De nieuwe club voor belgische dames! Alhoewel er een deel verhuisd zijn naar nl... Of die in nl gewoond hebben.. en ondanks het feit dat we op een nl website zitten. Belgische dames Hier
Ja ik doe mee Zie dat de club verplaatst is ondertussen... Ik ben Lindsey, afkomstig van West-Vlaanderen, geboren in Menen en opgegroeid in Wevelgem, Ledegem en een beetje in Roeselare. En van waar zijn de andere Belgische dames?
Hallo welkom als het eerste lid van de club Ik ben ook geboren in Menen, en woon nu in limburg. Nu woon jij ondertussen in NL?
hihi ja ik was al een nieuwe club hier begonnen, maar blijkbaar hebben ze oude pagina ook naar hier overgebracht!
Yep Mijn ventje had al zijn eigen huisje. En ja... ik woonde nog thuis. En opeens van vandaag op morgen wilde ik bij hem komen wonen en hij vond het prima. et voila Gisteren waren we 11 jaar samen. Ik zie trouwens dat we allebei over 2 dagen kunnen testen. Spannend!!
Wauw proficiat! al 11 jaar dat is ook al een hele tijd!! Ja jij mag testen, voor mij hoeft dat niet ik weet toch al dat het niks zal zijn, heb momenteel heel veel problemen met bl.verlies, wss in september onderzoek van de baarmoeder, juli telde 31 dagen waarvan ik er 18 bl.verlies van had Maar ik zal alvast duimen voor u!!!!!!!
Ladyjade... das minder... Maar ik hoop dat ze dan heel snel vinden wat er aan de hand is. Hoe lang heb je deze problemen al? En hoe lang zijn jullie al bezig? knuff