@ KayaLola: wat mooi en leuk die beschilderde buik en xDoo: fijn en spannend, die eerste echo! lijkt me heel fijn als je dan echt ziet wat er in je buik gebeurt hier niks nieuws. inmiddels dag 76 of 77 of zo... ik ga dit weekend maar weer eens testen denk ik...
jeetje he maria jou rondes worden echt steeds langer.. hopelijk heb gewoon positieve zw test en hoef je niet aan de medicatie!
ppffff.... ja het is echt ontzettend frustrerend af en toe... ik heb er ondertussen geen probleem meer mee om aan de medicatie te gaan en de mmm echt in te rollen, want op eigen houtje werkt het gewoon niet, of in ieder geval veel te traag. Ik word er echt ontzettend ongeduldig van en ondertussen lijkt de kinderwens bij ons allebei alleen maar groter en groter te worden maar ja, de tijd gaat vanzelf voorbij, morgen krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek van vorige week en voor je t weet is het alweer 6 juni en kan ik weer naar het ziekenhuis
zeker. soms lijkt tijd langzaam te gaan maar dan kijk je terug wat in een jaar gebeurt is en dan zie je toch dat heel snel gegaan is! en fijn dat je geen moeite mee hebt dat je aan medicatie te willen. en bij mij was het ook hoe langer ik moest wachten met de kinderwens hoe sterker die werd helaas werkte bij mijn vriend niet zo. maar nu ik zwanger ben vind die toch wel geweldig!
Hoi meiden, Ik heb hier al eens meegelezen en het lijkt me wel leuk om met jullie mee te kletsen. Als jullie dat ook leuk vinden Ik woon sinds ruim 2 jaar in Zwolle en het lijkt mij ook leuk om in contact te komen met mensen hier in de buurt Ik ben ruim 13 weken zwanger van ons 1e kindje. Groetjes, Kaatje87
kaatje je bent hartstikke welkom om lekker mee te kletsen! Zo als je ziet kan het soms beetje rustig zijn. maar hopelijk komt nu wat meer leven in. en gefeliciteerd met je zwangerschap!
Welkom Kaatje, leuk dat je meekletst! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Hebben jullie er lang over gedaan voor het raak was?
Bedankt Xdoo en Maria87! @Maria87, 7 maanden, dus dat viel wel mee! Las dat je pcos hebt, vervelend zeg! En nu? Zie dat je een afspraak hebt in Juni, gaan ze dan kijken wat ze gaan doen??
@ kaatje: ja, ik heb dan een intake bij het fertiliteitscentrum in het ziekenhuis. Ik vermoed dat ik dan medicatie krijg om een menstruatie op te wekken (tenzij ik in de tussentijd ongesteld ben geworden), en dan daarna dag 3-7 van de nieuwe cyclus clomid gebruiken om een eisprong op te wekken en dan hopen dat het 'raak' is. Ik heb van andere pcos-ers begrepen dat het zo gaat, dus daar ga ik maar een beetje van uit en volgende week krijg ik de uitslag van bloedonderzoek dat ze vorige week gedaan hebben om te kijken hoe mijn hormoonhuishouding in elkaar zit. Ben benieuwd... 7 maanden, dat is inderdaad wel netjes! Mooi! Geniet je volop van de zwangerschap? Of heb je veel klachten?
@Maria, ooh oke, wow ja zie idd dag 81 staan! Hoop dat je menstruatie snel vanzelf doorbreekt zeg! Hopen dat je met behulp van het ziekenhuis snel zwanger bent! Ook wel spannend denk ik, de uitslag van het bloedonderzoek. Ik geniet van mijn zwangerschap hoor! Heb eigenlijk weinig kwaaltjes! Alleen zere/jeukende borsten en moe. Gisteravond zijn we naar de Edwin Eversband geweest in Steenwijk. Voordat ik in mn bed lag was het 00.45.. En ben vandaag duf zeg! ken ik van mezelf echt niet haha! Mijn man gaat vanmiddag naar PEC dus ik ga straks lekker op de bank liggen
@kaatje welkom hier! en gefeli met je zws! @hier.. srry bijna geen tijd gehad om te kletsen... kom net uit mijn weekend dienst... en moeten zo nog naar me oma toe waar we met de fam gaan eten.. erg gezellig maar kben zooo moe.... hahahaha fijne dag verder!
