Ik was even benieuwd hoeveel dagen er bij jullie tussen de eisprong en eerste dag van menstruatie zitten. Mijn eisprong heb ik de laatste paar maanden op dag 19. Heb sinds 2 maanden een cyclus van 28 dagen, maar daavoor was mijn cyclus korter, steeds 23 a 24 dagen (zelfs 1 keer 21 dagen). Ik vraag me af hoeveel dagen er minimaal tussen eisprong en menstruatie moeten zitten om kans te hebben zwanger te worden.
Er moeten toch wel minimaal 10 dagen tussen zitten... Gemiddels is 14. Wanneer de 2e fase te kort is zal het eitje niet kunnen innestelen... Als het zo blijft zou ik een keer bellen met het telefonisch spreekuur van de ha en het eens voorleggen...
Dan heb ik er dus relatief weinig dagen tussen zitten. Als het deze maand weer zo is, ga ik maar eens naar de HA....
Als je twijfelt moet je inderdaad even bij de huisarts langs. Gewoon om zeker te weten wat er speelt.
Gemiddeld is het 14 dagen... dus als je echt veel korter zit... onder de 10... dan zoals ik al zei idd ha bellen...!
Da's dus ook korter dan gemiddeld toch? Ben van de week bij de huisarts geweest en die zei dat het niet uitmaakt hoeveel dagen er tussen ei en ongi zitten. Heeft niks met de kans op zwangerschap te maken. Is dus niks om me zorgen over te maken
Het aantal dagen tussen je ei en ongi zegt helemaal niks over wel of niet zwanger kunnen worden. Bij mij is het ook gelukt Heel veel succes! XXX