OOOH! hahahah ja nee dan kan je dat daar zeker niet halen hahahahhaha! ik heb geeen idee eigenlijk! ik weet dat er een trouwe winkel achter de albert hein in diezepoort zit maar ben onervaren in!
kayalola... als je niet perse een trouwjurk wil waarom kijk je dan niet eens op bonprix.nl staan hele leuke jurk voor weinig geld! xdoo heb je nog nwe test gedaan? wat een lekker weertje he??? wij gaan nu lekker pizza eten en vanaaf ga ik weer lopen.. ook andere skeelers opgehaald gister dus weer helemaal happy
jaa voor de zekerheid! had toch nog 1 over van de action. hehe door dat ik jou berichtje las moest ik ook pizza eten! was heerlijk. wel jammer dat vandaag niet meer zulk mooi weer is. maar misschien ook maar goed want ben verbrand jullie nog plannen vandaag? ik wou even naar de stad toe met mn vriend baby spulletjes kijken.
leuk babyshoppen! ik durf dat niet eerder dan min. 12wk hoor... hihi... wij gaan zo ff naar mijn oma toe denk ik ( tenzij dochterlief hier nu op de bank in slaap valt wat niet lang gaat duren denk ik haha ) en vanaf 17.00 moet ik weer werken..
Missiej ik heb alleen 1 dingetje gekocht hoor! meer ff kijken om ook wat meer aan idee te wennen . was een super schatige beren pakje! en net nog een mee groei bh en een leuk zwangerschaps shirt die ook goed kan zonder buikje!
net hm gebeld.. is het product alleen online verkrijgbaar.. wil hem eigenlijk graag passen en het stofje voelen enzo.. en vind het zo'n gedoe om het eerst online te bestellen en als het dan nix is weer terug te sturen... wie van jullie gaat er vandaag nog het centrum van zwolle in? en zou willen kijken wat voor sorrt jurkjes er bij de h&m hangen..
@ allen: sorry voor mijn afgwezigheid de afgelopen dagen, ik was echt ontzettend druk met mijn werk, maar ik ben er weer @ KayaLola: heel mooi jurkje van de H&M. Als je online koopt en het bevalt niet, hoef je het niet per se terug te sturen, je kan het ook naar de winkel brengen (doe ik meestal). Misschien ga ik vanmiddag nog even naar de stad, maar weet ik nog niet zeker. Als ik wel ga, zal ik even voor je kijken @ hier: woensdag gebeld door het ziekenhuis: maandag heb ik een afspraak bij de gyn. Vanochtend maar weer een testje gedaan, witter dan wit helaas.
ow zou je me dan ff een priveberichtje willen doen? ja morgen ga ik zelf ook wel naar zwolle met me schoonmoeder om te kijken maar als jij dan zegt dat er nix hangt hoeven we niet voor jan met de korte achternaam naar zwolle te jagen haha
@maria he balen van je witte test! hopelijk heb je net als mij laat in je cyclus toch ineens een positieve test!
kayalola cker leuk jurkje, maar je moet niet te lang zijn denk ik .. althans ik ben lang en veel dingen zijn al gauw te kort.. Xdoo klinkt schattig hoor zo'n berenpakje!! hier vandaag weer posi ovu test jeej.. volgende week na de gyn dus ben benieuwd.. nou ik ga ff met eten bezig... gaan stampot zuurkool eten aangezien het toch klote weer is buiten hahaa
klussen is gelukt en vandaag was ovu test weer neg... nu maar eens zien wat het ons gaat brengen... vanmorgen gewerkt en net boodschapjes gedaan... nu ff lekker rustig aan doen en om 17.00 weer beginnen met werken.. best irri van die gebrokendiensten... bah bah mja er moet wel geld binnen komen he
@ missiej: die gebroken diensten lijken mij inderdaad irritant! Succes maar weer vanavond/vanmiddag! Kayalola: ik ben uiteindelijk niet meer de stad in geweest (rot weer), dus helaas heb ik niet voor je kunnen kijken... xDoo: dankje ik hoop ook heel erg op een positieve test en hoop vooral ook dat er niet iets 'mis' met me is, met steeds zo'n lange cyclus... maak me daar af en toe wel een beetje zorgen over. hopelijk kan de gyn me maandag helpen Fijn weekend nog allemaal! (hier vandaag lekker rustig aan, knuffelen met mn lief en een filmpje kijken )
Bij de h&m hadden ze nix.. zijn bij belly-b geslaagd.. een jurkje van mamalicious.. zal straks wel ff een link plaatsen
missiej Fijn nu hopen dat je gewoon zwanger bent geworden en geen mmm hoeft! en anders dat ze je snel weten waarom het niet lukt. maria kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken. vooral omdat je cyclus dus blijkbaar elke x langer wordt.. normaal zou toch iedere keer korter en regelmatiger worden lijkt me.. spannend allemaal zeg. kayalola Leuk jurkje en fijn dat het gelukt is! Wanneer gaan jullie trouwen? hier. Voel me nu echt wel zwanger. en begin steeds meer aan het idee te wennen. morgen doe ik mijn laatste zwtestje en tot nu toe lopen ze allemaal heel mooi op! ben ook benieuwd wanneer ik bericht krijg van de verloskundige. heb volgens mij woensdag de ha gebeld en die zij dat ze me door sturen en dat ik vanzelf wat te horen krijg. heb ook gelijk bij gezegd dat ik sinds januari niet meer ongi ben geworden. morgen is mijn broer jarig dus gaan we gezellig heen. ik had al verjaardag cadeau gegeven een hele mooie halsband voor zn hond. dubbel leer en ong 4 cm breed. lekker stevig dus . die andere maakte die zo snel kapot.