Hallo allemaal. Ik ben Joyce 27 jaar jong en huismoeder, Ik heb een dochtertje van 3,5 jaar oud dus bijna toe aan de basisschool. (spannende tijd dus ) Ik ben inmiddels zwanger van ons tweede kindje dat word verwacht op 15 December. (Volgens de artsen. ) Net als vele hier lijkt het me leuk om contact te hebben met meiden/vrouwen uit de omgeving (en natuurlijk ook wat verder weg is welkom ) Ik wens iedereen hoe dan ook een fijne zwangerschap toe
Hoi Joyce, ik ben Linda, 28 en zwanger van de eerste. Kom zelf ook uit Hengelo Waar in Hengelo woon je? Wij wonen zelf in Veldwijk zuid. groetjes!
hallo ik kom ook uit hengelo heb elf een zoontje van 2,5 waar woon je in hengelo? ik roershoek groetjes
Hoi meiden. Ik woon in de hengelose es. Met verhuisplannen haha het huis wordt te klein Jullie zijn vast ook genieten van de zon?
Ja hebben heerlijk genoten eerst peuterzwemmen gedaan toen bij een vriendin op visite en thuis werd mn mannetje ziek. Dus heb ik met hem tegen me aan op de bank buiten gezeten
Evengoed niet zo prettig. Maar met deze tempraturen heb je het sowieso snel te pakken. Merk het heel erg met deze tempraturen dat ik zwanger ben. Lijk net dronken soms ;-(
Ik ben 28 en woon in Vriezenveen. Ik ben zwanger van ons 1e kindje. Ik ging altijd heel veel naar musicals en daar heb ik mijn vriendinnen leren kennen, maar sinds ik een relatie heb zijn we erg uit elkaar gegroeid. Mijn toenmalige beste vriendin is 8 jaar jonger dan ik en totaal niet bezig met haar toekomst. Ik ga natuurlijk ook veel minder naar de musicals. Kan mijn geld wel beter gebruiken Ik denk niet dat ik iemand van hun nog veel zal zien of spreken. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met meiden in mijn omgeving om ervaringen e.d. uit te wisselen.