bevallingsverhaal van Norah-Lynn

Discussie in 'De bevalling' gestart door patries38, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Op 30 mei, s'morgens om 4.30 uur werd ik wakker van de eerste serieuze wee, ik was al wat onrustig van te voren, soort menstruatie pijn. Maar om 4.30 had ik echt iets van"Oh ja, zo voelde dat ook alweer"
    Nog een uurtje op bed gebleven, mijn man hield de tijd bij, ze kwamen rond de 8 min.
    Om 5.30U in bad gaan zitten en toen zette het echt door.Een uur op deze manier de weeen opgevangen, dat lukte prima, werden wel steeds pijnlijker en om de 5 min.
    Besloten om verloskundige te bellen om 6.30 uur, zij verwees ons meteen door naar het kraamhotel, we zouden haar daar zien.Mijn ouders opgebeld, als opvang voor onze twee zoontjes, zij sliepen nog heerlijk, en dat hebben we zo gelaten.
    In de auto werden de weeen heftiger, om de drie minuten, dus dat was een lang half uurtje.
    Bij het kraamhotel de eerste controle door VK;6 cm ontsluiting om 7.30 uur.Dat ging goed, een uur later 8 cm, en toen werd het zwaar, dat kwam door mijn B.I, pijn in mijn bekken, erg pijnlijk zeker met heftige weeen.
    Die laatste cm duurde ook langer, er bleef en randje staan, die werd weg gemasseerd, niet echt fijn.
    Even op de baarkruk om mee te persen, want persdrang voelde ik. Maar dat lukte nog niet erg, kindje zat niet laag genoeg, dus terug op bed op mijn linker zij, om zo het kindje te doen zakken, dat was erg moeilijk, want op deze manier kon ik de weeen maar moeilijk aan.Maar gelukkig zakte ze toch en toen weer op de baarkruk, ik moets mijn best doen, maar daar werd ze dan toch geboren om 9.53 u.
    Kortom, een snelle bevalling wat prima verliep tot 8 cm, alleen het laatste uur was enorm zwaar, vanwege B.I.

Ik ben inwendig en uitwendig gehecht, en er bleek helaas een vliesje achtergebleven te zijn in mijn baarmoeder. Tot heden toe gaat het goed, maar bij koorts , of verdenking baarmoederontsteking moet ik nog gecurreteerd worden. Maar laten we hopen dat het niet nodig is.
    We zijn nu aan het genieten, en ik kijk toch positief terug op mijn bevalling.
    We hebben een prachtige dochter.
    Groetjes Patricia

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Zeker een snelle bevalling, en wat fijn dat je er positief op terugkijkt!

Geniet lekker van je moppie en hopelijk ben je snel hersteld.

3. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Proficiat, en erg mooie naam!

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Gefeliciteerd met je dochter! Knap dat je nog zo positief kan denken over de bevalling!

Geniet van je dochter

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heej naamgenootje, van harte met jullie dochtertje. Geniet er lekker van (heerlijk in t kraamhotel ;) ). Doordat bij mij ook t 'randje bleef staan', kreeg Justin een ei op zn hoofdje. Al met al een goede afloop..

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    gefeliciteerd, geniet van jullie meisje!

Deel Deze Pagina