ik kies er liever zelf voor om niet mn fb of foto te plaatsen, het is namelijk nog niet bij iedereen bekend dat wij bezig zijn voor kindje en in zhuis lopen vandaar, misschien als ik 27e meer weer dat anders is
kayalola jeetje hee wat ben jij ver met Candy Crush Saga!! Wolffje Als ik jou op fb of foto heb zou ik je nooit aanspreken dat je bezig bent! zou zelf ook niet willen maar ik neem aan dat iedereen daar ook gewoon rekening mee houd
Oowww ik ben zoo ontzettend boos.. Er zou iemand voor mij een bruidstaart maken(voor volgende week vrijdag) belt ze net af dat het niet meer kan.. Ze is al te druk:s.. Terwijl dit al een paar weken geleden is besproken.. Nu moet ik dus nog op stel en sprong iemand anders regelen.....
Aaah nee wat balen! Ze belt ook lekker optijd af zeg Tjonge jonge! Echt stom, vooral omdat het al een aantal weken geleden al besproken is! @Projectje: creabea! Wat ga je precies maken?
Nou idd.. Heb nog behang over van het kamertje en daar ga ik sterren uitknippen en doe er een paar glow in the dark sterren bij.. En dan komt deze tekst op een van de doeken
@Kayalola, Leuk zeg! Ben benieuwd naar het eindresultaat! @Toekomstigemam, euuuhm ik loop altijd gewoon de hele diezerstraat door incl. steegjes haha! Ga je naar iets op zoek??
@Toekomstigemam, Steps hebben ze hele leuke jurkjes meestal of ehm Piet Zoomers. Ik ben voor 2 bruiloften geslaagd bij de Steps iig