Ik heb geen politie, en geen kiepwagen en geen takel.... Ik wil graag een winnaar zijn, startsein, finishlijn, samen spelen is zo fijn! Ik race graag over de baan! Kom met ons bluuussen, mensen redden met de ladder, snel snel snel, pak de brandslang en blus het grote vuuuuuur.... En na serious request; Youhouhou and I, I, I, I, I....... Youhouhou and I, I, I, I, I.....
Hier heb ik dat met brother van avicii maar goed blijft een leuk nummer dus niet zo erg als die weken in je hoofd hangt :d
M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E Okay! M-I-C-K-E-Y M-O-U-S-E In het Mickey Mouse clubhuis Is het fijn voor groot en klein O en het liedje van de muisdingdinges🎉
Dat melodietje wat Rutger Hauer fluit op de fiets in de film Turks fruit. Pfff m man fluit dat heel vaak!
https://www.youtube.com/watch?v=fkB_OxRwqYA En ik dacht... Hoehoe hoehoe... Passen wij ineens zo goe hoe hoed... Bij elkaar en ik weet niet wat ik doehoe hoehoe... Hoe zijn we hier beland; hoeoe oehoeh!!! Sinds 18:00 t/m net zo ongeveer.
Deze Op zich best aanstekelijk en binnenshuis is dat geen probleem. Totdat ik er laatst achterkwam dat ik het liedje hardop in de Lidl aan het zingen was. Oeps...
Heb je een nummer in je hoofd wat er niet meer uit wil? Ja dan is dit topic lezen een goeie. Maar je kunt ook naar deze website. Je hebt het gelijk kwijt. Unhear it - get that damn song out of your head!
Hoelaat is het? Het is etenstijd... hoelaat is het...... In de rij in de rij met ze alle in de rij huphup guppies...