(aanstaande) moeders omgeving Zwolle

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lia89, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    dat is vrij snel zeg! wel super leuk. hoop inderdaad dat het mooi weer is.

2. Maria87

Maria87 Niet meer actief

En, hoe was/is de zwtest van vandaag? Weer duidelijker? Heb je ook al een clearblue test gedaan? Zo leuk als daar dan 'zwanger' staat :)

veel plezier bij de verjaardag van je broer!

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Jaa heel stuk duidelijker. Kijk maar in mijn fotoalbum. Kan niet via mobiel hier foto plaatsen. Opzicht zou ik dat wel willen met het aantal weken dat ik zwanger ben. Maar vind ze zo duur voor alleen fftjes dat te kunnen zien!

4. Maria87

Maria87 Niet meer actief

wauw, dat zijn inderdaad hele mooie testjes, ze worden steeds duidelijker!! Lijkt me heel fijn om die bevestiging zo te zien! Nog een keer gefeliciteerd! Zijn jullie inmiddels al een beetje aan het idee gewend?

5. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Zeker fijn om te zien! en nu mijn nod gepasseerd is merk ik ook dat minder bang ben om toch ongi te worden. hoop nu dat verloskundige snel een afspraak brief op stuurt of belt voor een afspraak.
    net terug van de verjaardag van mn broer. was erg gezellig maar heb eventjes in mn moeders bed mn ogen dicht gedaan want kon niet meer. gelukkig weten ze allemaal al dat ik zwanger ben dus hielden ze ook rekening mee :)

Hoe was jullie weekend?

6. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Wat is het hier rustig! Hoe was jullie koninginnedag?

7. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    haaay... idd rustig... hier gister ochtend en avond moeten werken dus vrij weinig gedaan hahaha zijn ff naar s'hagen geweest maar was ook weinig aan dus waren gauw weer thuis... verder vrij weinig nieuws hier eigenlijk... ojaa morgen naar de gyn.. ben benieuwd of we nu een beetje duidelijkheid krijgen,,

8. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ missiej: spannend, je gyn bezoek morgen, hopelijk krijgen jullie goed nieuws!

Hier: koninginnedag lekker rustig gevierd op de bank bij mn ouders met allerlei lekkere hapjes en uiteraard de tv aan :)
    En ik probeer te wennen aan het feit dat ik pcos heb, valt soms niet mee. Maar hopelijk ben ik ondanks de pcos toch snel zwanger ;)

9. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    zo ff update .. gister bij de gyn geweest... en volgende maand vanaf cd 12 echo's om te kijken naar eisprong, vruchtbaarslijm word na gekeken en na de ei sprong tot ongie meerdere malen bloedprikken om te kijken naar de hormoonwaardes in tweede fase ... gezien mijn kortere lf en spotting was ook de gyn erg benieuwd wat hier uit zou komen.. gezien de posi ovu testen is de kans wel groot dat ik "gewoon een eisprong" heb.... ben erg benieuwd.. als goed is word ik volgende week ongie en dan bellen voor afspraak... oftewel volgende rond vele bezoekjes aan t zhuis... mmm toch me abbo maar weer eens opzoeken hahahaha ben wel erg blij dat er eindelijk actie word ondernomen! :)

10. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Missiej, wat fijn dat er nu inderdaad stappen gezet gaan worden! Vind je het spannend? Of valt het mee? nu maar hopen dat je inderdaad volgende week ongesteld wordt, en de boel goed gemonitord kan worden :)

11. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    ik vind het spannend in de zin van blij dat er eindelijk actie ondernomen word... gezien mijn ovu testen MOET ik uiterlijk volgende week zaterdag ongie worden/zijn en dan ook vanuit gaande van een lf van 14 die ik tot op heden nooit haal.. dus met een week of 3 verwacht ik toch de eerste echo's al ..

12. Verox

Verox Niet meer actief

Ik lees nog regelmatig me, maar reageren vind ik moeilijk.
    Ik ben momenteel 13-14 weken zwanger, en door het verlies van ons dochtertje bij onze vorige zwangerschap lijkt dit een gecompliceerde zwangerschap te worden. Zo zal ik binnenkort een cerclage krijgen. Onder narcose word er operatief een bandje om de baarmoederhals geplaatst om de baarmoeder te ondersteunen. Het word dus een heel spannende tijd.

Wat is zo'n zwangerschap toch raar. Zoveel vrouwen die zonder problemen kinderen krijgen, zoveel vrouwen die moeite hebben met zwanger worden, zoveel vrouwen die moeite hebben met het voldragen van hun zwangerschap...

