(aanstaande) moeders omgeving Zwolle

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lia89, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Gerda welkom!
    en gefeliciteerd met je 2ling! is het een 1eiige 2ling of een 2 eiige?

2. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 24 jr en in verwachting van ons eerste kindje

3. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Omdat je anders zo vaak/veel ovutesten moet doen? Dat lijkt me ook onhandig, ja. maar dat temperaturen lijkt me ook niet praktisch: iedere dag op dezelfde tijd 's ochtends... maar ik zal toch in ieder geval 1 v/d 2 moeten gaan doen wil ik mijn ei ontdekken ;)

4. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    maria
    het valt best mee om zelfde tijd in de ochtend de temperatuur te meten. ik zet altijd de wekker en heb termometer naast mn bed doe gelijk temp meten en invullen in mn mobiel en meestal ga ik er dan uit maar in weekend ga ik gewoon weer veder slapen. ovu testen is vervelend als je niet weet hoelang je cyclus is want als je te vroeg test krijg je geen duidelijkheid en als je telaat zou testen ook niet.

5. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    dankje
    xdoo het is een twee eiige tweeling

6. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maria.. ja het is nog steeds best moeilijk.. eerst 2 jr voor onze jongste en toen snel zwanger en nu langere tijd niks.. dan heb je soms wel het gevoel dat je lichaam faalt.. inmiddels vele onderzoeken gehad en in mei horen we dus hoe of wat verder..
    @xDoo .. 3 *** zijn 3 ( vroege) miskramen geweest.. helaas nu ruim een jaar niks meer..

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    gerda leuk! weet je het geslacht al?

missiej hé wat enorm klote... hopelijk ben je binnen kort zwanger van een.plakked!

8. gerda1979

gerda1979 Lid

11 jan 2008
    42
    0
    0
    Nee we weten het geslacht nog niet volgende week...best spannend hoor

9. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    spannend heb je wel voorkeur?

10. gerda1979

gerda1979 Lid

11 jan 2008
    42
    0
    0
    Nee geen voorkeur mag alle kanten op van mij als ze maar gezond zijn dat is belangrijkste we hebben een zoontje van 5

11. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Missiej, ik kan me voorstellen dat je na die *** en nu al een jaar niks het gevoel hebt dat je lichaam je in de steek laat, ontzettend naar! Het is je van harte gegund dat jullie snel een mooi en gezond kindje mogen verwachten!! En hopen op goed nieuws in mei!

12. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    thnks maria :) ik gun het ons allemaal natuurlijk.. en als lang wachten inhoud dat de eerste x gelijk een plakbeeb is wil ik nog wel 5 jaar wachten als het nodig is.. zolang het maar niet weer een * word... bij onze dochter nooit echt met het idee gelopen dat het mis kon gaan.. e nu des te groter de angst.. eerst wachten op een posi test.. dan 100x kijken of er geen bloed is.,.. etc etc... maar goed we zullen zien wat de toekomst ons brengt :)

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    gerda
    dat is zeker het belangrijkste! hoe vind je zoontje het dat die grote broer wordt?

missiej
    lijkt me echt verschrikkelijk die angst,dat weer fout gaat! en met die angst is ook moeilijk te genieten van de zwangerschap als he weer zwanger bent..

14. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    leuk dat er ook dames zijn die druk bezig zijn om zwanger te worden ,,,hier zijn we een jaar bezig geweest en lukte niet dus toen hebben we een jaar de pil geslikt en vorig jaar dec gestopt en was diect raakt dus hadden we niet verwacht zo snel,,

succes dames

Mijn zoontje vind het geweldig dat hij grote broer wordt ,,hij was al blij met een op de eerste echo en toen kregen we echo met 11 weken en ineens waren het er twee ,,was best raar hij zei nu krijg ik er twee hoe kan dat dan,,,en zoiets dachten wij eerst ook

groetjes

15. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Ach, wat leuk, Gerda! Van harte gefeliciteerd!
    En wonderlijk hoe het kan gaan, he? Eerst een jaar niks en daarna ineens raak! Fijn dat het nu zo snel gelukt is. Kan me wel voorstellen dat je even staat te kijken als blijkt dat je er meteen twee verwacht;)

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    wat leuk gerda! ben benieuwd wat het wordt! wel grappig om te zien dat je ineens 2 in je buik groeien! het is hier wel rustig zeg! wat gaan jullie van het weekend doen?

17. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Maria
    inderdaad dit hadden we totaal niet verwacht we hebben een paar keer een periode geprobeerd en lukte niet en dec 2011 kreeg ik een miskraam dus dat was best moeilijk vond ik dus besloten we op een gegeven moment voor rust en dec 2012 waren we er weer klaar voor ik was die maand de 14 geopereerd dus nooit gedacht dat het direct raak zou zijn ,,,we zijn er enorm blij mee vooral mijn zoontje.

Xdoo
    het is inderdaad rustig hier ,,hopen dat het snel gezellig druk gaat worden hier gaan we weinig doen ben erg moe en heb last van mijn bekken energie sparen voor dinsdag de mamma mazzel dagen bij prenatal,,

fijn weekend allemaal

18. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hallo dames... hier druk door privé omstandigheden.. kom dit later wel ff wat meer uitleggen maar ivm evt mee-lezers oid lukt dat nu niet... wij gaan vanavond voor het eerst palmpasen optocht mee lopen.. dus druk met versieren van de stokken... hahaha... waar in zwolle ed omg. wonen jullie? ik in w-holte

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    gerda. wat naar dat je zo'n last hebt van je bekken! moet je ook echt veel halen bij prenatal of gewoon wat kleine dingetjes?
    mag ik vragen waarvoor je bent geopereerd?

missiej
    vervelend van je privé omstandigheden! leuk met de kinderen afleiding stokken versieren!
    ik woon in assendorp bij het wezelandenpark

20. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Missiej
    Ik woon in Zuid

Xdoo
    Ik ben geopereerd aan mijn arm zenuw verlegging.
    En we moeten alles nog kopen voor de uitzet ,,dus ja moet best wel wat spullen hebben ,,

En wat is het nog koud he en wat een harde wind bah

Deel Deze Pagina