(aanstaande) moeders omgeving Zwolle

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door lia89, 29 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    @doo.. gewoon de kinderboerderij hier in de wijk... oudste op rolschaatsen en jongste op fietsje... met de zon vond ik het wel erg lekker... net ff bij cafetaria met meiden een ijsje gehaald.. hun gaan nu onder de douche en dan bed in en ik ga met een vriendin lopen... fijne aaf! x

2. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    @missiej
    Leuk! ff fijne dag met zn alle gehad dus.

3. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Leuk dat jullie een fijne dag gehad hebben. Wandelen met de hond, altijd fijn :)
    Dat mooie weer bleef idd wel een beetje uit, helaas. Ik heb alleen maar een beetje gehangen, met mn brakke hoofd ;)
    En nu weer aan het werk, helaas!

4. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag alweer 3 jr samen met me lief..

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    werkse maria! wat doe je voor werk als ik vragen mag?

gefeliciteerd kayalola!!

hier gisteraaf 7,7km gelopen :D heerlijk ... nu zo kleine meid na psz brengen en ff gauw na de winkel en dan ff rustig aan de poets.. heerlijk als er niemand in de weg loopt hihihi

6. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    hebben veel tegenslagen gehad en vaak ruzie maar gelukkig sinds het laatste half jr gaat alles helemaal super.. had toen niet verwacht dat we nu nog samen zouden zijnn

7. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Kayalola
    Gefeliciteerd. Ik weet hoe dat is heb ik eerste gedeelte van mijn relatie ook gehad. Maar als je dat kan overwinnen is de relatie nog sterker en ook leuker dat nu eindelijk weer goed is!

Missiej
    Lekker waar hen je gelopen? Heerlijk lekker soppen en poetsen als niemand in de wegloopt! Vind alleen dan weer jammer als iedereen weer is dat je weer smerig ziet worden.

Maria werkze!

Hier. Mijn temp is weer hoog dus ga vanmiddag maar eens z'n action zw test halen. Ben benieuwd naar resultaat!

8. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    kayalola.. hier ook bekend... toen ik bij mijn vriend kwam lag hij net in "scheiding" en rechtszaken rondom zijn dochter en financiën het was zwaar, maar ook ik ben van mening hoe meer je samen doormaakt hoe sterker je eruit komt!

xDoo ... we zijn hier bij westenholte de dijk op gegaan naar 's heerenbroek, toen naar stadshagen gelopen en weer terug naar westenholte :) mooi stukje dus... en waren met zijn 3tjes dus genoeg te kwekken en dan loop je zo ineens een flink stuk :D woensdag gaan we weer.... ben benieuwd naar je testje!

hier huishouden allemaal klaar.. balkon aangeveegd en loungeset neer gezet... heerlijk.. nu nog wat deco dingetjes halen.. vanmiddag ff skeeleren denk ik .. kan VL met DL op de fiets mee...

9. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woehoeee kom je thuis staat de trap vol kaarsjes en foto's van ons.. en staat ie op de slaapkamer met heel groot op de muur of ik wil trouwen! Natuurlijk ja gezegd:D:D

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Kayalola
    Wat leuk en super lief! Gefeliciteerd!!

En hier het resultaat van de test die ik gedaan heb.
    Ik geloof dus dat ik zwanger ben! zoo on real dit en vooral omdat ik met mn vriend besloten te hebben om te wachten.

11. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je! Jij ook gefeliciteerd!

12. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    kayalola gefeliciteerd!!! wat lieff!!! hier VL as 30 april al 5 jaar geleden op zijn knietjes gegaan maar nog steeds niet getrouwd haaha

xDoo jaaaaaaaaaah wat gaaf he!!! en op 11dpo al!! ik zag je testje voorbij komen in action topic hahaha

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Missiej
    jaa dacht plaats daar ook ff!

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Wauw wat een heerlijke dag is het vandaag: 1 huwelijksaanzoek en 1 positieve test! Doe mij maar meer van zulke dagen :D
    Allebei ontzettend gefeliciteerd!!!

Ik werk trouwens op een universiteit als researcher en als ondersteuner bij allerlei onderwijszaken :)

15. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    maria... dat klinkt erg belangrijk hahaha

hier hh weer klaar.. wasje ook bijna klaar dus zo ff ophangen ... en verder nog geen idee wat te doen... wat zijn jullie plannen voor vandaag?

16. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Klinkt zeker belangrijk maria!

De plannen vandaag zijn naar mn moeder en broer toe. en vanavond lekker paardrijden!
    had gisteren de was willen doen maar door die test is me helaas niet gelukt dus morgen hopelijk dat me dan wel lukt haha!

17. Maria87

Maria87 Niet meer actief

haha, nou zo belangrijk is het allemaal niet, hoor, mijn werk....

hebben jullie uiteindelijk een fijne dag gehad vandaag?
    Zit nu in de trein naar huis, moet nog wel wat doorwerken, maar hopelijk ook even onderuit gezakt op de bank liggen ;)

18. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet waar je voor een beetje een leuke prijs een mooi jurkje kan kopen?

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Jaa heb gisteren heerlijke dag gehad maar vind vandaag nog lekkerder met dit weer zeg!

Wat voren jurk zoek je? Want heb wel eens leuke gezien bij c en a hm heeft ook wel wat leuks. En bij overdekte gedeelte naast hunkermuller zit een goed kope winkel met schoenen en boven hebben ze ook kleding maar dat pas alleen als je maat 34 hebt! Ik had eens broek gepast van maat 42 en paste ik niet in ter wel ik maat 38heb

20. KayaLola

KayaLola Bekend lid

25 apr 2012
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    om in te trouwen:p liefste wit met een beetje kant ofzo

Deel Deze Pagina