Hallo meiden, Het lijkt mij leuk om in contact te komen met meiden uit de omgeving barendrecht! Ik woon nog niet zo lang in deze omgeving en ben nu zwanger van mijn 1e kindje. Ik ben 26 jaar. Het lijkt me leuk om hier te kletsen en misschien elkaar een keer te ontmoeten Groet!
Hoi jeansflower. Ik kom uit Spijkenisse. Ik ben net zwanger van me eerste kindje. Lijkt me leuk om te kletsen over onze nieuwe fase waar we in gaan. Zo spannend en nog onwerkelijk voor mij. Hoe gaat het met jou nu? Gr. Lotus
Hier ook iemand uit Barendrecht. We wonen hier ook nog niet zo lang en ben in januari moeder geworden van een zoon
Hi dames! Lotus: gefeliciteerd met de zwangerschap! Erg pril nog zie ik Bij mij gaat het goed! Voel de kleine lekker bewegen Kun je wat over jezelf vertellen? Werk, leeftijd etc? Rolinka: wat leuk gefeliciteerd nog! Gaat het goed met je kleine mannetje? Ik gok dat je 30/31 bent? Wat doe je in het dagelijks leven?
Ik ben nu nog 30, nog een paar maandjes tenminste. Ik werk als jurist en onze kleine man gaat het heerlijk! Het krijgen/hebben van een kindje is echt ontzettend bijzonder! Leuk dat jullie ook een jongetje krijgen! En jij, werken/studeren/thuis?
Ik werk bij een bank als adviseur voor zakelijke klanten. Leuk werk maar helaas moet ik elke dag ver reizen. Gaat jouw kleine naar de kinderopvang door de week?