Ik lees ook vol interesse mee over de trouwplannen, ik wil ook!

13. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Verox, wat vervelend en spannend zeg! Alleen al door jullie ervaring met jullie dochtertje kan ik me voorstellen dat het spannend voor je is, maar als door die ervaring ook nog eens blijkt dat je huidige zwangerschap gecompliceerd is en er van alles moet gaan gebeuren... pfff... Weet je al wanneer de operatie is? Ik wens je heel erg veel sterkte, hopelijk gaat de operatie goed en mag je over een paar maanden een prachtig en gezond kindje in je armen houden!!

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @maria
    ga je ook medicatie slikken om een eiersprong te stimuleren? of wacht je nog af of toch nog natuurlijk lukt?
    @missiej
    Spannend! hopelijk kunnen ze goed zien wat der aan de hand is en kan je met wat hulp toch nog snel zwanger worden!
    @verox
    Wat vervelend zeg.. hopelijk weet je binnenkort wanneer je terecht kan en gaat de zwangerschap veder goed zo dat je over tijdje mag genieten van je kleintje!

@hier..
    ik reageer wat minder. ben soms te moe om nog achter de laptop te gaan. maar lees wel mee via mijn mobiel. maar dat is niet fijn om echt te reageren. dinsdag heb ik mijn eerste echo om te kijken hoever ik precies ben. voor de zekerheid met zo'n lange cyclus. veder weet nu alle directe familie leden dat ik zwanger ben en de belangrijke mensen die er vanaf moeten weten. alleen mijn schoonbroer en zijn vrouwe zijn enige die niet enthousiast zijn. hun hadden graag eerste willen zijn en vast nog wel andere dingen die ze ons niet vertellen. wel jammer dat ze het als een wedstrijd zien dat hun perse het eerste klein kind moeten hebben.. maarjah niks aan te doen. gaan jullie nog naar bevrijdingsfestival? ik niet ga naar mijn moeder toe want is nu geen doen hier de hond uit te laten.

15. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Heey xDoo,
    wat spannend dat je dinsdag je eerste echo hebt! Heb je er zin in? En stom dat je zwager en zijn vrouw niet enthousiast reageerden! Mijn schoonzus zei voordat ze zwanger was ook steeds dat ze het gevoel had/bang was door anderen 'ingehaald' te worden. Heb ik nooit goed begrepen... T is inderdaad toch geen wedstrijd?

Hier: ik heb op 6 juni een afspraak met een fertiliteitsarts. Tot die tijd zit ik dus niet aan medicatie om een eisprong op te wekken en blijven we gewoon zelf proberen (ik hoop heeeeeeel erg dat het voor 6 juni als nog raak is, maar ja, dat is al over een paar weken...). Waarschijnlijk ga ik na 6 juni dan wel aan de medicatie, maar dat hangt af van wat de arts dan met ons afspreekt. Ben benieuwd...

Wij gaan niet naar bevrijdingsfestival, lekker naar mijn ouders, in de tuin van het mooie weer genieten :)

Fijne dag allemaal!

16. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    goeiemiddag dames! .. hier ook niks gedaan met bfo veelste druk met 2 kinderen.. vandaag helaas 4 dagen te vroeg ongie geworden mja des te eerder begint cyclusanalyse.. zaterdag 18 mei de eerste echo... kben benieuwd

17. Maria87

Maria87 Niet meer actief

spannend! 18 mei is gelukkig al vrij snel, ben benieuwd wat ze dan zien/constateren en of je goed verder geholpen kan worden!

18. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    gister is me schoonzus langs geweest met de kids en dit is het resultaat:)

Bijgevoegde bestanden:

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    kayalola
    Super leuk!

Missiej
    spannend! hopelijk vinden ze snel de oorzaak!

hier
    Gisteren mijn eerste echo gehad!
    Ze kon niet pressies zie hoever ik was maar was in ieder geval geen 6 weken en ook langer dan 4 weken. het hartje was ook al aan het kloppen! ze zei dat ze nog nooit had gezien zo vroeg. 10 juni heb ik weer een echo.
    fotos staan in mijn album!

20. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maria... ja ik ben ook benieuwd!
    @kayalola.. wat leuk!!
    @xDoo.. wooow een hartje mooi hoor! hier met 5.5wk echo gehad bij dochterlief en toen zagen ze alleen een zwangerschapsring.. 2 weken later al een mooi beebje..

Deel Deze Pagina