(aanstaande) moeders omgeving Zwolle

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lia89, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was idd erg geschrokken.. ja heb haar hartje gehoord en ze was druk aan het trappelen..

2. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ohh, dat lijkt me een enorme tegenvaller! Want jij wil toch al wel graag? Kan je je wel in deze beslissing vinden?

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Het is zeker een tegen valler! Ik wou vanaf mijn 16e al super graag kids. Maar ik sta 100% achter om te wachten. een kleintje kan veel vragen op relatie en als 1 niet goed onder voelt is kans groot dat relatie niet strek genoeg is en zou niet willen dat mijn kind 2ouderes hebben die niet meer samen zijn. Zelf kom ik ook uit een gebroken gezin. Mijn vader was toen ik 10 was weg gegaan en heeft mij geestelijk wel een vertrouwings probleem op geleverd. Dus vandaar dat ik zo achter kan staan ondanks mijn groote kinderwens!

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @xDoo... wij zijn net gestart met het mmm traject... ze hebben nu eerst meerdere onderzoeken gedaan wbt miskramen en 2 mei hebben wij weer een afspraak over de uitslagen en hoe of wat verder.. wat balen dat je vriend toch wil wachten.. maar liever nu beide duidelijk erover en weten waar je aan toe bent dan straks een hummeltje op komst en een gespannen relatie..zoals je zegt je moet beide achter een keuze staan

@kayalola... ooow auwts!! hoe gaat het nu met de blauwe plekken?

@dragonberry.. tot op heden lijkt het erop dat de 3 mk's in 7 mnd tijd gewoon weg te veel is geweest en mijn lijf tijd nodig heeft om te herstellen... echter laten sommige hormoonwaardes nu steeds zien dat er schommelingen zijn en er mss toch extra ondersteuning moet komen.. 2 mei horen wij hoe nu verder.. en te veel bezig met afvallen valt mee hoor.. ben gewoon gezonder gaan eten en eet ook nog steeds gewoon wat ik lekker vind hoor hahhaa... maar beetje gewichtsverlies is niet erg.. er zit nog genoeg ;)

@hier.. weekenddienst zit er op .. net weer flink stuk gelopen en doet me toch wel erg goed hoor... vanaf volgende week wil ik ook weer gaan skeeleren.. vorig jaar nwe gekregen maar mocht ik toen niet doen ivm navelbreuk en buikwandscheurtje... lang verhaal maar is dmv operatie verholpen :D ik duik me bedje in .. morgen kleine meid weer na psz brengen..

5. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Missiej: ik ben erg benieuwd naar wat er uit jullie vervolgafspraak op 2 mei komt. Zijn jullie er zenuwachtig voor?

Hier: vanochtend een negatieve test, erg jammer :( nu maar weer een paar dagen afwachten en dan opnieuw proberen. Als het nog erg lang gaat duren voor ik ongesteld word, ga ik de ha bellen. Begin me een beetje zorgen te maken om mn lange cycli steeds...

6. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @maria... nee niet zenuwachtig ... ik word er eigenlijk hoe lang hoe nuchterder in.. maar komt omdat ik er zelf ook niet veel vertrouwen meer in heb... en ergens is het ook zo van geen zwangerschap betekend ook geen miskraam... mochten we in de toekomst zwanger raken zou ik niet eerder kunnen genieten dan dat de baby geboren is denk ik ... ik kan me nu ook niet meer voorstellen hoe ik bij de eerste zo nuchter en naïef kon zijn ... want zwanger raken en blijven is absoluut niet vanzelfsprekend.... maar goed.. we laten het gewoon op ons afkomen en dan zien we wel waar het schip strand..

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Maria jammer van je negatief! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid of je zwanger bent of snel ongi wordt. En lijkt me verstandig om met huisarts te bespreken.

Missiej fijn dat je zo instaat! Scheelt een hele hope. En 2mei is gelukkig niet heel ver hier vandaan! En een zwangerschap is zeker niet vanzelfsprekend.

