als het echt kout is ga ik het bij mijn meisje ook doen. en wij gaan ook op wintersport nou dan krijgt ze er ook een onder haar broek maar de maat is wel een beetje vaag die je gehad hebt. maar ja ze zeggen toch altijd dat de buitelandse mensen het snel kout hebben dus mischien vandaar voor de zomer onder de broekjes (grapje)
Mwahahaha... das wel een leuke grap... Tsja, jij hebt een meid maar een jongen.. lijkt me zo gay... nou ja, nog maar even over nadenken
zou gewoon afwachten hoe het gaat. en wat voor weer en wat voor kindje je hetb de een houd zich ook beter warm als de ander. dus dat scheeld ook of je het gaat gebreuken en wat voor winter het gaat worden
en het is voor hun ook een stukje her beleven van toen. ik krijg van me schoon ouders ook iedere keer wat als ik daar kom. en heb gelukkig al vrij snel vertelend dat ik niet van disney en zo hou dus daar komen ze al niet mee aan, dat scheeld weer en ach de rest het is te doen.
Ik had echt veeeeeelste veel gekocht Daimy heeft de leukste dingen hooguit 1 keer aangehad, en sommige dingen liggen nog met kaartjes in de kast Ik heb er alleen niet van geleerd, want ik koop nu nog steeds veeeeelste veel Zijn ook zoveel leuke dingen te koop voor een meisje!
50-56 zijn ze gemiddeld na een goede 4 weken uit. 0 tot 1 maand - maat 50 1 tot 2 maanden - maat 56 2 tot 4 maanden - maat 62 4 tot 6 maanden - maat 68 6 tot 9 maanden - maat 74 9 tot 12 maanden - maat 80 12 tot 18 maanden - maat86 6 maanden maat 62 red je dus echt niet hoor, voorderest heb je wel genoeg denk ik, alleen echte spijkerbroekjes in maat 56 , dat zit voor zon kleine baby met een gevoleig huidje echt verschrikkelijk!
ja dat bedoel ik, gemiddeld zitten ze met 2- 2,5 maand al op maat 68, dus zoals de topicstarter zegt: 3-6 maanden maat 62, dat past echt niet Liever iets te wijd dan strak ingesnoerd!
2,5 maand kan hoor, dan is 62 net te klein en 68 net te groot, daarom zeg ik, beter te groot dan te klein! Omslaan kan altijd nog
68 is hier echt niet te groot hoor.. past gewoon precies, maat 62 zijn allemaal van die naveltruitjes bij Daimy..en daar wilde ik nog even mee wachten hoor hahaha
En zoals ik zie is ze nu 2,5 maand oud ongeveer? Het kan dus wel, de buurvrouw haar dochtertje zat ook met 2,5 maand al in maat 68...die heeft ontzettend lange benen dus anders kropen die rompers steeds in der naad
Gemiddeld zitten ze niet met 2 maanden al op 68 hoor... Het kan wel, maar gemiddeld is het dus niet. Eva heeft 68 vanaf ongeveer 4 maanden aan nu en is nu gemiddeld wat lengte en gewicht betreft. Alleen is ze vrij breed waardoor de truitjes snel te strak gaan zitten.
Het is gewoon heel verschillend per kind..bij de april mama's zitten er echt al een heleboel kindjes in maat 68 hoor, dus zo uitzonderlijk is het niet. Er zijn ook kindjes bij die zitten nu nog in 56 , dus je kan er eigenlijk weinig van zeggen... Daimy is niet overdreven groot , ze zit iets boven het gemiddelde in de curve. Ze is alleen wel vrij lang, 64 cm
Iedereen kind is idd verschillend maar het komt ook vaker voor als sommige mensen denken inderdaad. Gemiddeld is het met 4 maandne pas maat 68, maar deze indicatie is alleen berekend op lengte en niet op gewicht. Als je een kindje hebt die dus sneller groeit zitten ze veel sneller in 68, heeft dikte vaak ook niets mee te maken. Slaap lekker mensen!
@ niet leuke kleertjes gebruiken als pijama. Topicstarter zegt dat dat niet hoeft omdat ze niks krijgt. Ik heb ook kleertjes gekocht die qua kleur of model achteraf gezien niet leuk zaten @ mt 68: mijn dochter gaat nu pas naar mt 68. Met lange benen en al. @ mt maillots: Kan zijn dat ze niet meer weten hoe babymaten werken. Mijn moeder wist 't ook niet meer. En van mijn tante kreeg ik kleertjes mt. 80 met de vraag of het meteen zou passen Verder ziet toch niemand of 't mailots zijn of sokken. En er zijn genoeg mannen die 'lange' onderbroeken dragen, zonder gay te zijn. En die dingen lijken op leggings. Overigens ideaal bij die gewone stofbroeken die je hebt. Want daarvan kruipen de pijpen omhoog. Alleen jammer voor de mt. @ gewone stofbroeken, meer zou ik niet kopen. Beebjes houden niet van veel omgekleed worden, en lijkt me niet lekker slapen.
Maillots voor een jongen in de zomer? Oeps.. @kim, heb van verschillende ouders gehoord (en hier ook gelezen) dat broekjes van bijv. spijkerstof of andere stugge stof helemaal niet lekker zitten bij een pasgeboren baby met een hele gevoelige huid. En bovendien slaapt het volgens mij niet lekker. Ik slaap ook niet in een spijkerbroek....
Nee ik zou ook niet snachts de kleertjes aan laten.. en joggingpakjes ofzo kan gerust, maar een spijkerbroek lijkt me ook niet fijn inderdaad! Het is al wat Chebu ook zei... wij slapen zelf ook niet in spijkerbroek En bij 2 maanden maat 68 is erg snel hoor! Kleine van een vriendin van me is nu ruim 3 maanden en eheft maat 68 en zij ligt echt flink voor op groei zeiden ze op het CB.