Wat vinden jullie hier nou van??? Mijn schoonouders komen uit suriname. Verder niets mis mee uiteraard maar qua opvoeding liggen we niet op 1 lijn... Maar nu het volgende.. Wij waren daar net en ze had weer kado's voor me gekocht. En wat?!?! In maat 74/80 heeft ze maillots gekocht... Maar A) als mijn baby die maat heeft is het ZOMER en B) wij krijgen een jongen! Jongens dragen toch geen maillots?!?! OOk niet onder kleding of wel? Ik kan het me niet voorstellen... Ik heb echt zoiets van.....
jongens dragen in de winter soms wel majo's onder hun kleding. omdat als ze in de leeftijd zitten dat ze kruipen anders soms hele koude billen krijgen en er in niet alle maten dikke broekjes te krijgen zijn. en soms voor als het buiten heel kout is. op de fiest of zo. of als je kleinte altijd ze sokken uit doen in de winter. maar snap je reachtie wel hoor, ik werk in de kinderopvang en als wij het de ouders wel eens advisreren hebben ze ook zo iets van ja maar dat verkopen ze toch niet voor jongens maar bij de hennes liggen ze zelfs op de jongens afdeling.
Tsja... tis denk ik gewoon het idee dat het bij meisjes hoort.... maar als jullie zeggen dat het vaker wordt gedaan... hmmm
als het echt kout is ga ik het bij mijn meisje ook doen. en wij gaan ook op wintersport nou dan krijgt ze er ook een onder haar broek maar de maat is wel een beetje vaag die je gehad hebt. maar ja ze zeggen toch altijd dat de buitelandse mensen het snel kout hebben dus mischien vandaar voor de zomer onder de broekjes (grapje)
Mwahahaha... das wel een leuke grap... Tsja, jij hebt een meid maar een jongen.. lijkt me zo gay... nou ja, nog maar even over nadenken
zou gewoon afwachten hoe het gaat. en wat voor weer en wat voor kindje je hetb de een houd zich ook beter warm als de ander. dus dat scheeld ook of je het gaat gebreuken en wat voor winter het gaat worden
en het is voor hun ook een stukje her beleven van toen. ik krijg van me schoon ouders ook iedere keer wat als ik daar kom. en heb gelukkig al vrij snel vertelend dat ik niet van disney en zo hou dus daar komen ze al niet mee aan, dat scheeld weer en ach de rest het is te doen.
@ binnabinna... Heb jij al veel gekocht? Hahah.. is erg he? verslavend... Dames, leuk om reacties te horen dat jullie het gedichtje willen gebruiken... erg leuk om te horen
Stuurde je net een pb... mijn complimenten! Erg slim gedaan! Ik zit er ook echt al weken mee in mn buik, want ik wil wel wat erover op mn kaartje zetten maar kon echt niet de juiste woorden vinden! Het komt snel zo ondankbaar of stom over vind ik Ik heb zelf al zoooooooveel gekocht.. pff om gek van te worden haha
oo al die baby kleertjes zijn ook veelste leuk en lief. en weet je wat nu zo moeilijk is. iets uit kiezen als eerst pakje.
Dankjewel.... Wat jij zegt... dat vind ik ook ... tis heel moeiijk om mensen niet te gaan teleurstellen.. Maar ik ben wel blij dat ik het gedaan hebt. en je naaste vrienden en familie kopen toch wel dingen. Zij weten immers hopelijk ook wat je wilt hebben en wat je smaak is. Verder hebben we gewoon de knoop doorgehakt en dan stellen we maar mensen teleur. Het is onze baby.... Maar het blijft lastig
ik kreeg van een colega trouwens ook nog een goede tip koop nu nog geen pyama's want dan kan je de kleding die je niet mooi vindt gewoon als pyama aan doen
Wat vinden jullie hier nou van??? Mijn schoonouders komen uit suriname. Verder niets mis mee uiteraard maar qua opvoeding liggen we niet op 1 lijn... Maar nu het volgende.. Wij waren daar net en ze had weer kado's voor me gekocht. En wat?!?! In maat 74/80 heeft ze maillots gekocht... Maar A) als mijn baby die maat heeft is het ZOMER en B) wij krijgen een jongen! Jongens dragen toch geen maillots?!?! OOk niet onder kleding of wel? Ik kan het me niet voorstellen... Ik heb echt zoiets van.....
jongens dragen in de winter soms wel majo's onder hun kleding. omdat als ze in de leeftijd zitten dat ze kruipen anders soms hele koude billen krijgen en er in niet alle maten dikke broekjes te krijgen zijn. en soms voor als het buiten heel kout is. op de fiest of zo. of als je kleinte altijd ze sokken uit doen in de winter. maar snap je reachtie wel hoor, ik werk in de kinderopvang en als wij het de ouders wel eens advisreren hebben ze ook zo iets van ja maar dat verkopen ze toch niet voor jongens maar bij de hennes liggen ze zelfs op de jongens afdeling.
Tsja... tis denk ik gewoon het idee dat het bij meisjes hoort.... maar als jullie zeggen dat het vaker wordt gedaan... hmmm