Aantal dagen overtijd maar nog steeds een negatieve test

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Birdies, 8 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Je kunt beter je eigen topic openen. Ten eerste krijg je dan waarschijnlijk meer reacties. Ten tweede is het netter naar de eigenaar van dit topic toe. Sterkte!

2. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    hier nog één ook witte testen en geen menstruatie... me cyclussen waren zo mooi 28-30 dagen nu al weer 35 :(

3. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum

hihi ik net ook geschreven maar krijg je 100 topics zo kun je samen erover praten... en steun vinden ook toch ?:(

4. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Ja inderdaad, we hebben allemaal hetzelfde probleem dus waarom 100 topics met hetzelfde onderwerp?

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    ja toch anders denken mensen weer daar heb je er weer één beter samen praten hihi :) en bovendien is het forum niet zo super vol en onoverzichtelijk.

6. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Inderdaad, nou ik heb mijn eigen topic geopend hoor, kom je anders daarheen hondagirl25?

7. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    haha is goed zal ik er ook één openen haha kom jij naar de mijne ;)

8. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Haha jaa, hopen dat ze dan tevreden zijn hierzo:)

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    mij boeit het niet zo mensen katten hier altijd tegen elkaar ipv het gezellig te houden zo jammer....

10. SamLonny

SamLonny Actief lid

7 jul 2014
    352
    122
    43
    Ja mij ook niet haha je zit op een forum om elkaar te helpen toch niet om iets toe te eigenen waarin jij alleen mag praten maar goed zal wel aan ons liggen haha

11. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    hihi blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt...

12. mamaneel

mamaneel Lid

10 sep 2014
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

hier nog iemand, al een week over tijd en negatieve testen. Het zijn er van de action nog niet veel ervaring daar mee maar die zijn toch ook gewoon goed? Vreemd hé dat die testen maar negatief blijven en dat je ook niet ongesteld word!

13. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    jah hoor die testen zijn prima gebruik ze al een tijd maar nooit vals positief hoor alleen het verschil is dat ze minder snel meten dan de Kruidvat en de Clear blue

14. Kaatje1983

13 jul 2014
    32
    0
    0
    Apeldoorn
    Wil niemand ontmoedigen maar.... ik ben 2 x ruim 6 dgn overtijd geweest, bleef ook negatief testen. Had ook geen enkel spoortje van ongesteldheid, werd er erg onzeker en verdrietig van. Had elke mnd weer het idee, volgens mij raak, misselijk en alles wat je je maar bedenken kan...Kan het niet zo zijn dat je te graag een positieve test wil...ik spreek uit ervaring...grootste wens was om zwanger te worden...elke mnd weer hevig teleurgesteld en verdrietig als ongesteldheid doorbrak.. uiteindelijk toen ik wel zwanger bleek te zijn voelde ik dit heel duidelijk en testte positief op 1e NOD... duim voor jullie dames !!!

15. Birdies

Birdies Actief lid

18 jul 2014
    207
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom nieuwe dames :)
    wat mij betreft is iedereen met hetzelfde probleem welkom in dit topic maar toch bedankt voor je reactie Hilly :)

voor mij is alles nog hetzelfde, geen menstruatie, negatieve testen en geen klachten, zucht :(

Ik heb wel veel afscheiding die ook niet heel fris ruikt (sorry voor de details). Ik heb geen branderig gevoel of jeuk dus ik neem aan dat het geen infectie is.

Is er bij jullie al nieuws?
    Is je menstruatie nog doorgezet jetta?

16. mas

mas Actief lid

26 jan 2009
    207
    0
    16
    Hier eigenlijk ook t zelfde, altijd een cyclus van 32, en nu we vanaf juli denken; we gaan er voor, al 1 keer 42 en nu zit ik weer op 42! Stom toch! En natuurlijk ook Omo witte testen Vd kruidvat, en de keren dat ik zwanger was, was er al heel snel een vaag streepje te zien... Dus laat die ongi dan maar door breken eh, kunnen we weer verder, zo ben je ook steeds zoveel dagen verder...ipv 28 bij een ander... Jammer is dat, en dat terwijl ik bij die andere in 1 keer zwanger was... Gek;)

Succes allemaal met wachten...

Deel Deze Pagina