Maar nu zag ik dat ze wel voor iemand anders een taart gaat maken.. nou ze is mij sowieso als klant kwijt! !!
kayalola nou lekker dan. Heb je al iemand anders kunnen vinden voor je bruidstaart? zou ook zeker nooit meer heen gaan als je zo onbeschoft afgezegd wordt ter wel dit al langere tijd bekend was. Missiej is het nog gelukt om de andere meiden uit te nodigen? want het is daar behoorlijk stil en zag ook geen andere leden.. behalve kayalola jou en mij.
srry meiden.. ik ben er niet aan toe gekomen en denk ook niet dat het me gaat lukken ook.. wel zou ik graag het stokje willen overdragen zodat iemand anders de meiden kan toevoegen en clubje kan bijhouden... ff kort... afgelopen dinsdag bij huisarts geweest voor dochterlief omdat ik een verwijzing voor kno wou en geen zin heb om weer seizoen af te wachten... kreeg ik gister telefoon van de kno ass of ik vanmorgen al kon komen.. zo gezegd zo gedaan... mijn gevoel zat goed en het was goed dat ik ben wezen doordrammen.. 19 juni! gaan neus en keel amandelen er bij dochterlief uit buisjes was twijfel omdat er wel vocht zat maar ze nog geen klachten aangeeft... nu hopen dat neus en keelamandelen voldoende is en anders later alsnog buisjes.. maar eindelijk actie en ineens zo snel :O dus ik zat gister voor me zelf int zhuis vandaag voor dochterlief morgen weer voor mezelf en maandag weer hahahaha ik schaf maar een abbo aan denk ik hahaha
Missiej ik zou wel op me willen nemen. Hopelijk komt het goed met je dochtertje. en lijkt me niks zo vaak ziekenhuis in te moeten. wordt altijd heel naar van ziekenhuizen.
@misiejj das is een heel gedoe zo met zhuis uit zhuis in, hopelijk snel met je dochtertje er helemaal uit. succes met de operatie @xdoo heb de uitnodiging ontvangen dank u
Hoi allemaal kom ook weer even kijken ,hier erg druk en veel last van mijn bekken instabiliteit,,,dus weinig online ja wat via facebook kan ook wat makkelijker via de telefoon of tablet,,dus misschien leuk om vrienden te worden met jullie. Zag ook dat er nieuwe dames bij zijn gekomen gezellig. Hier gaat het redelijk als ik voldoende rust,,, de tweeling doet het goed en we zitten inmiddels op 25 weken dus nog 12 te gaan ,,12 lange weken,,straks school vakantie dus mijn zoontje de hele dag thuis van 5 en 2 bullen ,,drukke boel. we hebben inmiddels wel alles klaar de baby kamer,alle spullen is huis dus we kunnen nu rustig aan doen en wachten tot het zo ver is. Verder zal ik jullie proberen bij te houden ,, fijne avond allemaal groetjes Gerda