lia89 Dankjewel! Ja ben op zich wel aan het idee gewend. maar omdat veder kindje nog niet echt voel wel onwerkelijk dat ook echt in me al zit. Ik voel me tot nu toe wel goed. af en toe misselijk de ene dag erger als de andere en verschrikkelijk moe. maar dat is wel enige waar ik echt last van heb. Missiej Is dat misschien ook de reden dat je nog niet zwanger bent? of is verkleving nog niet zo erg dat het echt hindert? zijn de rest van de dingen wel normaal? ik weet niet hoe dik of groot het normale is..?
de grote van follikels is netjes en van bms ook.. uitgaande van laat ei zoals afgelopen rondes... ze zeggen dat t geen hinder is ( de endo) maar bij dochterlief had ik het heel erg en was dit dus niet zichtbaar op echo en hsg.. bleek tijdens de kijkoperatie bleek pas hoe erg... daarom zit ik nu in dubio.. moet ik het geloven of niet... is het echt niet zo erg en toevallig dat het nu te zien is of is het meer dan te zien is... maar goed..is vervolg echo's afwachten en dan 13 juni gesprek over hoe of wat dus ben benieuwd.. op dit moment kan ik er toch niets meer aan doen...
@ missiej: knap, -16 kg!!! Wil je nog meer kwijt? Vervelend van de endo, hopelijk is het dit keer minder dan toen bij je dochtertje! En hopelijk gaat de tijd snel voorbij zodat je snel weer een stapje verder kunt. Wel fijn dat bms en follikels goed waren! @ hier: bloed was alleen maar donderdagavond een heel klein beetje. Gister en eergister een beetje bruin/crèmig (echt weinig ook). Dus heb geen idee wat het geweest is... ik wacht het maar weer af
Hey dames! Fijne pinksterdagen gewenst! Wat gaan jullie vandaag doen? Is er iets leuks te doen in Zwolle? Zijn er winkels, terrasjes of ijsssalons open? Worden er markten georganiseerd?
@lia wat heerlijk dat je kleintje zo lang slaapt he. mijn zoontje kon dat ook zo goed elf uur laatste fles en dan tegen 8 a 9 uur weer. laatste tijd is die rond 7 uur wakker en ligt er ook om 7 uur in mogen niet klagen hier. @maria zo dat lijkt me niet niks en zeker als je zwanger wilt worden niet. hopelijk zet het nu door of is het een innestelingsbloeding geweest. @missie goed zeg -16 kilo! heerlijk gevoel he ik ben na de zwangerschap ook 15 kilo afgevallen ben nu gestopt na de vakantie kijk ik weer verder wat de schade is en of er weer wat af moet tot nu toe ben ik tevreden zo. hey dames, gisteren avond met mn vriend een gezellig avondje naar het theater gehad zijn bij daniel lohues geweest. gaan we elk jaar naar toe. zoonlief was uit logeren bij oma en wij konden dus vanmorgen ook heerlijk uitslapen.
@ Verox. Geen idee of er echt wat te doen is in Zwolle. Vermoed dat morgen bouwmarkten en tuincentra Open zullen zijn. Hier vandaag rustig aan gedaan. Lekker gewandeld met VL en onze zoon. Heerlijk in de draagzak. @ xDoo. Gelukkig dat je je meestal goed voelt. Die vermoeidheid had ik ook zo'n last van. Geef er lekker aan toe en ga overdag even je ogen dicht doen. Ik deed dat eerst niet en werd er niet vrolijker op. Toen ik er aan toe gaf werd ik weer mezelf. @ toekomstigemam. Wat heerlijk dat hij nu zo lang slaapt. Hoe oud is hij nu? ik geniet al helemaal van die 6 uur, dan voeden soms nog ff mijn ogen dicht als hij dan weer slaapt. Maar als hij tot 7a 8 uur slaapt ga ik wel gelijk mijn bed uit, anders zo zonde van de dag
lia mijn zoontje is bijna 17 maand. slaapt eigenlijk al vanaf het begin af aan goed. met twee maand op zijn eigen kamer gelegd en toen zijn we er snachts ook niet meer uit geweest. tegenwoordig gooit meneer zn popje op de grond en gaat dan huilen als wij komen leggen we hem neer popje er bij en hij slaapt verder. gelukkkig slaap ik daarna weer verder. net naar de kinderboerderij geweest wat is dat leuk zeg met zown kleine die alle dieren leuk vind totaal niet bang voor de hanen haha (ik vind hanen maar niks)
Nou ik heb dit weekend m'n uitstapjes wel gehad.. ben 2 x naar de tandarts toe geweest. . Ging/ga kapot van de kiespijn. . Nu net weer thuis eb ga nu maar even proberen te slapen. .
