Idd erg jammer dat het zo rustig is..... Heerlijk is dat zwanger zijn, begin het nu pas te missen of zal het toch al een nieuw verlangen zijn..?
dragonberry. Het zou ook best een nieuw verlangen kunnen zijn hihi! maar misschien ook wel gemis van een spannende tijd!?
het is hier idd erg rustig... moet ik bekennen dat ik vaker op mijn tablet zit dan achter laptop.. en op mijn tablet kan ik niet op zp.. ik moet dan cookies accepteren maar die accepteer button staat er niet... dus schiet niet op dan he hahaha ... en met een ander clubje van hier waar ik in zit hebben wij gewoon een app groep gemaakt.. veel makkelijker hahaha mja soms niet bij te benen als je ff weg bent.. hier lekker in huis wezen rommelen vanmorgen toen dochterlief op psz zat.. net ff boodschapjes gedaan en vanaaf weer werken.. wbt paasdagen hier dus weinig gedaan ivm werkweekend..
wat vinden de andere meiden ervan.. ennu nog belangrijker heeft iedereen app? want anders haken er gelijk weer een aantal af natuurlijk ..
wanneer er meer meiden zijn zal ik app groep aanmaken, maar vind ook sneu als de helft geen whatsapp heeft... ik heb het overigens op mijn tablet en niet op mijn mobiel
hoi meiden, ik was een paar dagen afwezig, weekendje weg met mn lief en goede vrienden. Nu weer terug. Leuk, die 20 weken echo, en fijn dat alles goed was, KayaLola!! En lijkt me heel bijzonder om je kindje te voelen bewegen! Hier geen whatsapp trouwens