Hallo dames, ik lees stiekem mee. Ik ben 29, woon ook in Zwolle, en ben na de geboorte en het verlies van ons dochtertje met 23 weken zwangerschap in november, nu opnieuw pril zwanger.
Hoi Verox, leuk dat je meeleest! Pff... wat een emotionele achtbaan moet jij doormaken de afgelopen maanden! Wat verdrietig van je dochtertje, en wat mooi (maar misschien ook een beetje eng?) dat je nu weer zwanger bent! Ik hoop voor je/jullie dat alles nu helemaal goed gaat!
Dank je Maria87. Het verdriet om het verlies van ons dochtertje was enorm groot. Dat heb ik echt enorm onderschat. Natuurlijk wist ik dat het verschrikkelijk is om een miskraam te hebben, maar een vroeggeboorte is weer anders, en pas nu ik het zelf meegemaakt heb weet ik hoeveel impact het op je leven heeft. Juist omdat we hierdoor beseften hoe kwetsbaar en onvoorspelbaar een zwangerschap is, besloten we de natuur zijn gang te laten gaan en meteen open te staan voor een nieuwe zwangerschap. Ik ben dan ook blij verrast dat we weer zwanger zijn. Maar natuurlijk ben ik nu enorm sceptisch over een goede afloop. Ik durf er nog niet van uit te gaan dat deze zwangerschap ons ook daadwerkelijk een gezond kindje brengt.
Hallo meiden! Ik heb het onderwerp dan wel geopend maar daarna door omstandigheden niet meer kunnen volgen. de laatste periode van de zwangerschap liep niet helemaal vlekkeloos en er was dan ook besloten om mij met 37week in te leiden. Ben zo'n 1,5 week geleden bevallen van een prachtige gezonde zoon!! Het was een zware en spannendebevalling. Maar het is uiteindelijk helemaal goed gekomen. Ben smoorverliefd op mijn kleine man!! Ik woon trouwens in zuid en ben 23 jaar. Liefs!!
Wat heftig!! En van harte gefeliciteerd dat je ondanks alles bent bevallen van een gezonde zoon!! Hoe is het leven met jullie kindje? Erg wennen? Kan je ervan genieten? Jammer dat htet zo'n stressvolle tijd is geweest, maar hopelijk gaat nu alels goed en blijft het ook goed gaan
hier helaas ongie geworden.. op na volgende ronde.. vandaag ff een bud dag mja gaat wel weer over.. gister voor het eerst hard gelopen .. was zwaar maar zondag ga ik weer en vanaf volgende week ook weer skeeleren.. hopelijk kan ik dan nog meer afvallen.. ben nu in 4 mnd tijd 12 kg afgevallen en er mag nog wel meer af ... aankomend weekend verwachten ze een temp van 20 graden.. nou kom maar op... ben wel weer toe aan een blijvend zonnetje hahaha
he wat balen dat je ongesteld bent geworden Hoeveelste ronde zit je nu in? En wat goed dat je zoveel in korte tijd bent afgevallen! Wel oppassen dat je niet gaat jo-jo-en (zeg ik uit ervaring, haha). Ik was eerst aangekomen en toen erg snel weer afgevallen. toen kwam het er net zo hard weer aan. En nu ben ik in een jaar tijd ca. 14 kg afgevallen, op een veel gezondere manier dan eerst en heb nu geen moeite om op dit gewicht te blijven en idd, laat dat lekkere weer maar komen, dat maakt het sporten een stuk leuker
Hee meiden! Al een tijdje niet gereagerd dus ga nu maar eens uitgebreid doen! Verox Welkom! hopelijk gaat deze zwangerschap goed en hoef je niet weer zo'n zwaar verliest te leiden. ben je helemaal weer over heen of merk je met de zwangerschap toch moeilijk mee hebt? Lia89 Gefeliciteerd met jullie zoon! gelukkig is die nog tot 37 weken kunnen blijven zitten. en nu lekker genieten van zo'n kleine wonder. Missiej Belen van je ongi meid Hopelijk volgende ronde raak van een plakkerd! Wat goed dat je zo bezig bent met afvallen. ik probeer ook wat af te vallen maar ik zit op de sportschool vind ik wat makkelijker vol te houden. Heerlijk he dat eindelijk wat mooier weer begint te worden! kan niet wachten. Hier. Heel erg last van mijn rug. morgen even langs de dokter want heb het nu al een week. veder heb ik mijn ei nog niet gespot en zit op dat 90 van mijn cyclus
Wat vervelend die rugklachten! goed dat je morgen naar de dokter gaat. En cyclusdag 90? Als je dan toch bij de dokter bent, zou ik als ik jou was meteen ook daar maar even over praten... vervelend, dat wachten he!
