Hallo meiden, Het lijkt mij leuk om in contact te komen met meiden uit de omgeving barendrecht! Ik woon nog niet zo lang in deze omgeving en ben nu zwanger van mijn 1e kindje. Ik ben 26 jaar. Het lijkt me leuk om hier te kletsen en misschien elkaar een keer te ontmoeten Groet!
Hoi jeansflower. Ik kom uit Spijkenisse. Ik ben net zwanger van me eerste kindje. Lijkt me leuk om te kletsen over onze nieuwe fase waar we in gaan. Zo spannend en nog onwerkelijk voor mij. Hoe gaat het met jou nu? Gr. Lotus
Hier ook iemand uit Barendrecht. We wonen hier ook nog niet zo lang en ben in januari moeder geworden van een zoon
Hi dames! Lotus: gefeliciteerd met de zwangerschap! Erg pril nog zie ik Bij mij gaat het goed! Voel de kleine lekker bewegen Kun je wat over jezelf vertellen? Werk, leeftijd etc? Rolinka: wat leuk gefeliciteerd nog! Gaat het goed met je kleine mannetje? Ik gok dat je 30/31 bent? Wat doe je in het dagelijks leven?
Ik ben nu nog 30, nog een paar maandjes tenminste. Ik werk als jurist en onze kleine man gaat het heerlijk! Het krijgen/hebben van een kindje is echt ontzettend bijzonder! Leuk dat jullie ook een jongetje krijgen! En jij, werken/studeren/thuis?
Ik werk bij een bank als adviseur voor zakelijke klanten. Leuk werk maar helaas moet ik elke dag ver reizen. Gaat jouw kleine naar de kinderopvang door de week?
Nee, ik heb gelukkig de mazzel dat mijn man aan huis werkt en 1 dag in de week komt mijn schoonmoeder oppassen. Verder kan ik ook heel makkelijk thuis werken, dus dat is altijd handig. Op dit moment ben ik de meeste woensdagen nog vrij (en op vrijdag altijd), dus we passen alles goed in. We willen onze kleine wel als ie een jaar is een dag in de week naar de opvang brengen. Ik moet ook altijd ff een eindje reizen naar mijn werk, zo'n 45 minuten. Gaan jullie nog voor een pretecho? Of zijn jullie al geweest? In Barendrecht zit echt een heel goed centrum! Wij zijn 2 keer geweest. Eén keer met 18,3 wk voor de geslachtsbepaling en één keer met 25,6 week en toen waren mijn schoonouders en beste vriendin er ook bij.
Hey meiden, Wat leuk ik woon ook in Barendrecht! Ik ben 29 jaar en woon samen vlakbij het station. Wonen jullie in Carnisselande of de andere kant? Ik ben inmiddels 13 weken zwanger en ga met 16 weken een geslachtsbepaling in Papendrecht doen. Deze vrouw is ook heel goed en als je op woensdagochtend gaat, betaal je maar 27,50. Leuk Rollinka dat je een kleintje hebt van 4 maanden! Hoe bevalt het moederschap? Lijkt mij leuk om mee te kletsen! En wie weet een keer af te spreken
Jeansflower bij welke verloskundige loop jij trouwens? En ga jij nog zwangerschapsyoga doen? Waar? Ik wil dat misschien gaan doen of gaan zwemmen bij Inge de Bruin.
Rolinka: wat fijn dat je t nu zo goed kunt opvangen met de kinderopvang! Ons kleintje zal waarschijnlijk 1 dag per week naar de opvang gaan. Overige dagen mijn moeder, zijn moeder en wij zelf. Ik heb met 17 weken een pretecho in barendrecht gedaan. Hele vriendelijke vrouw en uitgebreide info. En we hebben kunnen zien dat t een knul is Hi Bernou! Ik reageer even snel, ben namelijk op vakantie haha! Wij wonen ook in t oude deel van barendrecht, 5 min met de auto van t station. Spannend, over 3 weken weet je dan wat t is! Zelf een voorgevoel? Ik loop bij de verloskundigen carnisselande. En ga via hen zwangerschapsgymnastiek doen. Start de 12e al! En wil zelf daarnaast baantjes gaan trekken bij Inge en misschien na de zwangerschapsgym meedoen met de zwangerenzwemmen. Maar anders heb ik wo en do al zwangerschapsgym en zwemmen. Beetje teveel. Dus dan zou ik vanaf augustus bij Inge zwangerschapszwemmen. Hoe verloopt je zwangerschap verder? Voel je je goed?
Ah, wij hebben wel iets meer betaald, namelijk rond de 160,-, maar dat was dan wel voor 2x incl. 2 dvd's 8 zwart/wit foto's en 8 kleurenfoto's en 2 sleutelhangers. We hebben het van mijn schoonouders gekregen. Elke afspraak duurde ook ca 40 minuten. Het moederschap bevalt geweldig! Ik heb zo veel lol met ons mannetje! Hij is echt ontzettend leuk! Ik had ook nooit gedacht zoveel van iemand te kunnen houden als van hem, echt zo bizar! Het moederschap is ook eng en emotioneel trouwens. Ik ben veel meer vatbaar voor ellende, dat raakt me veel meer en ik ben ook veel voorzichtiger geworden met alles. Ik woon trouwens ook aan de kant van het station, het oude gedeelte van Barendracht. Ik had ook verloskundigen Carnisselande, hele aardig vrouwen! De gym heb ik ook gedaan, was wel oke.
Leuk meiden wonen we bij elkaar in de buurt! Heel dichtbij zelfs haha! Bij twist it hebben ze leuke babykleertjes he?? Misschien kunnen we een besloten groepje maken want hier kan iedereen alles lezen ivm prive dingen Enzo. Trusten!