@kayalola aj das niet fijn! wbt gewicht... ja er mag nog wel meer af hoor hahaha.. slanke den zal ik nooit worden en ziet er ook niet uit bij mij.. kben lang en breed en mag wel iets aan zitten lol... maar voor nu ben ik al erg tevreden en alles wat er nog af gaat is mooi meegenomen wij wouden vandaag eigenlijk naar djambo toe maar meiden waren weer lekker vroeg wakker en vervelend en helaas werd VL ineens niet lekker dus besloten om thuis te blijven.. oudste is nu buiten aan het spelen dus weinig last van...
@Missiej, wat goed zeg! 16 kg afgevallen! @Kayalola, jakkie zeg 2x naar de tandarts in een weekend Hopelijk ben je nu wel van de pijn af! @Lia, fijn zeg dat je zoontje doorslaapt!
Nou nee hoor.. het is wel wat minder maar de pijn is nog niet helemaal weg. . Volgende week vrijdag kan ik bij me eigen tandarts terecht en die gaat er dan echt vullingen in doen.. pff heb toch zoveel liever ergens anders pijn dan in me mond. .
wiw.. eitje was niet meer te zien op de echo en gister naar alle waarschijnlijkheid gesprongen.. nu 3x bloedprikken over 7,9,11 dagen en dan gesprek op 13 juni afwachten... @wolffje welkom hier... ik zie in je handtekening staan zod onderzoek.. wat is zod @hier dochterlief helaas flink ziek en zo vol snot dat haar ogen dik,rood en rechts gewoon dicht zit arm kind... vanmiddag huisarts terug bellen aangezien stomen en zoutoplossing niet werkt.. verder weinig doen.. heb boel babykleertjes uitgezocht.. iemand vroeg naar 68/74 en heb gewoon 108 stuks wat weg kan hahaha... denk dat ik 50/56 ook nog maar ga uitzoeken.. zijn er ook een heleboel hahaha... ooh en vanaaf lekker broodje warm vlees met saté saus eten mmmmm das zo lang geleden hihihi
beterschap met je dochter missiej! en wat grappig dat je al zag dat je eitje er niet meer was! hopelijk is die bevrucht! ben benieuwd naar je bloed uitslagen. vind je niet moeilijk om zo vaak te moeten bloed prikken? Wolffje Welkom! en ik ben ook benieuwd wat zod is! kayalola He balen van je pijn in je mond. lukt eten wel een beetje? of is het slurpvoer? hopelijk als de vulling er in zit dat de pijn weg is.
@Kayalola, heh getsie! Volgende week vrijdag pas bij je eigen tandarts terecht? Ooh balen zeg! @Wolffje, welkom! Gezellig! @Missiej, beterschap voor je dochter!
Ja eten wil wel maar dan wel aan de andere kant. . Ja hoop het ook want dit is echt geen pretje. . Doe je die baby kleertjes weggeven dan of wil je er ook geld voor? Zou je mij dan een berichtje willen doen missiej??
hey hey dank jullie wel, op de ziekenhuis kaart zaad ZOD het is eigenlijk zaadonderzoek bij mn man. lees en praat graag mee, moeten nu wachten tot 27 juni voor we pas horen wat ze voor ons kunnen betekenen. zeer vervelend dat wachten
Wolfje spannend allemaal zeg! Vandaag met mn broer cadeau uitgezocht voor mn pa die vijftig word in juli verder niet eel beleefd. Goe oud is iedereen eigenlijk? Ik 26