Maria Toen ik op dag 60 van mijn cyclus zat had ik de dokter gebeld en toen zeiden ze dat als je langer dan 6 maanden niet ongi bent geworden dat ze dan pas er naar gaan kijken.. dus kan wel melden dat nog niet ongi ben geworden maar of ze er iets mee doen denk ik niet. maar ik zie dat jij ook al bijna op 50 dagen van je cyclus zit! ook erg lange cyclus.. erg lastig
ppff.... langer dan 6 maanden dat is wel heel erg lang!! ik weet niet of ik dat vol zou houden, dan ga je je toch heel erg zorgen maken? Ik maak me nu af en toe al best wel zorgen.... ik ga maandag maar weer testen en wacht het in ieder geval tot dag 66 af (zo lang was vorige cyclus), als er dan nog niks veranderd is ga ik wel even aandringen op een gesprek met de ha (is gelukkig een erg plezierige man), want dan ben ik in een half jaar maar 2x ongesteld geworden. Vind ik toch wel een beetje zorgelijk en het lijkt me zo jammer als we zo een jaar door blijven proberen terwijl misschien al eerder vastgesteld kan worden of er iets aan de hand is of niet... succes bij jou in ieder geval! Test je regelmatig of niet? Ik hoop dat je snel zwanger wordt, of anders dat je ongi snel doorbreekt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kan je weer de volgende ronde in (maar liever natuurlijk zwanger!)
@maria.. inmiddels zijn we alweer 2 jaar bezig.. jaa ik weet het wbt jo-jo effect.. was in het verleden ook het geval... nu ben ik zoveel afgevallen puur en alleen door meerdere malen per dag te eten en 's avonds na 20.00 niets meer.. nu verlies ik ook minder snel gewicht en ga er dus bij sporten.. @xDoo ... balen van je rug! en woow wat lange cyclus he! vandaag een rommel dag in huis en vanaaf komt me schoonzusje hier .. morgenavond begin ik aan mijn weekenddienst, zaterdag dubbele dienst en zondag ochtend nog en dan zit die er weer op heerlijk verder weinig nieuws van deze kant..
Zo 2jaar bezig al! Ga je overwegen met hulp zwanger te worden of blijven jullie zelf lekker bezig? Nou moet nog 2weken aan kijken met mn rug. Mn spier heeft het even moeilijk dus in beweging blijven en parasetamol slikken. Veder ook weinig nieuws van uit mijn kant!
Vanmiddag komen te vallen in huis door de hond plat op me buik.. gelijk de verloskundige gebeld en moest ook direct langs komen.. gelukkig was alles goed met ons meisje.. heb nu zelf erg spierpijn en blauwe knieën en heup.
Klinkt niet goed! Fijn dat toch goed gegaan is! Lastig he dieren waar je altijd zo over heen struikelt.. Hopelijk zijn je blauwe plekke en spierpijn snel over
Nee heb ook zitten janken als een klein kind.. was ook nog eens alleen thuis ook.. me vriend zat in amsterdam terwijl hij normaal in wezep werkt op de kazerne
Ik had dat vaak met de kat toen ik zwanger was..... Beestje liep altijd voor me voeten en door mijn buik zag ik het toen nooit.... Beestje heeft wat afgegild als ik weer eens op zijn staart stond.... En al 2 jaar bezig..... Geen oorzaak wat het zou kunnen zijn? Kan me voorstellen dat het jojo-en niet meewerkt ervoor en extreem afvallen ook, maar ik heb ook overgewicht en was toch wel snel zwanger, misschien niet teveel bezig zijn met afvallen? Maar dat zal je ook vast al wel vaker gezegd zijn.... Ik hoop verder voor iedereen dat ze snel zwanger zijn en ook heerlijk mogen genieten van een zwangerschap en een klein wondertje!
pfff je moet behoorlijk geschrokken zijn, zeg!! Fijn dat je meteen naar je verloskundige kon en dat het gelukkig allemaal goed is met je kindje, maar wat een schrik!! En dan ook nog zonder je vriend in de buurt... Wel gerustgesteld dat alles ok is?
Hee meiden! Hoe is jullie weekend? Vandaag eindelijk lekkere temperatuur buiten.. Ik wou ff melden dat ik mijn ei gespot heb! Mijn nod is 25 april. Heb ook gesprek met mijn vriend gehad en hij is blijkbaar toch nog niet toe aan vader te worden dus we hebben besloten dat ik weer aan de pil ga. Tot we een andere groter huisje hebben en de tijd dat die zich geestelijk op kan voor bereiden. Hopelijk vliegt de tijd en kunnen wij ook voor een hummeltje gaan! Ik blijf zeker weten nog actief hier!