missiej nou gelijk maar bed in duiken als je thuis bent! lastig als je zo moe bent en nog zo veel moet doen. kaatje fijn dat je zo weinig last van kwaaltjes hebt! merk je dat de kwaaltjes al minder worden waar je last van hebt? fijn dat het vrij snel raak was bij je. maria echt zo naar dat nog steeds niks van je ongi te bekennen is! niks ergers dan zo lang moeten wachten op duidelijkheid. weet helaas alles van af.. hier lekker op de veluwe gelopen met mn moeder broer en de honden voor Moederdag. jullie nog wat leuks gedaan of gekregen ofz?
@Xdoo, de kwaaltjes die ik heb blijven ongeveer gelijk! Hoe is het met jou kwaaltjes? Ik heb gister nog een moederdagcadeautje gekregen van mijn man. Roze en blauwe sokjes Zooo lief! We zeiden beiden: Het worden vast de blauwe sokjes! Nog een paar weken geduld Lekker dat je op de Veluwe hebt gelopen met de honden! Heerlijk!
kaatje. Fijn dat niet meer erger wordt. Hier super moe, sneller emotioneel, merk dat toch wel ander smaak heb van eten eerste paar weken veel behoefde aan vlees maar nu hoef ik niks meer mee te maken hebben wordt zelfs misselijk van. ook heb ik sinds paar dagen dat ik loop de kokhalzen maar niet door de misselijkheid maar zodra iets tegen mn keel aan komt (truitje ketting ofz) dan begint het weer. Super leuk dat je man aan je gedacht heeft! en grappig dat jullie al een gevoel over hebben wat het wordt. nu afwachten of jullie gevoel klopt!
wat lief, kaatje, die sokjes en xdoo, lekker, dat wandelen op de veluwe! T is altijd zo mooi daar had jij zelf eigenlijk nog iets gekregen met moederdag? mn lief zei met moederdag heel lief dat het volgend jaar ook moederdag voor mij zal zijn. Ik hoop het heeeeeel erg!! Misschien niet eens dat het kindje er dan al is, maar dat we in ieder geval in verwachting zijn Hier gebeurt er ondertussen weinig, nog steeds afwachten maar...
hay hay,.,, gister grote schoonmaak gehad en alles van boven naar beneden gepoetst.. helaas kwamen we er achter dat we lekkage hadden bij het bijvulsysteem van de radiatoren maar hebben ze vandaag gelukkig gemaakt... kon badkamer dus opnieuw poetsen hahaha... hier voor moederdag een leuke tegel met handafdruk van dochterlief van psz gekregen en vl had een grote lijst met allemaal foto's van mij en dochterlief gemaakt... wist niet dat hij zo crea bea kon zijn.. en dat zijn voor mij de mooiste cadeautjes... ik hoef die grote en dure dingen niet... zelf gemaakt vanuit liefde is mij zoveel meer waard <3
ah weer zó lang geleden dat ik hier actief ben geweest. Nu met de nachtvoeding bezig, dus maar even bij lezen En weer wat actiever worden hier. Lol
maria nee had zelf niks gekregen. heb wel lekker ontbijtje klaar gemaakt voor mn vriend en mij. en s'avonds nog lekker gekookt. Super lief van je vriend en ik hoop dat dat ook zo mag zijn! missiej Super leuke cadeaus dat is inderdaad het leukste wat je kan krijgen van iemand, iets dat echt uit hun hart komt! lia is het bij lezen nog gelukt?
vandaag lkkr jarig.. de laatste met zijn 2tjes heb net ff een kwarktart gemaakt want vanavond komen ouders en schoonouders langs..had dit jaar geen zin om het uitbundig te vieren... heb al continu last van harde buiken dus een teken dat ik rustig aan moet doen.