Dank voor jullie lieve welkoms woorden! Missiej.. Idd dichtbij! Ik heb ook wel whatsapp en fb. Maar goed ik kom zo binnen vallen hier en jullie praten al ff.
@Ukkie, ik klets hier ook nog niet zo lang hoor! Wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen! En dat ook nog zonder loshangend vel! Respect! Ik woon trouwens ook in Stadshagen maar ken hier nog niet veel mensen! Leuk dat je zo dichtbij woont! @All, privé groep vind ik ook prima! En anders heb ik ook facebook hoor als iemand foto's wil zien, maar die is afgeschermd, moet je wel vrienden willen worden
https://m.facebook.com/?_rdr#!/home.php?soft=side-area&__user=100000808384853 als het goed is kom je zo op mijn fb..weet eigenlijk niet of je zo me foto's kan zien
oke .. ik kon het niet laten heb clubje geopend Zwangerschapspagina - (aanstaande) mama's omgeving zwolle hopelijk doet de link het en anders bovenin op clubs klikken.. hij heet aanstaande mama's omgeving zwolle ik ga ff eten en vanavond lopen... hij is gesloten en je kan alleen na acceptatie van mij hihihi toegevoegd worden
dat ben ik nog aan het uitzoeken hahaha... ik ga proberen vandaag of morgen iedereen hier een uitnodiging te sturen lol
@Xdoo, via een uitnodiging? Haha heb alles uitgeplozen, maarre zag nergens staan: lid worden haha! Ach ik wacht wel af
Ik wil ook wel lid worden als jullie het leuk vinden. @kayalola, 20 Augustus? Mooie datum, zijn mijn man en ik getrouwd en was van onze oudste op 16 Augustus uitgerekend
kayalola ik heb je net toegevoegd hehe! kaartje Ja via uitnodiging. Volgens mij is ze nu weg en gaat ze de rest vanavond uitnodigen.