Iedereen kent ze wel : Small world en de carnaval festival.... Maar welke nummers gaan nog meer niet uit je hoofd? Ik heb het vooral met deze : " Ik heb een hond zo zwart als roet en bingo is zijn naaaaaaaaam B I N G O - B I N G O - B I N G O En bingo is zijn naam " Ik kom er dan ook echt niet meer vanaf! Ik zing het de hele dag. En mijn man wordt er inmiddels moe van.... hahaha
Fell in love with an alien. Als ik die eenmaal gehoord heb zie die zo 4 dagen in mijn hoofd. Verschrikkelijk.
Vlug vlug kom maar gauw, zet je stoel voor de tv. Voor het ZAAAAAAAANDkasteel... Pffft werd er vanmorgen zelfs mee wakker in mijn hoofd. Fun-Some Nights blijft ook heel lang hangen
'Met kikker en vriendjes beleef je heel wat!' Echt, ik heb nachten wakker gelegen met keer op keer dag zinnetje in m'n hoofd! En het liedje van Dibo de Wensdraak. Ook zo'n fijne.
Het deuntje van het carnavalfestival van de Efteling..... ieder jaar gaan we 1 keer naar de Efteling, en dan heb ik een weekje napret met dat deuntje
de kids zijn gek van zandkasteel, dus de intro daarvan spookt hele dagen door mijn hoofd.. of het liedje van school, Goedemorgen allemaal, hebben jullie lekker geslapen, Goedemorgen allemaal. wat fijn dat jullie er zijn.. Kan ook hele dagen door mn hoofd spoken haha.. En spring maar achterop bij mij kan ook hele dagen blijven plakken hahah
"Doe je handen maar omhoog en zwaai van links naar rechts....." Kinderen voor kinderen. Of met de deuntjes van toet-toet auto
Hier een liedje van twee kleine kleutertjes.... Aardappels met chocola boontjes met vanilevla........pffft irri
Oh jaaaaaa, die zijn vreselijk! 'Kom je meehee met de politie, vang de boeven en neem ze meehee, Jaaaaa!' 'Het is mijn taak om de orde te handhaven' 'Taatuu Taaatuu aan de kant, want hier komt de ambulance' Enzv enzv
Woezel en pip, woezel en pip, spelen altijd met elkaaaaar! Ennuh bedankt voor bingo. Heb hem weer terug
MR Sandman. why don't you bring me a dream, make it the sweetest that i've ever seen.... van de ijsjes wagen.