Ik vraag me af of alle soorten eenheden qua spuiten hetzelfde is? Ik heb voorheen namelijk 75eh Fostimon gespoten, alleen dat was te veel, waardoor ik cysten kreeg. Volgende ronde moet ik over op 37,5eh Gonal-F. Kun je die eenheden gewoon met elkaar vergelijken, dus dat ik nu echt de helft minder ga spuiten? Of is het per middel weer anders?
Ik heb precies hetzelfde gehad alleen had ik vorige keer ook al gonalf toen 75 en nu 37 en deze keer gaat het er rustig aan toe gelukkig vandaag heb ik weer een folikelmeting dus ben benieuwd
Ben erg benieuwd of die 37,5eh wel genoeg zal zijn. Ophogen kan makkelijk natuurlijk. Maar door de cysten heb ik al wel weer lang genoeg moeten wachten Succes bij je fm! Laat je weten hoe t was? Hoe veel follikels had je met 75eh Gonal?
Net terug van de 2e fm eitje was van maandag 9mm nu gegroeid naar 12mm zondag weer terug hopenlijk is hij dan pregnylwaardig
Spannend! Er zit iig groei in! 6 is idd erg veel. Met fostimon had ik ook zoiets, 1 of 2 groot genoeg en nog een stuk of 3-4 kleintjes van 14-15mm Op wikipedia staat iets over eenheden. Het is geen vaste maatstaaf net als meter, liter ed. Per middel kan 1 eenheid dus weer anders zijn. 75 eh fostimon, hoeft dus niet hetzelfde te zijn als 75eh gonal.