk vannacht toch wat kunnen slapen. Om half vijf wakker van een pijnscheut, maar daar bleef het bij. Weer weggedoezeld en om 6 uur weer wakker van flinke pijn. Direct verloskundige gebeld en toen die er kwartiertje later was, zat ik bijna met constante felle weeën. Vanaf toen ging het snel en om 7:17 kwam ze ter wereld. Minimaal ingescheurd, 1 hechting was voldoende gelukkig. Vandaag al visite gehad en lekker op bed gelegen. Drinken gaat nog niet super. Ze is ontzettend misselijk en heeft veel vruchtwater binnen gekregen. Ze ligt vooral heerlijk te slapen.