Wat doe je hier aan? Vroeger al graag moeder willen worden.. zit er gewoon in! getrouwd, om dan vervolgens je grootste wens te mogen krijgen.. (daar ga je dan vanuit) en nu 17 maanden verder nog geen kindje in mijn buik, nog mijn sterke moeder gevoelens niet kunnen delen, elke dag dat verdriet, je staat er mee op, en je gaat er mee naar bed. eigenlijk zijn hier gewoon geen woorden voor hè? je kunt jezelf alles geven, behalve dat, waar je zo sterk naar verlangt, en anderen zijn gewoon in 1 keer zwanger..(kgun het ze hoor) maar mezelf ook! moeilijk moeilijk moeilijk!! maar ik ben niet de enige.. laten we samen de moed erin houden, we delen allemaal hetzelfde verdriet, en hoop! kga deze week voor t eerst voor onderzoeken laten doen, hierdoor krijg je toch weer even moed! sorry, moest dit even kwijt allemaal sterkte toegewenst!
Ow meis, ik kan je gevoel zo goed voorstellen! Ik zie het vandaag ook niet meer zitten... Heb er vanochtend een topic over geopend. Laten we hopen dat het ons snel gaat lukken! Sterkte meis met alle onderzoeken!
Veel sterkte gewenst, het is je zo gegund. (En de anderen hierboven ook natuurlijk). Hoop echt dat snel je wens in vervulling mag gaan! Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken, misschien niet altijd fijn, maar dan kunnen ze helpen evt. En lukt het daardoor snel! Ik duim voor je meid!
dikke knuffel voor jou, weet zo goed hoe je je voelt en het is gewoon allemaal k*t....je staat er niet bij stil als je net begint met proberen zwanger te worden dat je dan niet op de normale manier zwanger word en waarschijnlijk hulp nodig hebt van het ziekenhuis.... het is erg moeilijk en de ene dag gaat het wat makkelijker en geniet je van dingen en de andere dagen gaat het wat minder.... liefs Deb
Ik weet niet hoe dat lange wachten en proberen voelt, maar ik voel wel onwijs met je (en de anderen) mee! Dikke knuffel en heel veel sterkte!
Kan me ook niet voorstellen hoe t voelt om zolang te moeten wachten want we zijn pas net begonnen. Maar iig heel veel sterkte en succes en een dikke knuffel. x