Korte menstruatie? Snap er helemaal niks meer van... Advies?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Laarimda, 25 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laarimda

Laarimda Lid

2 apr 2014
    36
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik dacht donderdag ongesteld te zijn geworden, maar de bloeding is nu al bijna gestopt. Terwijl ik normaal toch wel een dag of 6 menstrueer. Ik snap er niks meer van, moet ik dit nu wel tellen als menstruatie en vanavond de Puregon spuiten, of niet?

Ik heb eens eerder een tussentijdse bloeding gehad, nadat de eerste IUI niet door kon gaan ivm met overstimulatie. Deze keer kon de IUI ook niet doorgaan, al waren er dit keer 'maar' 3 follikels. Pfff... Ik begrijp m'n eigen lichaam niet meer. Voorheen had ik altijd erge menstruatieklachten, maar de laatste 2x was dat een stuk minder waardoor ik nu ook twijfel of het wel klopt....

Wat denken jullie?

2. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Ik zou voor de zekerheid een zwangerschapstestdoen, het kan een innestelingsbloeding zijn. Is die negatief dan vandaag tellen als cd 3 en beginnen met puregon. Dan is je menstruatie dit keer gewoon korter dan normaal, dit kan wel eens.

Op de dag dat ik zou beginnen met gonal f, voor de zekerheid een test gedaan omdat mijn temperatuur hoger was dan normaal, wel gewoon ongesteld dacht ik. En die test was positief! Vandaar het advies om eerst een test te doen voordat je de spuit zet.

Deel Deze Pagina