(aanstaande) moeders omgeving Zwolle

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lia89, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Hè meiden wat leuk een clubje uit zwolle!
    Iemand die mij herkent? Altijd leuk om te weten!
    Hier een moeder uit zwolle zuid, 2 meiden, helaas mag ik niet meer zwanger worden, laatste keer 4,5 liter bloed verloren bij de bevalling en de volgende keer zal het waarschijnlijk mijn dood worden.

Zal vanavond even alles door lezen zodat ik ook iets over jullie weet!

Fijne zondag!

2. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Anica
    Welkom! Maar ik herken je niet!
    Wel jammer dat een 3e niet kan komen als dat wel eens wens is voor je! maar liever 2 kinderen en er van kunnen genieten van een 3e waar je niet meer bij kan zijn!

Gerda
    Zeker vies weer.. hoop dat dinsdag opklaart!
    oke hopelijk kan je alles vinden! gaan jullie alles zelfde dubbel kopen of krijgen de kindjes 2 aparte stylen? en hebben ze allebei een eigen kamer?

Hier
    ik zit op dag 73 van mijn cyclus en mn ei is nog niet gesprongen.. Wie weet vind ik hem met passen :p!
    Ook heb ik me ingeschreven bij sportschool dus ben lekker bezig!

3. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Hier ook iemand uit omgeving Zwolle! Ommen om precies te zijn!
    Sinds een half jaar moeder van een hele mooie vrolijke dochter!

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    hoi hoi ..

anica ik ken je niet persoonlijk maaar ik zie dat jij wel bevriend bent met iemand die ik ook ken hahaha

@hier... vndg een zga posi ovu test dus hopelijk morgen een knaller maar zo donker als nu heb ik ze nog nooit gehad dus ik ben happy en weet wat me te doen staat hahaha....

5. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Missiej: succes met klussen dan :D

@ Dragon Berry: welkom!

Hier: weinig nieuws, sinds het hele lichte bloedverlies van zondagavond en maandagochtend hier niks nieuws meer. Wel gerommel in buik, misselijk, pijntjes. Vrijdag of zaterdag ga ik testen... spannend!!

6. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    jaaa vandaag knal ovu gehad :) ik doe het toch nog hahaha ....
    @maria spannend hoor!

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    dragonberry welkom!
    maria spannend wanneer is jou nod?
    missiej fijne bevestiging! veel klus plezier en laat deze keer raak zijn van een plak beeb!

8. Maria87

Maria87 Niet meer actief

missiej, fijn dat je een knallerd had! Lekker aan de klus dus :D

xDoo: ik weet niet wanneer mijn NOD is (onregelmatige + lange cyclus, geen ovutesten gedaan), heb hem geschat op 31 maart en dus paar dagen geleden heel klein beetje bloed gehad (lichtroze). Ik hoop dat mijn lief en ik goed geklust hebben deze ronde: bijna de hele tijd om de dag, soms iedere dag, soms twee dagen ertussen. Door dat kleine beetje bloed van een paar dagen geleden hoop ik nu dat ik mn ei al heb gehad en dat dat bloed van innestelling was. Maar ja, voor hetzelfde geld hou ik mezelf weer ontzettend voor de gek en duurt het gewoon nog 3 weken voor ik eindelijk weer eens ongesteld word... stomme cyclus!

Ik hou jullie in ieder geval wel op de hoogte als ik weer een testje waag :)

En in de tussentijd hoop ik op veel positief nieuws van/voor jullie natuurlijk :D

9. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Maria. erg lastig! hopelijk is het.inderdaad bloed van innesteling is! ik duim in iedere geval voor je! want op hoeveel dagen zit je nu?

10. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Dankje, lief :)
    ik zit op 35e cyclusdag, maar vorige cyclus duurde 66 dagen en die daarvoor 41...

11. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hej meiden!! Gezellig een clubje uit Zwolle.. Mag ik meekletsen!
    Ik woon ook in Zwolle.. En ben net weer zwanger na in januari een miskraam te hebben gehad! Hoop dat alles alles goed gaat en dat we in november ons eerste frummeltje in onze armen mogen houden.
    Ik woon in Zwolle berkum/brinkhoek!

12. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi Lise, leuk, welkom!
    En gefeliciteerd met je zwangerschap!! Wat mooi dat je al zo snel na je miskraam weer zwanger bent geworden! Hopelijk gaat het dit keer allemaal goed en krijgen jullie een gezond en gelukkig kindje!

13. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Wat leuk en spannend al die prille zwangerschappen!
    Gefeliciteerd allen!

Pfff een jaar geleden zat ik net op die mooie wolk van het zwanger zijn en wist net iedereen het, en nu is ons mooie meisje alweer een half jaar!

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    lise welkom! gefeliciteerd en fijn dat je zo snel alweer zwanger bent! hopelijk gaat deze x goed en kan je over aantal maanden je kindje in je armen hebben!
    dragonberry tijd gaat zo snel! voor je het weet ben je oma haha!

15. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Nou nou zo hard gaat het ook wel weer niet! Hoewel mijn ouders het wel een raar idee vonden dat ze opa en oma werden...... (jonge ouders)

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    dragonberry.
    ben bang dat als zo ver is dat we dat wel denken!

17. gerda1979

gerda1979 Lid

11 jan 2008
    42
    0
    0
    Welkom lise87 en Dragonberry

Hier nog 2 nachtjes dan horen we wat het wordt heb de laatste dagen gevoel dat het 2 jongens worden dus ben benieuwd.
    Morgen kijken na babykamer
    Fijne avond allemaal en slaap lekker

18. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Spannend hoor! Is het één-eiig?

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    gerda spannend ben benieuwd of je gevoel klopt! en heel veel shop plezier en zou wel willen weten hoe je baby kamertjes er uit komt te zien!

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Maria
    oke zou dan redelijk nette cyclus zijn geweest! als het allemaal klopt. maar helaas is bij mij nog niks..

Deel Deze Pagina