Bij ons is het de bedoeling dat Romy 3 dagen naar het KDV gaat, 1 dag naar oma en 1 dag bij mama. Minder werken zit er op het moment nog niet in, omdat wij willen wachten of mijn vriend een verlenging van zijn contract krijgt.
Vanaf volgende week 2 dagen KDV en woensdag om de week naar oma. 2 dagen is mama thuis en weekend papa en mama
Celina gaat 2 dagen naar oma (mijn schoonmoeder) 1 dag mijn man of mijn moeder als mijn man het druk heeft en de rest van de dagen ben ik met haar.
Naomi gaat 5 dagen in de week naar de dagopvang.. Dit wordt nog veranderd in de toekomst ( vriendlief is aan het kijken of hij 1 dag verlof op kan nemen). Verder hebben we beide een baan. Ik werk als kraamverzorgende, dus zeer onregelmatige dagen/tijden. Mijn vriend heeft een full-time baan. Gelukkig vindt Naomi het harstikke leuk om heen te gaan. Ze doen er dan ook de meest leuke dingen, even winkelen met de kinderen, wandelingen maken etc. (voordeel van kleinschalig).
Twee dagen. Eén dag komt oma 1 bij ons thuis oppassen en één dag gaat ze naar oma 2. Mijn man heeft dit jaar één dag in de week ouderschapsverlof opgenomen. De andere twee dagen ben ik thuis. Heerlijk!
Mijn kind gaat 1 dag naar het kdv. Ik werk maandag en donderdag en om het weekend, mijn man is altijd de maandag vrij en dan ook het weekend. Dus 1 dag opvang is hier genoeg.