Voor mij is Zwolle niet erg makkelijk. . Ben afhankelijk van het ov en als ik me niet goed voel dan wil ik wel snel thuis zijn. .
kayalola. ik snap wat je bedoelt. Maar aangezien meeste in Zwolle wonen denk ik dat onhandig is als iedereen naar kampen moet met de kleintjes.. of is het ook goed als we in buurt van het station afspreken dat je dan gelijk weer de trein kan pakken als niet meer lukt?
Dat zou wel makkelijker zijn ja. Ik zou opzich wel een neefje of nichtje mee kunnen nemen aangezien ik zelf nog geen kleintje heb(ja in me buik) die vinden het geweldig om met de trein te gaan.. Is er wel een speeltuin ofzo dan in de buurt van het station? Snap dat jullie idd niet naar kampen komen..
kayalola Ik heb zelf ook nog geen kindje dus ik kom alleen +buik en er zitten dacht ik 2 parken bij station in de buurt. ( ong 5 min lopen) weet dat er bij 1 wel klein speeltuintje zit maar bij de andere weet ik niet. misschien andere meiden idee of dat zo is?
dat zou idd ook goed kunnen... wanneer je met een stadsbus weg rijd naar of van station rij je langs het water daar zit idd ook een parkje ... bij bruggetje richting sassenpoort... je bent idd met kleine 5 min terug op het station... zou idd qua reizen makkelijker zijn dan weezenlandenpark oid.. dus nu wachten op de zomerse voorspellingen en dan datum prikken!!
Lijkt me erg leuk. . Heb ook nog een zwangere vriendin en miss vind die het ook wel leuk om mee te gaan
Hallo mama's!! Ik kom uit dalfsen, dat valt ook nog onder de omgeving van Zwolle he . Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere mama's. (Zal even kort wat over mezelf vertellen: Ik ben 25jr en heb 2 prachtige zoontjes. Zit nu even in een lastige periode, Heb namelijk een post-Partum Depressie. Maar ik ga er voor knokken dat ik me gauw weer goed voel en weer de mama kan zijn zoals ik die was!)
@Xdoo, Ik kom ook alleen, of nou ja met een buik haha @Mamma2be, welkom! En wat vervelend zeg! Hoop dat je er snel weer bovenop bent! @Maria, ik duim voor je meis!
Mamma2be Welkom. Hopelijk kom je snel weer oven op! Maria Zou wel super zijn als je dan zwanger bent! duimduimduim!
mamma2be.. welkom en idd je valt gewoon nog onder "de omgeving van zwolle " hahaha.. @maria.. jaaaa idd hopen dat wij dan beide beebje on the way hebben