Dag allen, De titel zegt het al... Ik ben 28 wkn zwanger van een tweeling. Sinds vannacht menstruatieachtige lichte krampen en zojuist ook slijmprop verloren. Ik zit te dubben of ik even met spoednr moet bellen voor overleg of gewoon tot morgen ochtend zal wachten... Google levert veel uiteenlopende verhalen en adviezen op... Iemand ervaring hiermee of tip? Wel bellen, morgen bellen, etc. Voel me nu nogal onrustig merk ik...
Ik zou zeker gelijk bellen! Sorry beetje kort door de bocht; edit; Je kan een start maken met de bevalling en dat is nu veel te vroeg. Ben je nog niet onder behandeling van een gyn( dacht dat dat standaard was bij Tweelingen?) zo wel zou ik gelijk het spoednr van het zh bellen.
bellen, de krampen kunnen ook weeën zijn. En slijmprop is volgens mij het begin van een eventuele bevalling. Ik heb toen te lang gewacht en met 27 weken bevallen, dus wacht niet te lang!!!
Ik hoop dat je gebeld hebt. Bij een tweeling zwangerschap hameren de gynaecologen erop meteen te bellen bij ieder verdacht signaal.
Ik durf nooit te bellen maar bij zoiets zou ik echt bellen! Hopelijk heb je gebeld. Laat je even weten hoe het gaat?