Hoi meiden! Ik voel me de laatste dagen wat vermoeider dan normaal, dus dacht ik: Weet je wat, ik zal die vitaminenpillen van de zwangerschap maar eens opmaken. Gravitamon, die had ik nog staan. En aangezien ze ook voor de bv periode zijn... geen probleem dacht ik. Maar nu wordt ik al de 2e ochtend achter elkaar flink misselijk, vrij snel na het innemen ervan. Terwijl ik dit niet had, tijdens de zwangerschap. Zijn er meer die dit ineens hebben gehad? Natuurlijk ga je gelijk denken van: Misselijk.. precies zoals voorheen.. zou het? Nou vast niet, en als ik erg onzeker blijf knal ik er weer wel een test tegenaan, maar ik vroeg me dus eerst af of anderen dat ook ineens hadden NA de zwangerschap? Terwijl ze voorheen nergens last van hadden? groetjes athina
ja had ik ook last van maar bij mij was het van het vergeten eerst te eten voor dat je vitamine's inneemt ligt nogal zwaar op de maag als je niet eerst eet
Ik had het laatst ook, waren wel 'gewone' multivitaminen. Had ze inderdaad voor het eten genomen, werd er super misselijk van :-S Dus nu altijd tijdens het ontbijt