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Wat is het hier verlaten zeg!

9. Maria87

Maria87 Niet meer actief

idd erg stil hier!
    Ik heb trouwens van de week contact gehad met de ha, ik word doorverwezen naar de gynaecoloog (spannend, ben ik nog nooit geweest!). Ben wel blij dat ik al zo snel word doorverwezen, maar begin ook meteen erg te piekeren 'straks is er iets mis'... Maar afwachten maar :)

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Zeker fijn dat je zo snel doorverwezen wordt! snap dat je over na gaat denken maar denk maar zo beter is er wat mis waar ze jou mee kunnen helpen. dan dat niks te vinden is en blijft ploeteren!
    Wanneer heb je de afspraak of moet je wachten op een brief?

11. Maria87

Maria87 Niet meer actief

ik moet wachten op de brief, hopelijk komt ie een beetje snel. En ik heb van een paar andere meiden begrepen dat het soms wel een paar weken/ruime maand kan duren voordat je bij de gyn terecht kan. hopelijk valt dat mee, wil er nou ook wel graag z.s.m. naartoe. Ben erg benieuwd!!

Hoe is het met jou trouwens verder?

12. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Laaste x dat ik heen moest was om te controleren of mijn spiraaltje goed zat was binnen 2 weken aan de beurt! Dus hopelijk jij ook. Aangezien we naar zelfde ziekenhuis terecht komen.

Met mij gaat het goed zit op 9dpo. Heb last van pijnlijke borsten en tepels menstruatie achtige krampen super moe en behoefte aan veel vlees eten.. Weet niet of temaken heeft dat ik ongi wordt of toch zwanger kan zijn aangezien langer dan half jaar geleden echt ongi ben geweest. Ga vanmiddag naar mijn vriends broer en vrouw hopelijk wordt dat gezellig. En mn moeder komt dan op de hond oppassen. Jij nog leuke dingen die je gaat doen?

13. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    maria.. fijn dat je verwijzing hebt! hoelang het duurt is heel verschillend! ik kreeg toen verwijzing naar fertiliteitsarts en niet gelijk de gyn... en nu loop ik wel direct bij de gyn omdat ik deze uiteindelijk ook bij de oudste had,... maar deze man heeft helaas een drukke agenda :( .. maar goed 2 mei mogen wij weer... dagen mogen nu wel opschieten wat mij betreft hahaha...

doo jij dus 9dpo.. spannend hoor!!! ik heb van de 4 zwangerschappen alleen bij de laatste mk zere borsten gehad.. bij de andere 3 nooit geen last... bij onze dochter testte ik ook toen pas toen ik 8 dagen overtijd was en mijn vriend het toch wel eens tijd vond ivm vroege echo die ik hoor te krijgen hahaha ...

wij vandaag met kids naar kinderboerderij geweest en popcakes gemaakt pff wat geeft dat een zooi zeg hahaha geef mij dan maar mijn oude vertrouwde cupcakes hahaha... verder weinig nieuws hier... lekker vrij tot donderdag en nu dus nog ff lekker van t weer genieten :D

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

@ Doo: binnen 2 weken bij de gyn terect kunnen is idd wel netjes. Ik verwacht de brief met uitnodiging ergens volgende week te ontvangen :) Spanend, 9 dpo, wanneer ga je testen?
    En heb je het nog leuk gehad gister?

@ Missiej: wat lekker dat je vrij bent tot donderdag! Hopelijk wordt het de komende dagen mooi weer zodat je er lekker van kan genieten :) 2 mei dus weer naar de gyn. Voor controle?

Hier: een vriendin van mn studie kwam hier logeren. We hebben eerst een flink stuk gewandeld, en zijn daarna uit eten geweest en nog lekker even gaan dansen :)
    Vandaag een beetje brak, even bijkomen ;)

15. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @missiej
    Die popcakes lijken me ook niks om te maken vind de originele cupcakes toch beste! en lekker vrij hopelijk komt mooie weer snel want vind toch dat niet helemaal lekker is.

