Opzoek naar een oude vriend

Discussie in 'De lounge' gestart door Troetelbeer90, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meiden,

Na al een tijd overal zoeken, denk hier maar eens een berichtje plaatsen!

Ik ben al een tijdje opzoek naar een vriend van vroeger. Toen der tijd alle contacten verbroken vanwege diverse redenen, niet echt ruzie ofzo. Maar meer verwaterd!

Toen zocht hij contact via kennissen maar daar heb ik toen geen gehoor aan gegeven. Nu raad je het al, nu ben ik weer op zoek naar hem haha;)

Ik weet best veel van hem maar wil niet alle details hier neer zetten uiteraard.

Ik heb hyves + facebook en google al geprobeerd. Ook via wat mensen die ik kende ( niet iedereen) maar geen resultaat.

Ik weet geboortedatum, toenmalige woonplaats + werkgever, ik denk dat ik zijn adres ook wel kan uitvogelen maar dat heeft even tijd denk ik want dan moet ik graven in mn geheugen haha. Voornaam, achternaam.

Is er iemand die ook eens opzoek is geweest naar iemand en hem/haar toen heeft gevonden? Misschien heb je dan tips?

Of misschien is er iemand die nog beter is in mensen vinden dan ik haha.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben al een mooie poos opzoek naar mijn broer maar helaas zonder resualtaat.

je zou wieowie kunnen proberen

3. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Net wie ow wie geprobeerd maar geen resultaat eigenlijk..

Hmm moeilijk hoor zoiets!

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ik heb ooit iemand gevonden via de personenzoeker.nl snel resultaat. Kost wel 90 euro

5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mja, dan ben ik er nog wel van overtuigd dat ik het op een andere manier gratis vind;)

Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat geldklopperij;)

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik probeer mensen altijd op te zoeken gewoon via google

je typt de naam + achternaam tussen haakjes en dan zoeken maar

Heb op deze manier al een hoop mensen gevonden
    Succes met zoeken

7. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Wat heb jij een bloedmooi kindje!!! Lief!!!!

Ontopic, www.voelspriet.nl?

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    misschien kan je hier zijn woonplaats neer zetten. mocht iemand daar nu ook vandaan komen dat die jou even pb-t. wie weet kent diegene hem ( als hij niet uit zo'n mega drukke stad komt natuurlijk ;) )

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Als ik iemand niet kan vinden en ik weet wel in welke plaats die persoon woont, dan google ik weleens op voornaam + woonplaats. Of achternaam + woonplaats, of ik doe dat op hyves.

Ken je ook familieleden van de persoon die je zoekt? Dan zoek ik gewoon de hyves op van een familielid in de hoop dat zijn of haar hyves niet prive is en dan zoek ik in het vriendenlijstje.... Heeft bij mij weleens succes gehad.

10. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ikhebje.nl daar staan een hoop links op, misschien kun je daar iets mee?
    Of het plaatselijke suffertje.. punt is dan natuurlijk wel dat een hoop mensen weten dat jij aan het zoeken bent

11. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Meiden, Google heb ik helaas al geprobeerd. Geen succes.

Familieleden ken ik niet supergoed en niet allemaal bij naam. Ik weet wel achternaam/familienaam uiteraard maar dan kom ik bij mensen uit waar hij toendertijd geen contact mee had.

Hij woonde toendertijd in Tilburg en werkt(e) daar ook. Ik weet de naam v.h. bedrijf en van dit bedrijf zijn drie vestigingen in Tilburg.. Ik kan natuurlijk gewoon bellen maar ben niet zo brutaal haha.

En als er eenmaal contact is, heb ik liever dat ik m niet direct aan de telefoon krijg zonder dat ik het verwacht zegmaar. Zet liever wat ik wil zeggen op papier/in een document en vertel het zo.

Maar als er mensen uit Tilburg zijn hoor ik het graag;)

Liefs

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Kijk eens op de site van het bedrijf. Vaak staan er wel namen van personeelsleden op. Of op google zijn achternaam en de naam van het bedrijf.

13. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
  14. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

15. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Op 1 na heb ik alle kennissen al geprobeerd, die 1e is de ex van mn broer. Relatie is net verbroken en ze is echt een feeks dus ga dat liever uit de weg;)

Schoolbank kan ik proberen, maar weet qua school gegevens niet zo veel! Bedrijf ook al geprobeerd, bij dit bedrijf was het helaas niet het geval ( even wat specifieker hij was/is manager in een telefoonwinkel)

Liefs

Deel Deze Pagina