@maria
    ik wou vanochtend testen want mijn temp was ineens laag.. maar ik heb geen testen meer.. dus als mijn temp morgen omhoog gaat ga ik even langs de action voor die testen te halen! maar als temp laag blijft denk ik dat ongi wordt.
    Het was gisteren opzich wel leuk maar schoon fam is toch iets wat je graties bij krijgt en mee moet doen :p. Leuk even lekker wandelen en uit eten! vandaag maar lekker uitbrakken dan!

Hier.
    merk toch dat me erg veel mee bezig hou met feit of wel of niet zwanger ben.. ook omdat ik aan de pil zou willen als ik wel ongi ben hoop ik stiekem toch dat ik zwanger ben.. dus afwachten wat er gaat gebeuren..

16. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Waarom wil je aan de pil als je ongesteld wordt?
    Spannend in ieder geval, wat er gaat gebeuren: hopelijk gaat je temperatuur weer wat omhoog en blijft ie ook hoog :)

17. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    maria... we gaan dan de laatste bloeduitslagen ed bespreken en horen we welke behandeling we gaan doen... waarschijnlijk clomid voor goede eisprong, althans dat heeft de gyn eerder al eens laten vallen, maar ik wil ook kijken of ik iets kan krijgen voor een lage progesteron voor na de ei.. anders kan er nooit een beebje blijven plakken... maar goed eens horen wat de gyn zal zeggen... gezellig avondje met je vriendin gehad! heerlijk ff gedachten op iets anders he!

doo... ik ken het... iedere x voor nod ga je letten op dingetjes en vraag je je af zou het wel of zou het niet.... ik denk dat dat altijd zou blijven bij een kinderwens..

kleine meid zal zo wel wakker worden want die was vroeg wakker door grote zus ( dochter van mijn vriend is hier om en om het weekend maar altijd 6.00 al wakker :O ) ... en dan gaan we straks ff langs de diertjes en mijn oma denk ik ..

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Maria
    Ik heb laats een gesprek gehad met mijn vriend en hij gaf aan dat hij toch nog liever te willen wachten. tot dat we groter huisje hebben en alles wat meer op de rit. en aangezien meneer niet altijd consequent is met de condoom lijkt het mij beter om dan weer aan de pil te gaan. aangezien ik niet elke maand in spanning wil zitten ter wel het niet hoeft. ik vind wel jammer dan mijn cyclus dan niet de kans krijgt om weer goed te komen maar het is niet anders.

Missiej
    Zoo die is er vroeg uit! langs welke diertjes gaan jullie? heel veel plezier alvast!

19. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Doo
    sorry, dat is waar ook, ik las het net even terug. Ik had niet begrepen/onthouden dat je aan de pil zou gaan, maar wel dat je vriend wilde wachten en dat dat een tegenvaller voor je is/was... Wel jammer van je cyclus inderdaad, maar ik kan me wel voorstellen dat je aan de pil wil, als het dan toch nog even duurt. Anders blijf je er iedere maand wel rekening mee houden dat het misschien toch wel eens raak zou kunnen zijn, en dat lijkt me wel vermoeiend dan...

Missiej
    Ik ben benieuwd wat je te horen krijgt van de gyn dan, spannend! Hopelijk levert het jullie snel een mooi plakbeebje op!!

20. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @maria
    Dat kan gebeuren dat je eventjes vergeet of anders leest! :p
    ja lijkt me echt niks zo in onzekerheid zitten. ik merk nu al dat echt te veel mee bezig hou..

@hier
    Me moeder belde op op ik zin had om even lekker in de veeluwe te gaan lopen met mijn hond mn broer en zijn hond. dus hebben we heerlijk stuk gelopen. en daarna een pannenkoek wezen eten. was erg gezellig. maar het mooie weer wat ze hadden voorspeld heb ik niet veel van mee gekregen... jullie wel??

Deel Deze Pagina